Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hölmöin tapa, miten sinuun on yritetty tehdä vaikutus?

Vierailija
13.06.2014 |

Kertokaas!

Minun esimerkkini on tällainen: yksissä juhlissa eräs mies jutteli minulle koko illan pelkästä kuntosalilla käymisestä ja liikuntaharrastuksistaan. Jutut olivat todella väritetyn oloisia. Hauskinta oli, että hän vaihtoi puheenaiheen aina kuntosaliin, kun minä satuin paikalle. Eli siis jos oli vaikka kaverinsa kanssa keskustelemassa jostain aivan muusta, heti minun lähestyessä alkoi "joo joo kerroinkos muuten että eilen nousi 500 kiloa" -tyyppinen kehuskelu. En ollut vaikuttunut. :)

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma yritys on jäänyt mieleen: Kerroin fiksulle, sivistyneelle ja komealle miehelle, että pystyin alkuillasta juomaan puoli pulloa koskenkorvaa yhdellä kertaa. En saanut ihailevia katseita. Why? WHY?????

Vierailija
22/28 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 16:19"]Yksi mies kertoili pitkään sillä lailla flirttailevasti hymyillen ja lähelle nojautuen monista allergioistaan ja kysyi lopuksi kulmakarvojaan kohottaen "onks sulla mitään....allergioita?"

[/quote]

Ei helevetti :D :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin vanhan lukiokaverin joskus n. 5 vuotta lukion jälkeen. Olimme molemmat silloin yliopistossa. Lukiossa emme olleet mitenkään erityisen paljon tekemisissä, muutama yhteinen kurssi. Sitten näimme eräissä illanistujaisissa ja tyyppi tuli selittää ensin että muistelee mun tykänneen muutamasta siististä bändistä, mistä hänkin pitää. Ok, siisti juttu. Sitten se alkoi paasaamaan että hän sai hylätyn yhdeltä kurssilta kun ei saanut silmiään irti minusta ja mun ihanista saapikkaista! Kyseli vielä että onko mulla vielä ne saapikkaat.. :D joo ei ollu enää ja jäi vähän epämääränen fiilis koko tyypistä..

Vierailija
24/28 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarissa tupakalla ja mies tulee jutteleen ja toteaa että naiset yrittää saada sitä sänkyyn koko ajan. Sitte se kattoo mua ja sanoo: sä oot ainoo täältä jonka kans mä harrastaisin seksiä . Joo ja lehmät lentää: baari täynnä nuoria pimuja ja minä 30+ mamma. Ei irronnu ei.

Vierailija
25/28 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin joskus Bauhausissa ostamassa jotain puutarhavermeitä tjtn. Olin omissa ajatuksissani ja lopulta lähdin autolla pois. Hetken päästä tulee tekstari, että: Olit äsken Baukkarissa T: "nimi". Ihmettelin, että kuka hän on. Oli kuulemma katellut mua siellä ja sitten lähtenyt samoihin aikoihin ulos. Oli ottanut auton rekkarin ylös ja sen perusteella selvittänyt numeron. Kysäsin sitten, että mitä se vaimo asiasta tykkää, että vieraan ihmisen kanssa noin käyttäytyy. Vaimo ei kuulemma ollut kotona, vaan jossain muualla lapsen kanssa.

Niih, tästä on aikaa nyt muutava vuosi ja viime viikolla tuli samaisesta numerosta kysely, että kenenköhän numero tämä on, että missä on tavattu. Vastasin totuuden ja myös sen, ettei kiinnosta. Muutava tuttavuutta herättävä viesti vielä tuli ennen kun luovutti.

Ihanat perheenisät =)

Vierailija
26/28 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkällä bussimatkalla vieressäni istunut mies kertoi koko matkan ryyppäyskokemuksistaan ja rehvasteli kuinka helvetillinen krapula hänellä oli oman asteikkonsa mukaan. Haisi kuin rankkitynnyri. Olin todella tyrmistynyt kun tyyppi pyysi minua krapulakaljoille kun bussi saapui määränpäähänsä.

Kovin on elämä köyhää jos omasta huonosta impulssienhallinnasta tehdään pätemisenaihe.

Vierailija
27/28 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan suoraa vittuilemalla, ihme kommentteja. Mietein mitä olin jätkäl tehny, (ku vast töihin tullu uutena),et inhos mua jo. Mut sit myöhemmi otti jostain mun numeron ja laitto viestii et kahvil joskus, no eipä tehny mieli lähtee tuollase käytökse jälkee

Vierailija
28/28 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Haluaisin antaa sulle kauniita ruskeasilmäisiä lapsia"