Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lasten mummilla on ongelmana

Vierailija
13.06.2014 |

se, että toiset ihmiset nyt vaan sattuu olemaan pidempiä. Mä olen kuullut sitä koko sen ajan kun ollaan tunnettu, olen 180 cm pitkä nainen. Lasten mummi ja hänen kaksi tytärtään ovat n. 165 cm kaikki, kuten myös mun äitini ja siskoni. Olen perinyt pituuteni isäni puolelta, hän ja hänen sisaruksensa ovat kaikki reilusti yli 170 cm pitkiä, isäni lähes 190 cm. 

Mun tyttäreni joka on nyt 14-vuotias, on tällä hetkellä 173 cm ja hänelle on epävirallisesti ennustettu pituudeksi 177 cm. Mitä teki mummi nähdessään lapsenlapsensa pienen tauon jälkeen? "kylläpä on kamalaa kun sinustakin on noin pitkä tullut, tyttöparka. Joskus vielä näkee tuollaisia nooooiiin pitkiä ihmisiä mut ne on miehiä." Ja tuo siis juuri sillä samalla kammoavalla kauhistelu äänensävyllään. 

Voi nyt vittu. Kukaan ei meistä pituudelleen mitään voi ja mun mielestäni olis ihan hyvä pitää turpa kiinni teinin edessä syistä jotka jokainen, joka on joskus ollut teinityttö tietää. En voi käsittää miten jonkun pituus tai lyhyys voi ketään niin paljon häiritä että se pitää nostaa jotenkin esille ja nälviä siitä. Kun sille ei tosiaan itse mitään voi.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummille tiedoksi että naisten keskipituus on kasvanut ja yli 170cm on tyttäresi ikäisillä enemmän sääntö kuin poikkeus. 

Tsempit tyttärellesi, pitkät naiset rulettaa! Selkä suoraan ja joka sentti näkyviin!

Vierailija
2/9 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

...Kannattaa muistuttaa malleista ja misseistä, heillä pituus iso valtti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummiksi verhottu anoppi taas vauhdissa.

Vierailija
4/9 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse, kun unelmoin olevani pituisesi, en voi käsittää mitä hävettävää siinä voisi olla :D Olen tyttäresi mittainen ja olin jo hänen ikäisenään. En sitten kasvanut enempää :( Tätä nykyä pidän korkeita korkoja ainakin juhlimaan mennessä, jotta saisin edes hetken katsoa maisemia 180 cm korkeudesta. :)

Vierailija
5/9 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 11:28"]

[/quote]

Kyllä hän on joo myös anoppikin. Mutta mummina hänestä on viimeiset 15 vuotta puhuttu eikä se, käytänkö etunimeä, mummia vai anoppia, muuta tuota sen kitinää mihinkään. 

Vierailija
6/9 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 11:28"]

[/quote]

Mummi = anoppi kuitenkin??

"Lasten mummi ja hänen kaksi tytärtään ovat n. 165 cm kaikki, kuten myös mun äitini ja siskoni. Olen perinyt pituuteni isäni puolelta..."

AP:n oma äiti on tekstissä mainittu erikseen

Vierailija
7/9 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttärelläsi lienee jo ikää sen verran, että voit hänelle sanoa mummon kommenttien olevan typeriä ja ne on parasta olla "kuulematta" kokonaan.

Vierailija
8/9 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos teille, helpotti ärsytystä vähän kun sai tänne marmattaa. :)

Tytöllä on kaveripiirissä saman ikäisiä tyttöjä joiden pituudet vaihtelee hyvin lyhyestä samoihin pituuksiin kuin tytöllä itsellään, eikä ole onnekseen kokenut ongelmia pituutensa takia. Toivottavasti ei noteerannut mummin sanoja sen enempiä.

Vierailija
9/9 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituisia asenteita löytyy aina. Yhdellä ystävälläni oli uusi poikakaveri, ihan aito suomalainen nuorimies. Mahdollinen tuleva anoppi oli kauhistunut, kun keverilla oli ruoskeat silmät! Yritti saada minutkin toteamaan, että ne on kamalat, mutta ei onistunut.

Työkaveri oli kauhistunut ja närkästynyt tyttärensä poikakaverin etunimestä, siis aivan tavallisesta suomalaisesta nimestä. Rouvalla oli ollut erimielisyyksiä esimiehen kanssa, jolla oli sama etunimi kuin tyttären poikaystävällä. No nyt on jo vävykin päässyt armoihin, kun teki työkaveristani mummin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan