Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen alkanut haaveilemaan seksistä toisen miehen kanssa.

Vierailija
13.06.2014 |

Olen perheen äiti, ja oma mies kyllästyttää... Onkohan tämä joku ohimenevä juttu.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko tietoisesti aloitit toisesta miehestä haaveilun vai putkahtiko uniin muuten vaan? Sinuna ottaisin asian vakavasti ja yrittäisin ratkoa niitä ongelmia joita liitossanne on. Ihan tervettähän tuo ei ole, että oma mies ei kiinnosta mutta muut kyllä.

Vierailija
2/18 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 10:25"]

Olen perheen äiti, ja oma mies kyllästyttää... Onkohan tämä joku ohimenevä juttu.

[/quote]

saattaa mennä ohi tai sitten ei, saatat jäädä koukkuun jossa haluat salaisen luotettavan rakastajan piristämään arkeasi, iltojasi ja seksiäsi

Herra40+

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse näen usein unta että rakastelen muiden miesten kanssa ja saan uniorgasmeja. en silti koe että olisin kyllästynyt mieheeni enkä haikaile muita. mikä ongelma meillä on?

Vierailija
4/18 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 11:03"]

itse näen usein unta että rakastelen muiden miesten kanssa ja saan uniorgasmeja. en silti koe että olisin kyllästynyt mieheeni enkä haikaile muita. mikä ongelma meillä on?

[/quote]

EI sinulla ole ongelmaa, vain voimakas seksuaalinen vietti ja mieliuvitus joka on miehesi kannalta katsoen hyvä asia,,

herra40+

Vierailija
5/18 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia se on, eri asia on sitten, että toteuttaako perheellinen niitä halujaan? Joskus syödään muusia ja joskus keittoa, mielihalut vaihtelee ajoittain.

Vierailija
6/18 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tämä on miehen vika.

Vierailija
7/18 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme olleet yhdessä muutaman vuoden mutta miehestäni on kuoriutunut itsekäs ja minua loukkaava tyyppi. Räyhää entistä enemmän ellei saa seksiä ja minua kun ei kiinnosta. Seksi kyllä, mutta en halua enää miestäni. Nautin seksistä, oloni vainon kuin hän ei ansaitsisi minua. En tiedä... Ap

Vierailija
8/18 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tehnyt niin jo pitkään, koska ei oma mieskään mua enää halua. Jää kuitenkin vain ajatuksen tasolle.

Vierailija
9/18 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 11:21"]

Olemme olleet yhdessä muutaman vuoden mutta miehestäni on kuoriutunut itsekäs ja minua loukkaava tyyppi. Räyhää entistä enemmän ellei saa seksiä ja minua kun ei kiinnosta. Seksi kyllä, mutta en halua enää miestäni. Nautin seksistä, oloni vainon kuin hän ei ansaitsisi minua. En tiedä... Ap

[/quote]

pahus tuo käytös mieheltäsi ei ole kyllä sellaista että hän edes ansaitsisi koskea sinun vartaloa saati yrittää tyydyttää sinun seksuaaliset halut. Miehesi pitäisi saada sinut tuntemaan itsesi kiihottavaksi halutuksi ja sitä myöden sinun halut syttyy ja seksistä tulee upeaa

Herra40+

Vierailija
10/18 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun pitää kokea huono pano. Ehdotan itseäni.

Lopussa voin vetää kortin, "mähän sanoin!"

Vierailija
11/18 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ruoho vihreämpää aidan toisella puolen..? Hmm.. Ap

Vierailija
12/18 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 11:27"]

Onko ruoho vihreämpää aidan toisella puolen..? Hmm.. Ap

[/quote]

kylllä se piristää, vierailu vieraalla ruoholla 

Herra40+

Vierailija
13/18 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten seksi onkin huonoa ja pelkään jääväni kiinni. Mieheni on hyvä sängyssä mutta sinne haluaminen on alkanut tökkimään luonteensa vuoksi. Jos ei olisi lapsia, olisin tässä kohtaa lähtenyt. Ap

Vierailija
14/18 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 11:30"]

Sitten seksi onkin huonoa ja pelkään jääväni kiinni. Mieheni on hyvä sängyssä mutta sinne haluaminen on alkanut tökkimään luonteensa vuoksi. Jos ei olisi lapsia, olisin tässä kohtaa lähtenyt. Ap

[/quote]

tee rohkea eudotus miehellesi, pyydä lupa kokeilla vierasta miestä

Herra40+

Vierailija
15/18 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 11:31"][quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 11:30"]

[/quote]

Herra40+

[/quote]Mustasukkainen luonne joten ei ikinä antaisi moista lupaa. Ap

Vierailija
16/18 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 11:32"]

[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 11:31"][quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 11:30"]

[/quote]

Herra40+

[/quote]Mustasukkainen luonne joten ei ikinä antaisi moista lupaa. Ap

[/quote]

No sitten vai rohkaistut, kokeilet vierasta miestä. Uskon että nautit ja saa sinut tavallaan syttymään myös kotonakin sekstaileen

Herra40+

Vierailija
17/18 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään että tilaisuuden tullen se on menoa. Sama varmaan miehellä.. Ap

Vierailija
18/18 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 11:42"]

Pelkään että tilaisuuden tullen se on menoa. Sama varmaan miehellä.. Ap

[/quote]

SE on aina riski, mutta mitäs jos teet miehen kanssa sopimuksen että vain seksiä ei tunteita?

Herra40+

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi