Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/39 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kallis. Ihan kivasti nykyaikaistettu. Hukkaneliötä paljon. Sijainti ei makuuni. Sinäkö tätä myyt, ap?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä: kallis yhtiövastike ja sekavaa sepustusta sisältävä myynti-ilmoitus. Kyllä 400 000 eurolla irtoaa pk-seudulta parempikin perheasunto edullisemmilla asumiskuluilla.

Vierailija
4/39 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa kummallinen myyntiteksti.

Vierailija
5/39 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis, siisti ja valoisa, rakennusvuosikymmenen tunnisti. Olohuoneen kattolevyistä en pitänyt.

Ei olisi minun valintani.

Kellaritila oli mielenkiintoinen paikka kaminaa varten. :)

Vierailija
6/39 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle riitti kun näin sijainnin Vuosaari.

Vierailija
7/39 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keittiö on heti no-no. Tarvitsen tilaa ja saarekkeen, oma keittiö 24m2 u-malli jossa saareke keskellä työtilana.

Malli on aika sama kuin Tapiolan saman aikakaudrn kämpissä, pitkä oh jonka takka jakaa.

Ei mun juttu

Vierailija
8/39 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valoisa asunto ja kiva pohja tosin keittiö on ahdas ja pieni. Materiaaleista puuttuu lämpö ja kodikkuus. Esimerkiksi pesutilat muistuttavat enemmän taloyhtiön saunatiloja. Kuvat eivät anna parasta näkymää asunnosta.

Tuosta taloyhtiöstä on muitakin asuntoja ollut myynnissä. Kallis vastike ja paljon lupauksia.

Vierailija
9/39 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luin ensin että välittäjä on asunto saatana

Vierailija
10/39 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin tuo 758 €/kk menee? Siis miten tuota asuntoa oikein hoidetaan taloyhtiön puolesta? Mistä ihmeestä tuossa maksetaan? Myyntitekstissä tosiaan erikoista järkeilyä, sillä 800 neliöllä olisi arvoa minulle ainoastaan jos se tuottaisi jotain tai jos se olisi rajattu minulle niin että voisi käyttää sitä oman mieleni mukaan, se että ympäröivistä hehtaareista 800 neliön osuus on jossain mielessä minun on täysin arvotonta.

Vierailija
11/39 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei paikkaa kunnon telkkarille + kotiteatteri + iso sohva.

tuo tärkeintä

Vierailija
12/39 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonosti hoidettu taloyhtiö. Pintaremontilla yritetään päästä äkkiä eroon epäkurantista tavarasta: "jokaiselle asunnolle on tiedossa arviolta 57.000 euron korjausvelka seuraavan 10 vuoden aikana."

huomatkaa sana arviolta, tarkoittaa tuohon arvioon vielä 2/3 lisää maksettavaa

Vierailija
13/39 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

katot hirveän matalalla, en edes harkitsisi

Vierailija
14/39 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Alakerta tiivistyskorjattiin", tämä pitää ostoa harkitsevan selvittää. Onko alakertaan tullut kosteutta/hajua joka vain "korjattu" tiivistämällä lattian ja seinän välin rako ?

Vierailija
15/39 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomatkaa tasakatto. Tietää ns. turhaa kosteusvaurioriskiä

Vierailija
16/39 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huonosti hoidettu taloyhtiö. Pintaremontilla yritetään päästä äkkiä eroon epäkurantista tavarasta: "jokaiselle asunnolle on tiedossa arviolta 57.000 euron korjausvelka seuraavan 10 vuoden aikana."

huomatkaa sana arviolta, tarkoittaa tuohon arvioon vielä 2/3 lisää maksettavaa

Sokkelia ei ole kuvattu kuin yhdestä kohtaa ja siinäkin näkyy halkeamia. Liian matala sokkeli Suomen ilmastoon, merkinnee vakavia kosteusongelmia seinä- ja lattiarakenteissa. Kalliit remontit on tulossa.

Vierailija
17/39 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

huomatkaa tasakatto. Tietää ns. turhaa kosteusvaurioriskiä

Nimenomaan ja yhdessä liian matalan sokkelin kanssa rakennus on todennäköisesti aikamoinen homepommi.

Vierailija
18/39 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keittiö on heti no-no. Tarvitsen tilaa ja saarekkeen, oma keittiö 24m2 u-malli jossa saareke keskellä työtilana.

Malli on aika sama kuin Tapiolan saman aikakaudrn kämpissä, pitkä oh jonka takka jakaa.

Ei mun juttu

Mielenkiinnosta, miksi tarvitset juuri saarekkeen?

Vierailija
19/39 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman aikakautensa tuote. Paljon kiinnostuksesta riippuu siitä, mitä tohon on ympärille kaavailtu. Hinta vois olla enemmänkin. Itse en ole/olisi kiinnostunut, Vuosaareen en muuttaisi edes maksusta. Ja vaikka olisinkin kiinnostunut niin selvittäisin toodella laajalti alueelle mahdollisesti kaavaillut kerrostalot tms.

Vierailija
20/39 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosaari. Lopetin lukemisen tähän 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi