Tajusin just, että näi yhna loma ei oikeasti ole lomaa.
Siis niin, että pääsis lepäämään kunnolla.
On kikkailut, pyykköykset jne.
Ei varaa huilia
Kommentit (21)
Jaa, mä oon lomalla ja kyllä loma on lomaa. En lomalla siivoa turhia, ruokaa teen vaan kerran päivässä, muutoin syökööt mitä löytävät ja nukkuvat miten tahtovat.
No kyllä meillä kahden huoltajan perheessäkin kokkaillaan ja pyykätään ym joka päivä, oli loma tai ei.
Vierailija kirjoitti:
No kyllä meillä kahden huoltajan perheessäkin kokkaillaan ja pyykätään ym joka päivä, oli loma tai ei.
Teitä on 2. Saa omaa aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Jaa, mä oon lomalla ja kyllä loma on lomaa. En lomalla siivoa turhia, ruokaa teen vaan kerran päivässä, muutoin syökööt mitä löytävät ja nukkuvat miten tahtovat.
Hyi kamala. Huolehdi paremmin, huono vanhempi.
Vierailija kirjoitti:
No eipä ole siinä sitten ukon pyykkejä ja kotkotuksia lisänä, kuten kahden huoltajan perheessä
Teitä on kaksi, totaalieriasia.
Auttaisik8, jos oikein paperin ja kellokalenterin kanssa suunnittelee ja etsii - ehkä salaisiakin - lepohetkiä? Vie mennessäs, tuo tullessas, vaikka sellaistahan se tuppaa muutenkin olemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei saa. Toinen kokkaa, toinen hoitaa lapset. Toinen pyykkää, toinen imuroi jne. jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei saa. Toinen kokkaa, toinen hoitaa lapset. Toinen pyykkää, toinen imuroi jne. jne.
Toinen voi jäädä lasten kanssa kotiin, toinen pääsee lenkille. Toinen vie lapset ulos, toinen saa päiväunet. Jne jne.
vaimolle tuli kans yllätyksenä. itte oon aina haistanu että menee oma elämä tauolle ainakin 12v. kai se on jonkinmoista naiviutta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toinen voi jäädä lasten kanssa kotiin, toinen pääsee lenkille. Toinen vie lapset ulos, toinen saa päiväunet. Jne jne.
Yh voi palkata lastenhoitaja, jos ei muuten pääse lenkille. Tai ottaa sen lapsen mukaan. Elämä on valintoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi kamala. Huolehdi paremmin, huono vanhempi.
Lasten ikä myös vaikuttaa aika paljon. Pienet lapset on aika eri asia jotkut teinit joitten kanssa voi noin toimiakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on yhna?
Olisiko "yksinhuoltajana"?
Ei ole. Se olisi lyhenteenä yh:na
Jep, sellaista se on myös kahden vanhemman perheessä kun lomaillaan vuoroissa, että lapset sais pidemmän loman. Toki sitten illat on helpompia eli pääsee edes joskus jonnekin ilman lapsia.
No eipä ole siinä sitten ukon pyykkejä ja kotkotuksia lisänä, kuten kahden huoltajan perheessä