Mikä on kamalin etunimi, jonka olet kuullut?
Kommentit (1012)
Vierailija kirjoitti:
Isla. Muka trendikäs mutta kuulostaa vaan ihan kuin olisi jäänyt osa tekstistä kesken nimeä kirjoitettaessa.
Mulle tulee Islasta aina mieleen Islamabad :D
Kaikki itse keksityt väännökset, joita ei oo almanakassa.
Niitä on nykyään jo pitkä liuta...
Vierailija kirjoitti:
Nanna
On tullut repeiltyä tälle monesti, Nanna ei ole aikuisen naisen nimi. Korkeintaan lemmikillä ymmärrän.
Kaikki nimet joista jätetään konsonantti pois, kuten Tiia, Veea, Jooa, jne.
Petra ja Emmi, minun ja siskoni nimet! En ymmärrä mitä vanhemmat on ajatelleet näin negatiivisilla nimillä "petraa nyt vähän, älä emmi".
Jalmari ja Einari! Kuka katsoo vauvaansa ja miettii, että tämähän on selvä Jalmari. Taikka Einari.
Kasvi.
Ei tykännyt nimestä itsekään, ja otti lopulta käyttöönsä toisen nimensä Emilia.
Annu. Anni on kaunis, samoin Anne ja Annika. Mutta Annu? Kuulostaa ihan kannulta ja kauhealta lässytykseltä.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki nimet joista jätetään konsonantti pois, kuten Tiia, Veea, Jooa, jne.
Näissä kaikissa nimissähän on konsonantti ensimmäisenä kirjaimena. Mitäköhän tarkoitit?
Peetu, Veeti, Moona, Reko, Raisa, Raisu
dew kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isla. Muka trendikäs mutta kuulostaa vaan ihan kuin olisi jäänyt osa tekstistä kesken nimeä kirjoitettaessa.
Mulle tulee Islasta aina mieleen Islamabad :D
Isla = saari.
Anu. Jostain syystä meinaa aina s- kirjain tulla siihen loppuun.................
Vierailija kirjoitti:
Kaverini halusi nimetä lapsensa Kauraksi. Ei, tämä ei ole vitsi, olisipa ollut... Halusi jonkun luontoaiheisen nimen lapselle, ja jostain syystä juuri Kaura oli hänen mielestään sopiva nimi. Veti herneet nenään, kun veljensä ehdotti nimeä Kaura-Puuro 😂
Hänen miehensä sai onneksi taisteltua lapselle nätin luontoaiheisen nimen. Suomesta löytyy muistaakseni alle 10 Kaura-nimistä, eli joku on saanut tahtonsa läpi 😁
Jotenkin tuo alkaa kuulostamaan hyvältä kun sitä pyörittelee suussa
Miksi? Eihän Gayllä ole oikeasti yhtään mitään tekemistä erään suuntauksen kanssa. Omivat senkin vaan itselleen.