Millainen ihminen ei poistu juuri koskaan kotoaan?
Kommentit (56)
Palstatrolli ulostautuu harvoin haisevasta trollikolostansa ihmisten ilmoille.
masentunut tulee heti mieleen. tai muuta häikkää mt kanssa, esim syvästi ahdistunut
Tykkää olla rauhassa.
Omaa mielikuvitusta, ei siis tarvitse mennä ulos ”kokemaan”.
Sosiaallisia tai muita ahdistuksia.
Koti riittää.
Tällainen, joka tekee töitä kotoa käsin eikä välitä ihmisten seurasta.
Varmaan minä eli sos. tilanteiden pelkoa ja huono itsetunto. Ja kyllä olen käynyt terapiat monta kertaa ei ole auttanut mitään...
Riippuu millainen koti on, jos kaikki tarvittava on jo kotona, niin miksi lähteä.
Eläkeläinen, joka käy kaupassa 2-3 kertaa kuukaudessa = minä.
Ulkoilmasta nautin (hikoilen) parvekkeellani kukkien keskellä.
Ikääntynyt introvertti etätyöntekijä, jolla on kiva koti ja joka viihtyy siellä omissa oloissaan (ja joka on jo nuorempana ehtinyt mennä ja tulla aivan tarpeekseen).
Mä en käy oikeastaan muualla kuin ruokakaupassa. Mihin mun pitäis mennä?
Sellainen jolla on ihana koti ja ehkä myös iso vehreä piha tai kivaksi laitettu parveke/terassi josta näkymät puistoon, metsään, järvelle tms. Miksi sitä lähtisi jonnekin tuonne hikisten ihmisten ja huutavien lasten pariin?
Minkälainen ihminen tekee keskustelun toisten ihmisten erilaisista tavoista?
Rajoittunut, ahdasmielinen, kykenemätön ymmärtämään erilaisia tapoja ja tarpeita..
Ainakin ex-naisesta kuoriutui tälläinen kotihiiri. Lisäksi lihoi hirveesti, joten se aktiivinen ihminen johon joskus rakastui lakkasi kokonaan olemasta ja tilalle tuli nyrpeä läski. Ero oli selvä.
Vierailija kirjoitti:
Palstatrolli ulostautuu harvoin haisevasta trollikolostansa ihmisten ilmoille.
Taidat kertoa kokemuksesta.
Videopuhelut ja -kokoukset on keksitty.
Toinen juttu on sitten se, että kyllä se alkaa terveydessä näkymään, jos ei jotain juoksumattoa kotoa löydy.
Höpöhöpö masentunut vammainen ja pah.
Mulla on kotona kaikki mitä tarvitsen. En pidä uimisesta tai semmoisista,en tykkää siitä tai tästä.
Nyt on ollu helppoa korona-aikaankin,monet kiipee tapeteille,mulla ok olo.
EN vaan välitä muista. Joskus tavataan kavereitten kanssa mutta ei usein.
Pääsen joo muute liikkumaan,ei ole sitäkään,tykkään kodistani,sievä ja soma.
Naapurini oli tällainen. Vakava masennus, pieni yksiö ja poistui ehkä kauppaan kerran kahdessa viikossa. Muuten makasi yksin kotona
Vierailija kirjoitti:
Ainakin ex-naisesta kuoriutui tälläinen kotihiiri. Lisäksi lihoi hirveesti, joten se aktiivinen ihminen johon joskus rakastui lakkasi kokonaan olemasta ja tilalle tuli nyrpeä läski. Ero oli selvä.
Tämä on tietysti miehen syy. Jos ulos lähteminen miehen kanssa tarkoittaa aina örmykännejä, niin saattaa kotiolot alkaa houkutella enemmän.
-100-prosenttisen varma tieto, t. örmykännimies-
Sellainen joka viihtyy kotona, tai esim. masentunut tai ahdistunut.