Mitä tekisit jos humenna aamulla olisi -35 astetta pakkasta
Lähtisitkö töihin, itse soittaisin ja sanoisin että lapsi on kipee.
Kommentit (27)
Hakisin talvivaatteet autotallista.
Valokuvaisin ja lämmittäisin saunan. Ajattelin tehdä huomenna niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katselisin kauhuissani mun juuri laittamiani ihania kesäkukkia, kun ne mustina ja jäätyneinä törröttäisi ruukuissaan.
Pitäisi kai lähteä sitten heti kauppaan ostamaan ruokaa varastoon, koska nälkävuodethan ne alkaisivat. Mikään sato ei kypsyisi missään.
Ei ruoka lopu kaupoista. Wc ja talouspaperi vaan loppuvat. 😁
Miten niin ruoka ei lopu? Jos huomenna on -35 astetta pakkasta, niin todennäköisesti iso osa muutakin maailmaa on kokenut jotain epätavallista. Tämän vuoden koko sato olisi menetetty, vain nautakarjalle olisi rehua ja heinää, joten saattaa olla, että vegaaneille tulee vaikea vuosi
Vierailija kirjoitti:
Pitäisin koko päivän kaikkia ikkunoita auki!
Sama täällä... Tuliskin prkele vaikka pariksi päiväksi pakkasta, niin ehtisi rakenteetkin vähän viilenemään, että tuuletuksesta olisi todellista hyötyä viilennysmielessä.
” Lähtisitkö töihin, itse soittaisin ja sanoisin että lapsi on kipee.”
Yllättävän paljon on muuten lapset aina maanantaisin sairaana. Minä kun olen se, joka vastaa maanantaiaamuisin puhelimeen, ”miksi olen jälleen maanantaina pois töistä”. Tämä aloitusviesti tiivisti hyvin asian - olen yhä enemmän sillä kannalla, että ensimmäiset poissaolopäivät voisivat olla palkattomia. Loppuisi ne ”viikonlopun pidennykset”…
Avaisin parvekkeen ovet ja kaikki ikkunat ja imuroisin asunon läpikotaisin. Niin kuuma ollut että ei ole ollut energiaa imuroida lähes kuukauteen.