Lihavat tädit tuijottaa ylipainoista lastani
Lapseni on lihonut vuodessa lähes 20 kiloa lääkityksen vuoksi ja nyt kesällä rannoilla käydessä olen todennut lapseni ylipainon olevan mammoille valtava tuijotuksen ja tuomitsemisen aihe. Naurettavinta asiassa on, että nämä tuijottajat ovat itse ylipainoisia tai lihavia. Pitäisivät vaan huolta omista läskeistään. Tuntuu niin surulliselta lapsen puolesta. Itse olen normaalipainoinen, eikä meillä syödä epäterveellisesti.
Kommentit (14)
He varmaan toivovat, että lapsi olisi hoikempi.
Toisten sairauksia on vaikeaa arvata.
Miksi sinä tuomitset heidät?
t. syöpähoidot kokenut ja turvonnut useita kertoja kortisonin vuoksi
Sen takia, kun ne läskit tädit tietävät omakohtaisesti, kuinka tiukassa läski istuu.
Lapsi ei voi valita kohtaloaan.
Olen itse lihava, mutta itsepähän läskini olen hankkinut ja ne kannan, eikä lihavuus vanhemmalla iällä ole enää niin sosiaalisesti rajoittavaa. Sen sijaan lihavat lapset surettavat: he ovat vääränlaisen ruokkimisen tai (harvemmin) sairauden uhreja. Lapsen pitäisi saada juosta ja leikkiä ilman kehon asettamia rajoitteita. Säälittää siis.
Vierailija kirjoitti:
Sen takia, kun ne läskit tädit tietävät omakohtaisesti, kuinka tiukassa läski istuu.
Laihduttaminen on helppoa ilman sairauksia ja lääkitystä. Tekosyy sanoa muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laihduttaminen on helppoa ilman sairauksia ja lääkitystä. Tekosyy sanoa muuta.
Hienoa.
Voisitko antaa ohjeita 72 prosentille suomalaismiehistä?
Tuijottaisivat ennemmin itseään kuin toisia.
Ne haluaisivat lapset piparkakkutaloonsa työntääkseen heidät uuniin!
Vierailija kirjoitti:
Olen itse lihava, mutta itsepähän läskini olen hankkinut ja ne kannan, eikä lihavuus vanhemmalla iällä ole enää niin sosiaalisesti rajoittavaa. Sen sijaan lihavat lapset surettavat: he ovat vääränlaisen ruokkimisen tai (harvemmin) sairauden uhreja. Lapsen pitäisi saada juosta ja leikkiä ilman kehon asettamia rajoitteita. Säälittää siis.
No jaa, mielestäni lihavuus on kamalan näköistä kaikilla ihmisillä.
Ehkä kokevat, että jonkun olisi pitänyt hoikentaa heitä. Siirtävät vain tuijotuksen tuntemattomaan lapseen. Tuskin ajattelevat, että itse porsastelivat nuoresta saakka.
Älä välitä, se on paras myös lapselle, hän oppii että ihmiset tuijottaa, se ei ole vaarallista, hän itse voi olla sinut painonsa kanssa, vaikka joku toinen ei olisi. Jos joku sanoo jotain negatiivista painosta, niin opeta pitämään puolensa "kannan kiloni ylpeydellä"...
Vai niin.....