M45, 172/86, oonko liian lihava
Huomautteluja tulee jatkuvast painost, naapureit myöten.
Kommentit (27)
Et ole, et ainakaan liian, siinä rajoilla tosin ehkä.
Kyllä tuosta 20 kg voi karistaa. Elimistö kiittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
10 kiloa pois, niin on hyvä paino.
Itse olen 190cm/77kg
Unohditko että ap on sinua lähes 20cm lihyempi?
Minä olen 172cm/70kg. Vyötäröllä ja vatsassa ylimääräistä reippaasti.
173/70 ja sama juttu, mutta myös perseessä, reisissä ja tisseissä. Tästä voisi ihan ongelmitta laihduttaa 10 kg ilman että olisi edes laiha. Suomalaisilla on outo käsitys miehen painosta, jos ei ole megaläski niin silloin ei ole edes mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen 190cm/77kg
Sinulta puuttuvat lihakset kokonaan, jos noilla mitoilla on reilusti ylimääräistä vatsassa.
Lihaksia on saman verran kuin keskivertomiehellä joka ei juuri urheile.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen 190cm/77kg
173/70 ja sama juttu, mutta myös perseessä, reisissä ja tisseissä. Tästä voisi ihan ongelmitta laihduttaa 10 kg ilman että olisi edes laiha. Suomalaisilla on outo käsitys miehen painosta, jos ei ole megaläski niin silloin ei ole edes mies.
Tämäpä juuri.
Sellainen vanhan ajan työmies olisi 172cm/60-65kg. Ruumiillista työtä koko päivä.
Mutta silloin naiset eivät itse olleet lihavia. Nyt kun ovat, miehen pitää olla jotta mies olisi "heihin verrattuna" iso.
Minusta on absurdia että ensin nainen hankkiutuu kookkaaksi ja sitten haluaa tuntea itsensä siroksi pikku prinsessaksi miehen kainalossa. Tuo on kuin minä hankkiutuisin alipainoiseksi ja oikeasti täysin lihaksettomaksi, ja sitten etsisin anorektikkonaista tunteakseni itseni isoksi ja vahvaksi.
Ei mitään järkeä.
Olet varmasti melkoinen lihaskimppu itse:). Vai meinaatko että kaikki miehet saavat yhtä helposti ja samalla treenillä saman verran lihasta lisää?