Ovatko miehet niin isojen tissien ja perseiden lumoissa,
ettei ne ylimääräiset täytteet haittaa heitä ollenkaan? silarit sun muut mössöt??
Eivätkö he ajattele yhtään, mitä löllöä siellä sisällä on??
Mitä isompi, sen parempi, vai...
Kyllä multa ainakin menis seksihalut kokonaan, jos tietäisin, että mun miehen peniksessä olis jotain ylimääräistä löllötäytettä!!! :-X
Kommentit (10)
Se on naisten omaa kuvitelmaa, että miehiä kiihottaa ne silikonit. Miehiä kiihottaa tissit ja perseet, piste. Ja mieluummin luomut ja kiinteät. Nainen itse tekee valinnan silikoneista, ei mies.
[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 14:40"]
Se on naisten omaa kuvitelmaa, että miehiä kiihottaa ne silikonit. Miehiä kiihottaa tissit ja perseet, piste. Ja mieluummin luomut ja kiinteät. Nainen itse tekee valinnan silikoneista, ei mies.
[/quote]
Näin juur, jos on pienet ja muodottomat ja roikkuvat, niin silikoonillahan sitä korjataan.
Itseasiassa mä tykkään pienistä rinnoista. Kunhan ovat terhakkaat.
-m28**
[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 14:48"]
Itseasiassa mä tykkään pienistä rinnoista. Kunhan ovat terhakkaat.
-m28**
[/quote]
Joo-o, jättitissit on kasaria, nyt pitää olla terhakat tisut ja perset.
[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 14:34"]
Sehän vain kiihottaa, kun nainen on ollut valmis tunkemaan sisälleen teollisuusmössöä miestä seksuaalisesti miellyttääkseen.
[/quote]
tarkoittaa, että tekee sängyssäkin kaiken.
Silarit on teidän naisten oma harhakuvitelma.
Nainen tekee toisen naisen kateelliseksi feikki kannuilla
Mies
Ehkä pojat tykkää pikkusista ja kiinteistä mutta aika monille miehille kelpaa ne isot ja roikkuvatkin :)
Ovatko NAISET niin isojen tissien lumoissa, etteivät ajattele ollenkaan mitä löllöä ottavat kehonsa sisään? Eikö ylimääräiset täytteet, silarit sun muut mössöt, haittaa teitä ollenkaan? Kyllä mulla ainakin menisi itsekunnioitus kokonaan, jos leikkelisin itseäni ja tunkisin sisääni mössöjä niin pinnallisen asian kuin ulkonäön takia. t: mies
Sehän vain kiihottaa, kun nainen on ollut valmis tunkemaan sisälleen teollisuusmössöä miestä seksuaalisesti miellyttääkseen.