Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulle oli varattu yön yli kestävälle mökkireissulle ainoastaan valmissalaatti ja makeaa siideriä (en tykkää)

Vierailija
20.06.2021 |

Miehen veljen mökki siis. Nimenomaan mies soitti etukäteen, miten ruokapuoli hoidetaan. Kaikki oli kuulemma hoidettu veljen puolelta ja mitään ei tarvitse, talouspaperia voi tuoda jos haluamme. Muille oli varattuna viljaporsaan filepihvit, uuniperunat ja olutta. Täytin mahani leivällä kun muutakaan ei enää ollut saatavilla. Olen kasvissyöjä, mutta olisiko voinut edes etukäteen ilmoittaa että minulle ei ole muuta ruokaa varattuna? Olisin voinut tuoda myös omat oluet mukana, jos olisin tiennyt että ne on laskettu miesporukan mukaan.

Kommentit (147)

Vierailija
141/147 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotakin nirsoiluruokavaliota noudattavan kannattaa aina varata itse mukaan jotakin hätäapumuonaa.

Totta, täytyisi ymmärtää, etteivät muut jaksa paneutua jonkun erikoissyömisiin.

Anteeksi? Minulla on keliakia, jota en ole itse valinnut. Olisi ihan kohtuullista, jos edes ilmoitettaisiin, että osta omat ruuat mukaan, jos ei yhtrishankinnoissa näitä huomioida. Minä kun en edes sitä leipää voi syödä- tai voin, mutta maha menee sekaisin.

Vierailija
142/147 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka paljon ihmistä voi vihata, että varaa sille siideriä?

Oikea laadukas siideri on erinomaista. Usein siidereinä mainostetut omenaviiniin sekoitetut sokerilitkut eivät toki ole sellaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/147 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset syönyt uuniperunoita?

Koska periaate, että saa kitistä..

Vierailija
144/147 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä nämä uniikit lumihiutaleet osaavat kyllä valittaa, mutta eivät halua mitenkään sovitella asiaa.

Tilattiin töissä sushia porukalla ja yksi ilmoitti, ettei syö sushia, koska ei halua. Ei ole koskaan syönyt, eikä halua edes maistaa, vaikka olisi päällä jotakin muuta kuin kalaa. No tilataanko sitten vaikka salaatti tms.. Ei kelpaa. Kävi sitten itse ostamassa kaupasta JUGURTTIA lounaaksi ja valitti sitä ryystäessään, että miksei koskaan voi ajatella kaikkia. Varmaan ihan sattumaa, että kyseessä oli nainen.

Vierailija
145/147 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi itku.

Mä en ainakaan. Ymmärrä noitten vapaaehtoisesti ruokarajoitteisten ruokalistaa.... joku kelpaa ja joku ei.

Jotenkin hankalaa, kun on ihan jo homma siinä, että yleensä hankin sitä ruokaa porukalle.

Ei vaan aina muista kaikkea. Toki voisi kysyä suoraan mitö ruokaa tuodaan.

Täällä joku listaa hienosti. On helppo listata, kun on ite semmonen rajoitteinen.

Ehkä aapee omat ruuat? Ei sekään kivaa tietty.

Jotenkin vaan tosi rasittavaa, kun siitä tulee pelkkää rutinaa.

Tarkoitatko, että on hankalaa ostaa juhannuksena perinteisen grillimakkaran lisäksi vegemakkaroita?

Tai aamupalaleiville kinkkuleikkeen lisäksi vaikka tomaatteja?

jep, mutta viimeksi ostin niitä pahanmakuisia, kun en tietenkään saanut kaupassa maistaa enkä tiedä niistä makkaroista mitään.

Vierailija
146/147 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset syönyt uuniperunoita?

Ne olivat samassa uunissa lihan kanssa. Ei pysty, itkettää

Häh !!

Vegaani tarvii oman uunin ?

Vierailija
147/147 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinulle ei annettu uuniperunaa? 

Varmaan niissä oli eläinperäistä voita? Käsitin, ettei tuo aloituksen kirjoittaja syö eläinperäisiä tuotteita.

En ole vegaani, eli olisin mielelläni syönyt uuniperunan, mutta niiden määrä oli laskettu miesporukan mukaan, pihvin kylkeen.

Ap

Yksi uuniperuna per mies? Mitä ihmeen kukkakeppejä nämä miehet ovat? Onko ruuanlaittaja niin pihi, ettei ota edes yhtä perunaa ekstraa? Oliko jokaiselle vain yksi pihvikin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän