Gallup. Onko elämällä tarkoitus?
Kommentit (12)
Pitäiskö sillä olla? Ilmankin tulee toimeen jos ei ole yliherkkä lumihiutale.
Ei elämällä ole muuta tarkoitusta kuin elämä itse. Ehkä olemme osa jotakin jättimäistä koelaboratoriota, jossa jokin ihmisjärjelle käsittämätön voima tutkii, että millaista elämä on.
Vierailija kirjoitti:
Ei elämällä ole muuta tarkoitusta kuin elämä itse. Ehkä olemme osa jotakin jättimäistä koelaboratoriota, jossa jokin ihmisjärjelle käsittämätön voima tutkii, että millaista elämä on.
Onko tämä mystisen tutkijan olemassaololla tarkoitusta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä mystisen tutkijan olemassaololla tarkoitusta?
Se on jotakin vaatimattomalle ihmisjärjelle mahdotonta ymmärtää. Vähän kuin katselisit vaikka muurahaista, joka kipuaa säärtäsi pitkin ja pyyhkäiset sen pois. Se muurahainen saattaa selvitä hengissä, vammautua tai kuolla, mutta ei sen järjellä koskaan ymmärretä sinun tarkoitusperiäsi ja koko maailmaasi.
Ei. Jos on, se on se minkä agentti Smith totesi Matrixin kolmannessa osassa: "the purpose of life is to end".
Vierailija kirjoitti:
Ei. Jos on, se on se minkä agentti Smith totesi Matrixin kolmannessa osassa: "the purpose of life is to end".
Isohko Kirja sanoo sen näin:
Että hapuilemalla löytäisimme jum*lan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iso aapinen sanoo kaikkea muutakin kiinnostavaa. Mutta mitäpä minä tietämätön olen sanomaan.
Elämän tarkoitus on löytää elämän tarkoitus. Ja se on elämän tarkoitus.
Kyllä on tarkoitus.
Elä elämäsi ja vietä hauskaa ystävien kanssa.
Jenkkipaskat miettii tuommosia.
Pläjäys syvällisyyttä. Olkaa hyvät.