Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen Tinder-teksti. Mätsäisitkö?

Vierailija
19.06.2021 |

"Erinomaiset taidot kuulemma ruoanlaitossa ja nuolemisessa."

Vasemmalle vai oikealle?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yäk, vasemmalle.

Vierailija
22/27 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuolijat yrittää peittää sen, että ovat impoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne, jotka kehuu kokkaustaitojaan saattaa olla siinä hyviä. Ne, jotka kehuu seksitaitojaan ei ole siinä hyviä.

Vierailija
24/27 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasemmalle. Kaikki miehet, jotka kertovat seksitaidoistaan profiilitekstissään menevät samantien roskakoriin.

Vierailija
25/27 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhh. Kuulostaa todella vajakilta kun kirjottaa tällaista ja vielä huono lauserakennekin.

Vierailija
26/27 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua häiritsee melkein eniten tuossa toi "kuulemma" -> siis kenen mielestä? Ex-vaimon? Jonkun satunnaisen panon? Kehuiko äiti kokkaustaitoja kun Petteri osasi tehdä makaroonilaatikkoa googlen ohjeella? Vaaaau. Naiset, alkakaa tykittää superlikeja tälle sankarille. :D 

Sama ne "oon kuulemma ihan kiva" -> tulee sellainen mukavaatimaton kuva, mikä alkaa vain ärsyttää.

Parempi olisi kuin kirjoittaisi suoraan "Olen sosiaalinen ja ystävällinen (tai joku muu haluamasi adjektiivi.) Tykkään kokata!" 

Jätä p*llunnuolemiset pois.

Ei kiitos. 

Vierailija
27/27 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

:DD huvittaa aina nää miehet jotka kirjottaa jotain vastaavaa viimeistään viestitellessä. En tiedä natsaako sitten joskus jonkun kans tuollaisella lähestymistavalla. Siitä vain puskee hyvin vahvasti epätoivoisuus esille, ja en ole vielä tavannut naista jolle ko. piirre olisi turn on. Varmaan moni mies voisi allekirjoittaa saman naisista. Silti naiset todella harvoin laittaa mitään näin mautonta, mistähän johtuu :P

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi