Miehen Tinder-teksti. Mätsäisitkö?
"Erinomaiset taidot kuulemma ruoanlaitossa ja nuolemisessa."
Vasemmalle vai oikealle?
Kommentit (27)
Nuolijat yrittää peittää sen, että ovat impoja.
Ne, jotka kehuu kokkaustaitojaan saattaa olla siinä hyviä. Ne, jotka kehuu seksitaitojaan ei ole siinä hyviä.
Vasemmalle. Kaikki miehet, jotka kertovat seksitaidoistaan profiilitekstissään menevät samantien roskakoriin.
Yhh. Kuulostaa todella vajakilta kun kirjottaa tällaista ja vielä huono lauserakennekin.
Mua häiritsee melkein eniten tuossa toi "kuulemma" -> siis kenen mielestä? Ex-vaimon? Jonkun satunnaisen panon? Kehuiko äiti kokkaustaitoja kun Petteri osasi tehdä makaroonilaatikkoa googlen ohjeella? Vaaaau. Naiset, alkakaa tykittää superlikeja tälle sankarille. :D
Sama ne "oon kuulemma ihan kiva" -> tulee sellainen mukavaatimaton kuva, mikä alkaa vain ärsyttää.
Parempi olisi kuin kirjoittaisi suoraan "Olen sosiaalinen ja ystävällinen (tai joku muu haluamasi adjektiivi.) Tykkään kokata!"
Jätä p*llunnuolemiset pois.
Ei kiitos.
:DD huvittaa aina nää miehet jotka kirjottaa jotain vastaavaa viimeistään viestitellessä. En tiedä natsaako sitten joskus jonkun kans tuollaisella lähestymistavalla. Siitä vain puskee hyvin vahvasti epätoivoisuus esille, ja en ole vielä tavannut naista jolle ko. piirre olisi turn on. Varmaan moni mies voisi allekirjoittaa saman naisista. Silti naiset todella harvoin laittaa mitään näin mautonta, mistähän johtuu :P
No yäk, vasemmalle.