Kerrotteko Tinder tekstissä koulutustason ja ammatin
Kommentit (12)
Kyllä.
Ammattini on iso osa minua, olen työskennellyt tavoittellisesti sen eteen vuosia ja arkisin töissä menee kuitenkin puolet hereilläoloajasta. Ammattini kertoo minusta myös jotain ihmisenä. Tai luulisin että jos joku toinen kollega vihaisi vaikka ammattiini liittyviä asioita, hän ei ehkä ammattiaan kertoisi.
Koulutustani en ole kertonut erikseen, mutta onhan se pääteltävissä ammatistani. Yliopiston nimen olen laittanut siihen koululaitos kohtaan.
Seksiseurasovelluksessa aika epäolennainen tieto, kyllä ne ihan muut jutut merkkaa kuin jotkut koulutuspaperit ja tilinauhat.
En. Pitäisi ehkä, monille miehille korkea koulutukseni on ollut ikävä yllätys.
Koulutuksen mutten ammattia. Ammatti voi vaihdella eikä se mielestäni kerro henkilöstä paljoa loppujen lopuksi, esim suurfirman "asiantuntija" tittelillä voi olla suurempi vastuu kuin pikkufirman "director" tittelillä. Lähinnä naurattaa nää pikkufirmojen "directorit" tai "toimitusjohtaja" tittelit omassa firmassa missä yksin neuloo pipoja.
Diplomi-insinöörinä on esim tullut mukavasti lääkäreitä matcheiksi.
Vierailija kirjoitti:
Ei varmaan kauhean korkea, kun et edes osaa kirjoittaa korkeakoulutusta yhteen. Saahan sitä aina kuvitella olevansa korkeakoulutettu, jos nii paperissa lukee… amk jne…
t. Korkeasti koulutettu
Kerroin ammattini laveasti, en kaikkein spesifeimmällä nimikkeellä. Etsin vakavaa suhdetta ja löysin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei varmaan kauhean korkea, kun et edes osaa kirjoittaa korkeakoulutusta yhteen. Saahan sitä aina kuvitella olevansa korkeakoulutettu, jos nii paperissa lukee… amk jne…
t. Korkeasti koulutettu
Itse et osannut lukea sanaa korkea adjektiivina.
En kertonut ammattia koska en halunnut lokkeja ympärille, toimialan kerroin. Enkä kertonut koulutusta koska se ei määritä minua enkä määrittele toista sen perusteella.
Mutta en ole enää tinderissä, liian ulkonäkö keskeinen paikka.
Aika olennainen tieto eli tottakai. Itse kerron aina työskenteleväni rahoitusalalla
M30, KTM
Onko miehille turn off tohtorinainen?
Vierailija kirjoitti:
Onko miehille turn off tohtorinainen?
Ei tietenkään ole, vaan ihminen pelkän tutkinnon takana merkkaa eniten.
En kumpaakaan.