Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
jonot vasektomiaan?
11.06.2014 |
Tietääkö joku mikäpituiset ovat husin alueella? Haluan miehen sinne, ja mieskin haluaa mennä.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Kävin itse ilmoittautumassa jonoon terveyskeskuksen lääkärin kautta toukokuun lopussa, vahvistus tuli postissa parin viikon päästä. Kuulemma jonot ovat 4-8 kk, ottavat kaikki ei kiireelliset tapaukset vikoina. Hauskinta olise että terveyskeskuksen lääkäri oli nuori venäläinen nainen joka otti kädestä kiinni ja tuijotti silmiin kymmenen sentin päästä ja kysyi: Oletko ihan varma, ymmärtääkö mitä se tarkoittaa? =D