Antakaa minulle voimaa jättää narsistinen mieheni
En jaksa enää elää.
Olen nyt 2v seurustellut mieheni kanssa ja asumme yhdessä. Pikainen yhteenmuutto vuoden seurustelun jälkeen, opiskelupaikan takia. Ensimmäisen vuoden olin hyvin onnellinen. Nyt olen ihan palasina. Saan kuulla päivittäin olevani huora, ääliö, tyhmä... Mies vaan juo kaljaa ja polttelee pilveä. Hän on myös lyönyt koiraani. VI*** MÄ OLEN TYHMÄ. Tässävaiheessa olisi jo pitänyt lähteä. Miksen osaa päästää irti? Aina ajattelen, että kyllä me tästä selvitään kun selvittiin viimeksikkin. Itken päivittäin, olen ollut myös itsetuhoinen. Olen alkanut vihaamaan itseäni. En halua erota miehestä,vaikka ymmärrän ettei suhteemme ole terve.
Kommentit (36)
Anteeksi nyt, mutta en ymmärrä sinua. Ratkaisu tilanteeseen on helppo. Hankit mieheltä salaa itsellesi asunnon. Pakkaat tavarasi ja muuttofirma hakee ne pois. Sanot miehelle 'tulen ikävöimään sinua (pieni valhe vähentää turhaa draamaa), mutta minun täytyy nyt löytää itseni ja muuttaa omilleni, heippa".
[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 21:02"]
Voinko tätä enää korjata? Jos lähden hetkeksi, kuukaudeksi tai kahdeksi jotta mies tajuaisi minun arvon... Jos saisin hänet lopettamaan polttelut ja juomisen? Jos hän alkaisi arvostamaan minua...Kaikki tämä alkoi kun mies "koetti" pilveä. JOS tämä kaikki tapahtuisi, voisiko vielä toimia?
[/quote]
Arvioit miehesi persoonallisuushäiriöksi narsismin; mikä p-häiriö sinulla mahtaa olla? Pitäisikö sitä nyt miettiä ennemmin kuin miehesi muuttamista, sorry : (
[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 21:07"][quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 20:58"]
Jotenkin se miehen anelu, takaisin pyytäminen, ja 'kuun taivaalta' lupaaminen kuulostaisi kivalta...
[/quote]
Jos tämä on sinulle vain jokin leikki, niin olkoon. Typerällä tavalla provoilet.
[/quote]
Ei todella ole leikki. Rakastan miestäni, ja haluan häneltä huomiota, haluan olla haluttu. Sen takia tuo kuulostaa hyvältä.
[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 21:14"][quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 21:02"]
Voinko tätä enää korjata? Jos lähden hetkeksi, kuukaudeksi tai kahdeksi jotta mies tajuaisi minun arvon... Jos saisin hänet lopettamaan polttelut ja juomisen? Jos hän alkaisi arvostamaan minua...Kaikki tämä alkoi kun mies "koetti" pilveä. JOS tämä kaikki tapahtuisi, voisiko vielä toimia?
[/quote]
Arvioit miehesi persoonallisuushäiriöksi narsismin; mikä p-häiriö sinulla mahtaa olla? Pitäisikö sitä nyt miettiä ennemmin kuin miehesi muuttamista, sorry : (
[/quote]
Eli en saa auttaa miestäni päihdeongelmasta selviämiseen? Ok :D
LYÖNYT KOIRAASI??!! :( Etsi koiralle välittävä ja turvallinen koti!!! Käy sääliksi viaton koiraparka joka on joutunut ja joutuu edelleenkin kärsimään teidän suhdehelvetistä. :( Nyt kiireesti jalat alle! Jos et siihen itse kykene niin ajattele nyt edes koiraa, joka joutuu olemaan siellä sen väkivaltaisen paskan armoilla. :(
Eli olet itsekin persoonallisuushäiriöinen, epävakaa vai huomionhakuinen? Ja kyllä sellainenkin pääsee narsistista (on hyvin yleistä, että 2 pers.häiriöistä menee kimppaan). Sinä et nyt vaan vielä näytä olevan valmis eroamaan. Toivottavasti saat aikaa elämässä tehdä sen eron. Paremmaksi tuo ei muutu, pahenee vaan.
[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 21:16"]
[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 21:14"][quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 21:02"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Sinä et voi lopettaa hänen puolestaan päihteiden käyttöä, ikävä kyllä.
Kyseessä on entinen ja nykyinen päihderiippuvainen, jos kerran "kerran koitti" pilveä ja alkoi heti tuohon. Eiköhän siitä löytynyt se maku. Narsistiksi en kyseistä herraa kutsuisi, jos kerran joka päivä kaljaa ja pilveä.
[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 21:24"][quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 21:16"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Sinä et voi lopettaa hänen puolestaan päihteiden käyttöä, ikävä kyllä.
[/quote]
Sanoinkin että auttaa.
[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 21:14"]
[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 21:07"][quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 20:58"]
Jotenkin se miehen anelu, takaisin pyytäminen, ja 'kuun taivaalta' lupaaminen kuulostaisi kivalta...
[/quote]
Jos tämä on sinulle vain jokin leikki, niin olkoon. Typerällä tavalla provoilet.
[/quote]
Ei todella ole leikki. Rakastan miestäni, ja haluan häneltä huomiota, haluan olla haluttu. Sen takia tuo kuulostaa hyvältä.
[/quote]
Muuten niin ihana mies, mitä nyt vähän huorittelee ja potkii koiraa, joopa.
[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 21:20"]Eli olet itsekin persoonallisuushäiriöinen, epävakaa vai huomionhakuinen? Ja kyllä sellainenkin pääsee narsistista (on hyvin yleistä, että 2 pers.häiriöistä menee kimppaan). Sinä et nyt vaan vielä näytä olevan valmis eroamaan. Toivottavasti saat aikaa elämässä tehdä sen eron. Paremmaksi tuo ei muutu, pahenee vaan.
[/quote]
Hmph en ole huomionhakuinen. Muista en tiedä.
[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 21:26"][quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 21:14"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Etkö oikeasti osaa lukea? Ei ole potkinut.
[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 21:20"]
Eli olet itsekin persoonallisuushäiriöinen, epävakaa vai huomionhakuinen? Ja kyllä sellainenkin pääsee narsistista (on hyvin yleistä, että 2 pers.häiriöistä menee kimppaan). Sinä et nyt vaan vielä näytä olevan valmis eroamaan. Toivottavasti saat aikaa elämässä tehdä sen eron. Paremmaksi tuo ei muutu, pahenee vaan.
[/quote]
Olisiko myös riippuvaisen p-häiriön piirteitä ?
[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 21:29"]
[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 21:26"][quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 21:14"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Etkö oikeasti osaa lukea? Ei ole potkinut.
[/quote]
Ihmiset jotka ajautuvat narsistin kanssa suhteeseen, ovat todellisissa ongelmissa. Tässä on kuitenkin käynyt ilmi, että sinusta on vain hauskaa leikitellä vakavalla aiheella.
Todennäköisesti koko juttu on pelkkää potaskaa. No kaikki edellä annetut ohjeet pätevät kyllä todellisissa tapauksissa. Sääliksi käy vain tuo koira joka tapauksessa. On sitten siellä tuupittavana, potkittavana tai muuten pahoipitelyn ja laiminlyönnin kohteena. Omistajana kaksi luonnevikaista valioyksilöä.
"Etkö oikeasti osaa lukea? Ei ole potkinut."
Ihanaa, kun alat nyt puolustella miestäsi. Avauskirjoituksessasi kerrot, että mies löi koiraa ja on muutenkin ikävä ihminen ??
Ok, miehesi on hieno tyyppi, vihille vaan ja lasten tekoon. Lopettaa kyllä juomisen, kunhan ( ja jos ) rakastat riittävästi. Lykkyä matkaan : )
[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 20:58"]
[/quote]