Missä Samettiorkidea?
Kysymys tulikin otsikossa. Onko kenelläkään tietoa, minne blogisti/tubettaja samettiorkidea on kadonnut?
Kommentit (44)
Jospa Transaktivistit ovat siepanneet hänet ja lukinneet jonnekin kolkkoon kellariin?
Mietin kanssa samaa!
Viimeksi hän puhui ainakin jostain koulukiireistä?
Onko kukaan koittanut ottaa yhteyttä sähköpostilla tai muuten? Toivottavasti on kunnossa.
Ihanko hävisi totaalisesti? Jäi tunne että hän aikoo olla asian äärellä pidempäänkin.
Kerrassaan outoa.
Tässä kohtaa tulee ajatus ettei ihan vaikuta täysin aikuiselta vaikka kovin järkeviä juttuja ajoikin. Fiksumpi ilmoittaisi edes että nyt pidän breikkiä, kiitos ja kuulemiin.
Tai sitten jotain niin shokkia taas elämässä että somettelu loppui kuin seinään. Vai oliko se vaan tämä rummutus translain äärellä, mikä hänet lopulta aktivoi?
Tietääkö kukaan? Olen huolissani. =/ Onko kukaan yrittänyt laittaa viestiä?
Vetänyt vasemmistolaisia radfemejä kuin pässiä narussa.
Ehkä kansallismieliset piirit vievät nyt lujempaa.
Ehkä vain dissosiatiivisuus taas pinnassa. Läheiseni on disso.
Vierailija kirjoitti:
Ja mikäs sinä olet?
Sanonnan mukaan hulluutta on monenlaista, mutta Sametissa on ryhdikästä juuri se ettei teeskentele valmista ja kaikkitietävää. Laittoi itseään likoon ehkä liikaakin.
Itse en ole mistään kohtaa radfem mutta kumman järkeviltä nuo jutut ja ajatukset mistä S. aika syvältä penkoenkin kertoi. Siviilirohkeudeksi minä hänen käytöstään kutsuisin ja toivon pelkkää hyvää loppuelämälleen, vaikkei enää nenäänsä julkisesti näyttäisi. Hän ehkä teki jo voitavansa ja keskittyy nyt johonkin muuhun tai ajankohtaisempaan. Se vapaus hänelle suotakoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mikäs sinä olet?
Sanonnan mukaan hulluutta on monenlaista, mutta Sametissa on ryhdikästä juuri se ettei teeskentele valmista ja kaikkitietävää. Laittoi itseään likoon ehkä liikaakin.
Itse en ole mistään kohtaa radfem mutta kumman järkeviltä nuo jutut ja ajatukset mistä S. aika syvältä penkoenkin kertoi. Siviilirohkeudeksi minä hänen käytöstään kutsuisin ja toivon pelkkää hyvää loppuelämälleen, vaikkei enää nenäänsä julkisesti näyttäisi. Hän ehkä teki jo voitavansa ja keskittyy nyt johonkin muuhun tai ajankohtaisempaan. Se vapaus hänelle suotakoon.
No on ihan tunnettu juttu, että hän on anonyymisti kirjoittanut muuna henkilönä kuin itsenään. Eihän ole hänen häpeänsä, jos toiset ovat vedätettävissä. Selvästi älykäs ihminen. Ja rohkea. Agenda hänelläkin silti on, turha väittää muuta.
Somehiljaisuus alkoi niin yllättäen pidemmän aktiivisen putken jälkeen, että ihmetyttää kovasti.