Mistä löytäisin jonkun miehen opettamaan 10V pojalle koodausta?
Poika haluaisi oppia, itse en osaa. Saisiko jostain apua? Vai pistänkö Tinderiin ilmoituksen, jossa yh-äiti etsii koodaustaitoista miestä 😀
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Mihin sitä penistä tarvitaan opetuksessa?
Unohtakaa koko juttu. Kiitos myös asiallisista neuvoista. ap
Vierailija kirjoitti:
Nykyään on tapana koodata peniksellä eli siis näppistä käytetään sillä sormien sijaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halusit vain kiusata yh-äitejä ja vihjata, että olisivat noin epätoivoisen m*nankipeitä? Menikö oikein?
Edellä vastannut lisää vielä, että kymmenvuotiaan kanssa aloittaisin ehkä tuosta nettisivujen teosta. Se on perus html/css-yhdistelmällä tosi helppoa, ei vaadi muuta kuin muistion ja helppojen juttujen tekemisen voi aloittaa suurin piirtein saman tien vaikka ei mitään osaakaan.
Se on aina säälittävää, kun pitää kohottaa heikkoa egoaan kiusaamalla itseään heikompia. Sellaista.
Älä ota koskaan random miestä kotiisi tai pojan luokse, nykyään on rikollisia ja seksirikollisia jotka tulevat mielellään ilmoitusten kautta jonkun kotiin. Voi olla kirjaa ja nettikurssi, tai koulussa myöhemmin. Pitää olla oikeasti varovainen, näitä on nähty, aikuisten pitää olla hereillä ja paikan päällä itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Tosiasia on, että tuon ikaiset pojat tulevat paremmin toimeen miesten tai toisten poikien kanssa. Ja varsinkin tuollaisissa asioissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosiasia on, että tuon ikaiset pojat tulevat paremmin toimeen miesten tai toisten poikien kanssa. Ja varsinkin tuollaisissa asioissa.
Missä asioissa? "Miestenjutuissa"? Koska naiset ei osaa lukea, kirjoittaa eikä painella nappeja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä asioissa? "Miestenjutuissa"? Koska naiset ei osaa lukea, kirjoittaa eikä painella nappeja?
Et nyt oikein ymmärtänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halusit vain kiusata yh-äitejä ja vihjata, että olisivat noin epätoivoisen m*nankipeitä? Menikö oikein?
Muuthan sitä vihjaili.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et nyt oikein ymmärtänyt.
Tuon ikäiset pojat haluavat yleensä ottaen olla mieluummin poikien tai miesten seurassa kuin tyttöjen tai naisten seurassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä osaan opettaa ja koodata. Olen nainen. Miksi ihmeessä etsit vain miestä opettamaan? Oletko epätoivoinen yh?
Ajattelin, että miehestä saisi mallia ja esikuvaa. ap
Näytä sille lapselle mallia ja esikuvaa, että naisen ei tarvitse itkeä miehiä apuun joka asiassa.
Opettele koodaamaan ja opeta lastasi.
Mutta koodaus ei ole yhtä helppoa kuin pumpattavana makaaminen :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä osaan opettaa ja koodata. Olen nainen. Miksi ihmeessä etsit vain miestä opettamaan? Oletko epätoivoinen yh?
Näytä sille lapselle mallia ja esikuvaa, että naisen ei tarvitse itkeä miehiä apuun joka asiassa.
Opettele koodaamaan ja opeta lastasi.
Mutta koodaus ei ole yhtä helppoa kuin pumpattavana makaaminen :(
Ja sitäkin helpompaa on anonyymi vittuilu netissä. Se ei vaadi ihmiseltä yhtään mitään. Ei kyllä sit jääkään jälkeen mitään.
Ei se miehen malli tule ohjelmoinnin/koodauksen kautta.
Netissä on kyllä alkeitten opetusta, anakin ehglanniksi. Niitten jälkeen voi opetella lisää mallin mukaan reaaliajassa. Minä reurasin opetusta Friscosta netin kautta. Se kaikki oli suomen yöaikaan. Se kaveri puhui helposti ymmärrettävää englantia ja oli kyllä hyvin mielenkiintoista touhua. Väsyin yövalvomisiin ja piti pitää taukoa.
Vierailija kirjoitti:
Ei se miehen malli tule ohjelmoinnin/koodauksen kautta.
Eikä sinun KomMäntin kautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja maksaa luonnossa
Kirjastoissa on myös kaikenlaisia lasten/ koululaisten koodauskirjoja, joiden avulla voi lähteä helpoista jutuista ja tehdä vaikka pelejä. Sieltä lainaamaan.
Vierailija kirjoitti:
jos on rahaa, niin palkkaa linda liukas pitämään yksityistunteja pojalle.
Jostain syystä Linda Liukas nimestä tulee minulle mieleen mahdollinen Aku Ankan hahmo, joka voisi olla netissä toimiva mestarivaras ja Milla Magian hyvä ystävä.
Takuuvarmasti osaa kyllä, tosin on muistaakseni sanonut itse, ettei olisi mikään huippukoodari koko maailman mittakaavassa (tosin ihan varma en nyt tästä ole), mutta tykkää opettaa.