Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä mua vaan kiinnostaisi tuo R-kioski kauppiaaksi alkaminen.

Vierailija
11.06.2014 |

Ei sitä jaksaisi tulottomana vuosikausia enää kotona olla. Säästöjä kun joutuu aina välillä elämiseen käyttämään. Harmi kun mies ei suostu.

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 18:29"]

[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 18:23"]

Siis sulla oli sen yhden ketjun perusteella kymmenien tuhansien eurojen omaisuus ja kouhotit, miten eläisit leveämmin yksin kuin miehesi kanssa. Mihin ne on hävinnyt? Ai niin jonnekin sun mielikuvituksen pimeimpiin kolkkiin.

[/quote]

Mulla on n 20 000€ rahaa mutta siitä joudun maksamaan vaate ja muitakin kuja niin katoaahan ne säästöt.

[/quote] Nyt taas pätkii muisti, olet huomattavasti isompia summia ketonut esimerkiksi kaksplussalla! Ja miksi et sijoita niitä. Ja eihän sulla ole mitään harrastuksia tms. joten kyllä tolla nyt vaatteet saa ja silti elätät itteäs monta vuotta. Mieshän maksaa asumisen ja ruoan ja muun. Vai onko tässä taas joku uusi käänne?

Vierailija
42/64 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 18:38"]

[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 18:36"]

Täällä ei paljoa työpaikkoja ole ja jotenkin sitä rahaa olisi tienattava niin kaikki vaihtoehdot on mietittävä läpi.

[/quote]

Onko sinulta otettu sinun eläkkeesi pois? Jos on, miksi?

[/quote]

En ole koskaan eläkettä saanutkaan. Mulla nyt viimeiset 3v ollut 0€ vuositulot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sulla oli sen yhden ketjun perusteella kymmenien tuhansien eurojen omaisuus ja kouhotit, miten eläisit leveämmin yksin kuin miehesi kanssa. Mihin ne on hävinnyt? Ai niin jonnekin sun mielikuvituksen pimeimpiin kolkkiin.

[/quote]

Mulla on n 20 000€ rahaa mutta siitä joudun maksamaan vaate ja muitakin kuja niin katoaahan ne säästöt.

[/quote] Nyt taas pätkii muisti, olet huomattavasti isompia summia ketonut esimerkiksi kaksplussalla! Ja miksi et sijoita niitä. Ja eihän sulla ole mitään harrastuksia tms. joten kyllä tolla nyt vaatteet saa ja silti elätät itteäs monta vuotta. Mieshän maksaa asumisen ja ruoan ja muun. Vai onko tässä taas joku uusi käänne?

[/quote]

Oli mulla melkein 50 000€ mutta maksoin miehen työauton sitten meidän toisen auton,viemäriremontin ja muitakin juttuja niin on niihin rahaa kulunut ja loppurahaa olen säästänyt talon remontointiin.

Vierailija
44/64 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 18:35"]

[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 18:30"]

[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 18:17"]

Liikun rollaattorilla ja tuloni ovat 0€ olleet jo useamman vuoden sepä syökin säästöjä eikä mulla oikein ole varaa enää olla kotona. Ja uskon että pystyisin jonkun avuksi palkkaamaan ja tilitoimisto tekisi kirjanpitohommat.

[/quote]

Meinaatko, että se joku tekisi töitä aamusta iltaan seitsemänä päivänä viikossa? Ja ehkä tilitoimistokin tekisi kaikki paperityöt ihan hyvää hyvyyttään minimikorvauksella.

[/quote]

En meinaa vaan meinaan että pystyisin maksamaan normaalia palkkaa ja pärjäisin tuossa hommassa.

[/quote]Miten pärjäät? Jos et pysty liikkumaan ja olet jollain kouluikäisen tasolla. Esimerkiksi ne kuormien purkamiset ja päivän lopuksi kassan tilitykset ja muut. Sinne liikkeeseenkö sä aiot jonkun ulkopuolisen päästää kassaa laskemaan? Entäs sitten, kun ärrälle on tullut kaikki passihommat hoidettaviksi. Selviätkö niistä järjestelmistä? Jos et sitä merkonomikoulua pystynyt suorittamaan, niin et kyllä tätäkään. Sulla vissiin on ollut paska päivä miehesi kanssa tai töissä ja piti tulla tänne purkamaan paineita. Vanha kunnon jankkausprovo kehiin, niin helpottaa.

Vierailija
45/64 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 18:41"]

[/quote]

[/quote]

Oli mulla melkein 50 000€ mutta maksoin miehen työauton sitten meidän toisen auton,viemäriremontin ja muitakin juttuja niin on niihin rahaa kulunut ja loppurahaa olen säästänyt talon remontointiin.

[/quote]Eihän se mies suostu miinkään remonttiin ja olet sanonut, että sitä teidän tölliä ei ole remontoitu. Yritä nyt muistaa mitä olet valehdellut. Tää köyhä ja sairas alistettu nainen ei nyt enää mene läpi. Ostelet siellä autoja ja remppoja kustannat ja monien kymmenien tuhansien eurojen omaisuus tileillä makaamassa.

Vierailija
46/64 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 18:42"]

Liikun rollaattorilla ja tuloni ovat 0€ olleet jo useamman vuoden sepä syökin säästöjä eikä mulla oikein ole varaa enää olla kotona. Ja uskon että pystyisin jonkun avuksi palkkaamaan ja tilitoimisto tekisi kirjanpitohommat.

[/quote]

Meinaatko, että se joku tekisi töitä aamusta iltaan seitsemänä päivänä viikossa? Ja ehkä tilitoimistokin tekisi kaikki paperityöt ihan hyvää hyvyyttään minimikorvauksella.

[/quote]

En meinaa vaan meinaan että pystyisin maksamaan normaalia palkkaa ja pärjäisin tuossa hommassa.

[/quote]Miten pärjäät? Jos et pysty liikkumaan ja olet jollain kouluikäisen tasolla. Esimerkiksi ne kuormien purkamiset ja päivän lopuksi kassan tilitykset ja muut. Sinne liikkeeseenkö sä aiot jonkun ulkopuolisen päästää kassaa laskemaan? Entäs sitten, kun ärrälle on tullut kaikki passihommat hoidettaviksi. Selviätkö niistä järjestelmistä? Jos et sitä merkonomikoulua pystynyt suorittamaan, niin et kyllä tätäkään. Sulla vissiin on ollut paska päivä miehesi kanssa tai töissä ja piti tulla tänne purkamaan paineita. Vanha kunnon jankkausprovo kehiin, niin helpottaa.

[/quote]

En ole töissä eikä ole sen paskempi päivä kuin yleensäkään enkä mä ole kouluikäisen tasolla vaikka en opiskeluissa pärjännytkään mutta senkus pilkkaat vaan.

Vierailija
47/64 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 18:44"]

[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 18:41"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]Eihän se mies suostu miinkään remonttiin ja olet sanonut, että sitä teidän tölliä ei ole remontoitu. Yritä nyt muistaa mitä olet valehdellut. Tää köyhä ja sairas alistettu nainen ei nyt enää mene läpi. Ostelet siellä autoja ja remppoja kustannat ja monien kymmenien tuhansien eurojen omaisuus tileillä makaamassa.

[/quote]

Pikkasen on remontoitu,tehty tuo viemäriremontti eipä juuri muuta ja autot todellakin olen ostanut.

Vierailija
48/64 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilepa ap puhelinmyyntiä, se voisi sopia sinulle. Kevyttä toimistotyötä, ja taito jankuttaa vastapuolta kuuntelematta on vain eduksi, samoin kyky tyrmätä jokainen vastakommentti.

Vierailija
49/64 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On toi kyllä niin Liisa ihmemaassa kuvittelua. Ei siinä kiskatyössä pärjää millään, jollei ole kunnollista psykosomaattista kuntoa. Eikä ärrä ota kauppiaaksi mitään "b-miestä", anteeksi vaan tuo ilmaus. Relaa nyt vaan ja kuntoudu kotihommilla vaan rauhassa.

Vierailija
50/64 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 18:44"]

[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 18:42"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

En ole töissä eikä ole sen paskempi päivä kuin yleensäkään enkä mä ole kouluikäisen tasolla vaikka en opiskeluissa pärjännytkään mutta senkus pilkkaat vaan.

[/quote]No kerro nyt ihmeessä joku realistinen suunnitelma, miten sä niissä pärjäät!!! Älä nyt harhauta esiintymällä kiusattuna, kaikki nämä jutut on sun ihan ite tänne kynäilemiä. En voi mitään, jos mielikuva on väärä. Itsepä loit sen tänne kirjoituksillasi.

Vierailija
51/64 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 18:37"]

Onneksi sun ukollas on sentään jotain todellisuudentajua

[/quote]

Ehkä mut rahaa mäkin tarvitsen niin jotain mun on keksittävä.

[/quote]

Sähän olet jotain kokoa 56 tms? Ala syömään alusvaatteisillasi nettikameran edessä maksua vastaan. Pari viikkoa sitten katsoin telkusta pätkän dokumentista, jossa hmmm.... uhkeat naiset mässyttivät nettikameran edessä ja miehet tahoillaan maksoivat moisen katselusta. Kevyt kotihomma!

Vierailija
52/64 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 18:54"]

[/quote]

[/quote]

Sähän olet jotain kokoa 56 tms? Ala syömään alusvaatteisillasi nettikameran edessä maksua vastaan. Pari viikkoa sitten katsoin telkusta pätkän dokumentista, jossa hmmm.... uhkeat naiset mässyttivät nettikameran edessä ja miehet tahoillaan maksoivat moisen katselusta. Kevyt kotihomma!

[/quote]

En ala ennemmin tapan itseni.

Vierailija
53/64 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 18:46"]

Kokeilepa ap puhelinmyyntiä, se voisi sopia sinulle. Kevyttä toimistotyötä, ja taito jankuttaa vastapuolta kuuntelematta on vain eduksi, samoin kyky tyrmätä jokainen vastakommentti.

[/quote]

Olen kokeillut ei mennyt lehtiä tarpeeksi kaupaksi.

Vierailija
54/64 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 18:57"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]Niin tällä et ookaan uhitellut vähään aikaan, kun oli se syöpäepisodi.

Vierailija
55/64 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 19:02"]

[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 18:57"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]Niin tällä et ookaan uhitellut vähään aikaan, kun oli se syöpäepisodi.

[/quote]

Luuletko etten uskaltaisi muka sitä tehdä? jos eläisit elämääni tietäisit ettei se ole kaukainen ajatus.

Vierailija
56/64 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No täällä olet sitä jo monta vuotta uhitellut ja uhkaillut. Nämä on keksittyjä juttuja hei, olet jo joku 10 vuotta täällä heilunu näitä samoja tarinoita kertoillen. Ja ristiriitaisuuksia on niin paljon ja jossain vaiheessa häivyt, kun niistä alkaa kyselemään...

Vierailija
57/64 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 19:10"]

No täällä olet sitä jo monta vuotta uhitellut ja uhkaillut. Nämä on keksittyjä juttuja hei, olet jo joku 10 vuotta täällä heilunu näitä samoja tarinoita kertoillen. Ja ristiriitaisuuksia on niin paljon ja jossain vaiheessa häivyt, kun niistä alkaa kyselemään...

[/quote]

2 kertaa olen itsemurhaa yrittänyt ja vuodesta 2009 olen palstaillut.

Vierailija
58/64 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No johan on tahti...Mutta ei ehkä tolla pohjalla kannata sitä ärräyrittäjyyttä edes miettiä.

Vierailija
59/64 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 19:19"]

No johan on tahti...Mutta ei ehkä tolla pohjalla kannata sitä ärräyrittäjyyttä edes miettiä.

[/quote]

Jotain pitää keksiä kuitenkin ennenkuin rahat loppuu.

Vierailija
60/64 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sulle on ehdotettu jo kaikkea. Ihan kaikkea. Jopa noita prostituoidun ja nettiriisuutujan hommia. Ei sulle mikään käy, etkä mitään pysy tekemään, niin mitä sä haet näillä aloituksilla. Ja ei se ärräyrittäjyys sulle sovi mitenkään, jos liikut rollaattorilla, et osaa laskea, pyörryttää ja et pysty nostelemaan.Haloooo!!!! Oletko oppimisvaikuksien lisäksi jotenkin vajaa ymmärryksessäkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän