Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä mua vaan kiinnostaisi tuo R-kioski kauppiaaksi alkaminen.

Vierailija
11.06.2014 |

Ei sitä jaksaisi tulottomana vuosikausia enää kotona olla. Säästöjä kun joutuu aina välillä elämiseen käyttämään. Harmi kun mies ei suostu.

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 20:27"]

Haloo ap! Se realistinen suunnitelma sen R-kioskin suhteen. Et ole vielä esittänyt sellaista, vaikka on kuinka kyselty. Muakin kiinnostaisi, miten sä siitä selviät.

[/quote]

Mä sain ap:n vastauksista sellaisen vaikutelman, että hänen suunnitelmansa on olla ikäänkuin R-kiskan pomona. Hän palkkaisi myyjän/ myyjiä ja tilitoimisto hoitaisi raha-asiat. Ap saisi tästä toiminnasta itselleen elatuksen, mutta ei varsinaisesti tekisi töitä kioskissaan. "Realistinen" ei ole sana, joka suunnitelmasta tulee akana mieleen. :)

Yhdessä vaiheessahan hän mietti vaatekauppaa XL-kokoisille paikkakunnallaan. Senkin se ilkeä aviomies torppasi. 

Vierailija
2/64 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei ole ilkeä vaan ehkä realistinen ja nro 51 noin ajattelin toimia. Ja hyvin lapsi voi ulkoillaan ja touhutaan kaikenlaista miksi sellaisia kyselette?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 06:27"]

Mun mies ei ole ilkeä vaan ehkä realistinen ja nro 51 noin ajattelin toimia. Ja hyvin lapsi voi ulkoillaan ja touhutaan kaikenlaista miksi sellaisia kyselette?

[/quote] Ajattelit siis päästä pomoksi ilman mitään pätevyyttä, taitoja ja puolikuntoisena? Täällä on moni sanonut, että kioskin pitäjä joutuu tekemään itse töitä. Silloin, katsos, ollaan yrittäjä, vaikka firma onkin isomman ryhmän omistuksessa. Ymmärrätkö, että ärrä-yrittäjänä, olisit tismalleen samassa tilanteesaa kuin miehesi, eikä sinulla olisi hetkeen varaa palkata ketään, vaan vähintään vuoden olisit itseksesi. Monet eivät edes halua ärrälle töihin, koska se on yksi ryöstetyinpiä paikkoja suomessa. Kaveriani uhattiin yksi kerta huumepiikillä, hän lopetti seuraavana päivänä.

Yrittäjyys ei ole sinun juttusi. Et pysty liikkumaan ilman apuvälineitä, saatikka purkamaan painavia lasteja, hoitamaan laskuja, tilipäätöksiä.. 

Ja ihan oikeasti, sinua ei edes otettaisi yrittäjäksi.

Vierailija
4/64 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 06:45"]

[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 06:27"]

[/quote] Ajattelit siis päästä pomoksi ilman mitään pätevyyttä, taitoja ja puolikuntoisena? Täällä on moni sanonut, että kioskin pitäjä joutuu tekemään itse töitä. Silloin, katsos, ollaan yrittäjä, vaikka firma onkin isomman ryhmän omistuksessa. Ymmärrätkö, että ärrä-yrittäjänä, olisit tismalleen samassa tilanteesaa kuin miehesi, eikä sinulla olisi hetkeen varaa palkata ketään, vaan vähintään vuoden olisit itseksesi. Monet eivät edes halua ärrälle töihin, koska se on yksi ryöstetyinpiä paikkoja suomessa. Kaveriani uhattiin yksi kerta huumepiikillä, hän lopetti seuraavana päivänä.

Yrittäjyys ei ole sinun juttusi. Et pysty liikkumaan ilman apuvälineitä, saatikka purkamaan painavia lasteja, hoitamaan laskuja, tilipäätöksiä.. 

Ja ihan oikeasti, sinua ei edes otettaisi yrittäjäksi.

[/quote]

Sitten mun pitää keksiä joku muu työ jostakin sitä rahaa pitää minunkin tienata kuten muidenkin ihmisten.

Vierailija
5/64 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 20:24"]

[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 19:06"]

[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 19:02"]

[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 18:57"]

[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 18:54"]

[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 18:38"]

[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 18:37"]

Onneksi sun ukollas on sentään jotain todellisuudentajua

[/quote]

Ehkä mut rahaa mäkin tarvitsen niin jotain mun on keksittävä.

[/quote]

Sähän olet jotain kokoa 56 tms? Ala syömään alusvaatteisillasi nettikameran edessä maksua vastaan. Pari viikkoa sitten katsoin telkusta pätkän dokumentista, jossa hmmm.... uhkeat naiset mässyttivät nettikameran edessä ja miehet tahoillaan maksoivat moisen katselusta. Kevyt kotihomma!

[/quote]

En ala ennemmin tapan itseni.

[/quote]Niin tällä et ookaan uhitellut vähään aikaan, kun oli se syöpäepisodi.

[/quote]

Luuletko etten uskaltaisi muka sitä tehdä? jos eläisit elämääni tietäisit ettei se ole kaukainen ajatus.

[/quote]

Itsemurhassa ei ole kyse uskalluksesta vaan epätoivosta tai toivottomuudesta, sysimustasta, syvästä masennuksesta. Sä olet niin energinen, ap, että sulla riittää virtaa vielä moneksi kymmeneksi vuodeksi. 

Mitä lapselle kuuluu, hän tuntuu vähän unohtuneen viime ketjuista? Onko ADHD, allergioita, Asperger? Yksinäinenhän hän on, kun ne naapurustossa asuvat kaveriperheet ovat nyt pitkillä matkoilla. Miten olette selvinneet siitä?

[/quote]

lapselle kuuluu hyvää. Hän on normaali lapsi ei hänellä ole diagnooseja. Hyvin on selvitty ulkoiltu,puistoiltu,pelailtua,luettu kirjoja yms.

Vierailija
6/64 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatka sen tallennustyön hakemista.

Vierailija
7/64 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 08:44"]

[/quote]

Tottakai haen yleensä vaan niissä vaaditaan myös merkonomin tutkinnon suorittamista tms kun lisäksi muita toimistotöitä.

Vierailija
8/64 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 08:54"]

[/quote]

Tottakai haen yleensä vaan niissä vaaditaan myös merkonomin tutkinnon suorittamista tms kun lisäksi muita toimistotöitä.

[/quote]

Tunnen kyllä moniakin, jotka ovat opiskeluaikana tehneet tuota työtä ihan ilman merkonominpapereita. Vaaditaan vain ATK-taitoja.

Vierailija
9/64 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 08:56"]

[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 08:54"]

[/quote]

[/quote]

Tunnen kyllä moniakin, jotka ovat opiskeluaikana tehneet tuota työtä ihan ilman merkonominpapereita. Vaaditaan vain ATK-taitoja.

[/quote]

Joo haen koko ajan sitä hommaa. Toivottavasti pian jotain löydän. 3 tuon kaltaista työpaikkaa oli koko suomessa.

Vierailija
10/64 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne vaan! :) tunnettu ketju ja saat työntekijätkin heti, ei tartte erikseen alkaa ettimään. Itse ollut ärräläinen nyt n.1,5 vuotta ja varmaan alkaisinkin kauppiaaksi jossen jäisi nyt mammalomalle tuossa tuokiossa. Kaikki ärräthän pyritään kauppiaistamaan tämän vuoden loppuun mennessä.

Vierailija
11/64 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on sulle koko ajan ehdoteltu sulle kaikkea homma. Ei sellaista työtä ole Suomessa, jota voisit tehdä.

Vierailija
12/64 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 09:21"]

Täällä on sulle koko ajan ehdoteltu sulle kaikkea homma. Ei sellaista työtä ole Suomessa, jota voisit tehdä.

[/quote]

Pakko on jotain löytyä koska tarvitsen rahaa.

Vierailija
13/64 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei voi erota miehestäsi? Saat oman kämpän ja omat rahat.

Vierailija
14/64 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 09:22"]

[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 09:21"]

[/quote]

Pakko on jotain löytyä koska tarvitsen rahaa.

[/quote]Sullahan on juttujes perusteella kunnon omaisuus. Ja eipä ole löytynyt duunia. Etkö oo ollu jo joku 20v työttömänä. Eiköhän se juna mennyt jo.

Vierailija
15/64 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis alkaako tämä työllistymisrumba taas alusta nyt? Ja sen jälkeen oppimisvaikeudet ja opiskeluongelmat ja sen jälkeen talon viat ja remontin mahdottomuus kun mies kieltää ja sen jälkeen kaikki sairaudet ja sen jälkeen ...

Vierailija
16/64 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli sama tilanne, kun olin työtön. Itse asiassa niin hyvä tilanne, että olisi ollut tyhjillään kohtuuhinnalla hankittava kioskirakennuskin, jota äitini ei enää jaksa pitää, hyvällä kauppapaikalla - mutta olisi jouduttu muuttamaan lapsuudenkotikuntaani. Tosin äidillä oli grilli, mutta R-kioskina uskoisin toimivan paremmin. Mies ei ottanut korviinsakaan. Paikkakunnalla ei edes ole muita kioskeja tällähetkellä. No asia siirtyi, kun sain töitä. 

Vierailija
17/64 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 17:41"]

Mulla oli sama tilanne, kun olin työtön. Itse asiassa niin hyvä tilanne, että olisi ollut tyhjillään kohtuuhinnalla hankittava kioskirakennuskin, jota äitini ei enää jaksa pitää, hyvällä kauppapaikalla - mutta olisi jouduttu muuttamaan lapsuudenkotikuntaani. Tosin äidillä oli grilli, mutta R-kioskina uskoisin toimivan paremmin. Mies ei ottanut korviinsakaan. Paikkakunnalla ei edes ole muita kioskeja tällähetkellä. No asia siirtyi, kun sain töitä. 

[/quote]

Mä olen monin tavoin vaikeasti työllistettävä ja siksi olenkin pitkäaikaistyötön. Ei oikein huvita kotonakaan olo enää.

Vierailija
18/64 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 17:35"]

Ei sitä jaksaisi tulottomana vuosikausia enää kotona olla. Säästöjä kun joutuu aina välillä elämiseen käyttämään. Harmi kun mies ei suostu.

[/quote]

Niin.. siis mihinkä sä sitä miestä tarviit? Pitääkö kauppiaita olla kaksi?

Vierailija
19/64 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap hei hävisit eilen kokonaan siitä sun korona-ketjusta?? http://www.vauva.fi/keskustelu/3999417/ketju/mies_on_kateellinen_ja_vihainen_mun_koronaolosta Siellä oli sulle huomiota oikein kahmalokaupalla. Miksi tarvitsit taas uuden ketjun. Ei sinusta rammasta heikkolahjaisesta trollaajasta tule r-kioskiyrittäjää. Voit tietenkin yrittää kehitellä tätä juonta tarinaan, mutta varmaan sitten se kiinteistö määrätään purettavaksti tai jotain vastaavaa kun sinun pitäisi aloittaa. Vai minkälaisen käänteen ajattelit luoda? Koko rautakirja menee konkkaan?

Ja ehkä sun kannattaa ensin hoidattaa pääs, vedätit jengiä tuon syöpäsi kanssa aika törkeästi, ei tuollaisilla asioilla kannata trollata. Ja vielä vertaistukea haet oikeasti sairastuneilta! http://www.vauva.fi/keskustelu/3992218/ketju/en_aio_hoitaa_syopaani

Vierailija
20/64 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattivalittaja keräsi eilisen illan voimia tämän päivän uuteen ketjuun!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi