Mies: kuinka usein panisit jos seksiä olisi rajattomasti tarjolla?
Siinäpä se kysymys onkin. Jos naisesi haluaisi ihan milloin vain.
N51 (ja aina käy)
Kommentit (44)
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 22:42"]
Paneminen on yliarvostettua, joten varsinaiseen kysymykseen ei pysty vastaamaan, mutta seksiä jossain muodossa harrastaisin vaikka 5 kertaa päivässä, jos seksiä (ja aikaa siihen) olisi rajattomasti käytössä.
Sama täällä! Ei se paneminen ole ainoa autuaaksitekevä tapa harrastaa seksiä. Nykyiselläänkin harrastan seksiä jossain muodossa päivittäin ja jos vaan aikaa ja muita resursseja vaan riittäis niin varmasti vielä lisäisin tahtia reippaasti.
- Kyltymätön herra 47 -
[/quote]
Kotona pano illalla, aamulla suihinotto ja päivällä voisin käydä panemassa tuntematonta kaunotarta.
Kaksi kertaa päivässä olisi sopiva tahti.
M40
Riippuu naisesta. Vaimon kanssa suhteen alussa kerran tai pari päivässä, nykyään (20v jälkeen) riittää kerran viikossa. Entisen rakastajattaren kanssa meni pari-kolme kertaa peräkkäin, eli varmaan pari kertaa päivässä ainakin jonkun aikaa - jos vain olisi ollut aikaa ja tilaisuus.
Varmaankin n kerran päivässä, jos nainen olisi myös oikeasti halukas.
T: M46
Noh, meillä ainakin mies halusi alussa monta kertaa päivässä, nykyään n. 5 krt/viikko. Itse kun oikeasti haluan lähes aina. :) 5 vuotta ollaan oltu yhdessä, että saa nähdä millon kelpaan miehelle enää kerta viikkoon :(
N26
jos kyseessä omavaimo 2-3 kertaa viikossa olis hyvä
ja jos kyseessä toinennainen, kerran päivässä olis ihanaa
nyt saan vaimolta kolmekertaa vuodessa ja naiselta joka rakastaa ja haluaa minua, ne viikonloput kun voidaan tavata seksiä saan niinpaljon kuin jaksan
Kuka sekopää täällä taas alapeukuttaa? :D
[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 23:52"]
Noh, meillä ainakin mies halusi alussa monta kertaa päivässä, nykyään n. 5 krt/viikko. Itse kun oikeasti haluan lähes aina. :) 5 vuotta ollaan oltu yhdessä, että saa nähdä millon kelpaan miehelle enää kerta viikkoon :(
N26
[/quote]
Huoh, mistä löytäisi naisen joka haluaisi lähes aina?
Vaimolleni riittää kerran kuukaudessa, rakastajattarelleni 2 kertaa viikossa. Itse haluaisin joka päivä.
Naisena on helppoa kun ei tarvitsee vain iskeä miehelle silmää ja se hyökkää kimppuun. Yritetään tosin vähän rajoittaa, n. joka kolmas päivä, ehtii himot nousta.
1 - 3 krt / vko. Riippuu niin paljon siitä, mikä on mieliala ja miten on aikaa tarjolla.
m45+
Suurinpiirtein joka ilta ja aamu. Ja luultavasti välissäkin. Olen kyltymätön seksinsuhteen. Alussa (kuten aina) vaimonkanssa olikin parivuotta hääpäivän jälkeenkin noin. Nyt vaimo antaa pillua vain noin 1-3krt\vko joten käteenveto on tullut ihan liian tutuksi
M40
Onko tämä joku ns.kysely kysymys?
Ei kiinnosta ns. mainostelu, mut yhteisymmärryksestä riippuen pari kertaa päivässä, mut en loukkaannu jos pidämme taukoja.
Ei ihminen ole kone, tämä on hyvä tiedostaa. / vilivallaton
Kun olemme pidempiä aikoja yhdessä, kerran päivässä. Kun olen poissa välillä, niin sen jälkeen kaksi kertaa illassa pari-kolme päivää. M 71 vuotta.
[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 22:25"]
3 tai 5 kertaa päivässä.
M40
[/quote]
Onko sinulla jotain neljää kertaa vastaan?
Kuinka usein... no varmasti pari kolme kertaa päivässä. Vaikka olenkin aikuinen mies jo (yli 30) niin himot ovat kuin teinipojalla. Onneksi vaimonikin on melkein yhtä himokas, ei nyt ihan joka päivä halua, mutta toisaalta usein tahtoo sitten monta kertaa päivässä. Itse tahtoisin kyllä enemmän silti, mutten vaimoani viitsi kiusata, koska seksi mitä meillä on on aina tajunnanräjäyttävää. Runkkaan sitten vaimoani ja seksiämme ajatellen (täysi pervo siis) niinä päivinä kun hän ei halua tai kykene (menkat, ei tahdo niiden aikana, mikä minulle OK).