Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies: kuinka usein panisit jos seksiä olisi rajattomasti tarjolla?

Vierailija
11.06.2014 |

Siinäpä se kysymys onkin. Jos naisesi haluaisi ihan milloin vain.

N51 (ja aina käy)

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 14:14"]

jos kyseessä omavaimo 2-3 kertaa viikossa olis hyvä

ja jos kyseessä toinennainen, kerran päivässä olis ihanaa

nyt saan  vaimolta kolmekertaa vuodessa ja naiselta joka rakastaa ja haluaa minua, ne viikonloput kun voidaan tavata seksiä saan niinpaljon kuin jaksan

[/quote]

ei hitto !   minulla on siis kohtalotoveri. Olisin voinut kirjoittaa tuon itsekkin sanasta sanaan noin, Uskomatonta  =)

M47

Vierailija
2/44 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina kun seisoo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies reissutöissä maanantaista torstaihin, niin sitten to, pe la, su jokapäivä ainakin kerran. Joskus myös yöllä mies herättää seksille.. :D Mulle käy millon vaan oon semmonen kyltymätön. Nälkä vaan kasvaa syödessä. :)

Jos miehellä on stressiä tai muuta mielen päällä niin ei yleensä halua seksiä.

Vierailija
4/44 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 20:02"]

nyt saan  vaimolta kolmekertaa vuodessa ja naiselta joka rakastaa ja haluaa minua, ne viikonloput kun voidaan tavata seksiä saan niinpaljon kuin jaksan

[/quote]

ei hitto !   minulla on siis kohtalotoveri. Olisin voinut kirjoittaa tuon itsekkin sanasta sanaan noin, Uskomatonta  =)

M47

[/quote]

Ihan mielenkiinnosta, miksette jätä vaimojanne?

Vierailija
5/44 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 31 v. vaalea, viehättävä, hoikka mutta kurvikas binainen. Panisin varmaan keskimäärin kerran päivässä, jos sellainen olisi mahdollista. Harmittavasti oma mies on melko häveliäs ja seksiä on keskimäärin kerran kahdessa viikossa :/ Ehdottelen, pussailen, silittelen, hieron, puristelen ja puhun tuhmia, mutta miestä ei vaan innosta tuon enempää.

Vierailija
6/44 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuu tietty naisen halukkuudesta..joka taas riippuu myös ainakin osittain minusta , ympäristöstä stressistä yms yms. Mutta..halukas nainen herättää haluni..joten varmaankin kerta päivässä olisi se minun halutustahtini... nyt jos seksiä ei ole hoidan omin käsin itseni tuolla rytmillä...

Vierailija
7/44 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 16:53"]

N51 (ja aina käy)

[/quote]

Ei tuntuis mukavalle. Syy, seksistä menis hohto jos nainen tai mies olisi heti valmis. Aivan kun avais telkkarin, aina se vaan avautuu.

Vierailija
8/44 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 09:30"]

N51 (ja aina käy)

[/quote]

Ei tuntuis mukavalle. Syy, seksistä menis hohto jos nainen tai mies olisi heti valmis. Aivan kun avais telkkarin, aina se vaan avautuu.

[/quote]

Meillä Elisa-boksi kenkkuilee jatkuvasti ja voin sanoa, että kyllä se vatuttaa, kun telkkari ei useinkaan avaudu. Samaa voisi sanoa seksistäkin.

Vierailija
9/44 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2x päivässä

Vierailija
10/44 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panisin tasan yhtä paljon kuin normaali nainen joka voisi panna ilman että häntä alettaisiin leimaamaan huoraksi. Voisin väittää että jos naisille olisi samanlainen koettelemus saada seksiä mitä miehille se nykypäivänä hyvinkin monessa taloudessa on, olisi parisuhteissa kokonaisuudessaan paljon enemmän seksiä. Tilanne olisi niin että se seksi  naisellekkin olisi saavutus eikä itsestäänselvyys jota ei aina jaksa.....

Vierailija
11/44 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 21:00"]

[/quote]

M47

[/quote]

[/quote]

=)

no, koska lapset. oma näkemys aiheesta on, että lapsista kasvaa tasapainoisempia kun on ydin perhe. Voin olla tietysti väärässäkin  =)

Vierailija
12/44 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu täälläkin. Vanhempani erosivat kun olin kymmenen. Ainakin minulle ero oli huono kokemus. Jouduin aika huonoihin porukoihin. Uusperhekuviot ei toiminut niin hyvin kuin olisi voinut. Voi tietysti olla että olisin joutunut joka tapauksessa huonoihin porukoihin.

Muija vatuttaa välillä ihan saatanasti mutta ei haluaisi jättää omaa jälkikasvua pöhkön muijan armoille. Helpoimmalla pääsee kun ostaa seksiä.

Vierailija
13/44 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tähän vielä vähän. Minulla suhde on muuten kunnossa, arki toimii hemmetin hyvin ja on pääsääntöisesti hyvä olla kotona. Minulla olisi täydellinen avioliitto jos meillä olisi seksielämää, mutta kun ei ole. Ja olen oikeasti yrittänyt tässä vuosienvarrella kaikenlaista. Ollaan  käyty parisuhdeterapeutilla yms.

Ja oikeesti tilanne ahistaa niin paljon että ilman lapsia olisin lähtenyt tästä liitosta ajat sitten.

Nyt elän kahden naisen symbioosissa, joka sekään ei kyllä ole se ihanin mahdollinen ratkaisu, mutta tällähetkellä ainoa mahdollinen. Omiinkäsiin jo kyllästynyt.

M47

Vierailija
14/44 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 09:56"]

[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 09:30"]

N51 (ja aina käy)

[/quote]

[/quote]

Meillä Elisa-boksi kenkkuilee jatkuvasti ja voin sanoa, että kyllä se vatuttaa, kun telkkari ei useinkaan avaudu. Samaa voisi sanoa seksistäkin.

[/quote]

Sama täällä, telkusta ei aina tule ohjelmaa.  

Jos olisi hyvä parisuhde, niin keskimäärin 2x vuorokaudessa.  Tuo on toteutunut vielä n.2vuotta sitten.  Nainen oli jo siinä iässä että  kuukautiset ei haitanneet. 

M 55v

Vierailija
15/44 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä kuumempi nainen sitä useammin. joskus 5 x päivässä.

rakastuneena asia erikseen sitten.

Vierailija
16/44 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paneminen on yliarvostettua, joten varsinaiseen kysymykseen ei pysty vastaamaan, mutta seksiä jossain muodossa harrastaisin vaikka 5 kertaa päivässä, jos seksiä (ja aikaa siihen) olisi rajattomasti käytössä.

- Kyltymätön herra 47 -

Vierailija
17/44 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 11:32"]

[/quote]

M47

[/quote]

[/quote]

=)

no, koska lapset. oma näkemys aiheesta on, että lapsista kasvaa tasapainoisempia kun on ydin perhe. Voin olla tietysti väärässäkin  =)

[/quote]

Olettaen, ettei lapset saa tietää, että isi on kusipää, joka ei välitä heistä oikeasti yhtään. Teille ei ole ydinperhe, teillä on kulissi ja mikään ei ole pahempaa lapsille. Pilaat heidän koko elämänsä. Eroa! Oikeasti, valehtelet itsellesi, jos luulet tekeväsi lapsillesi palveluksen. 

Vierailija
18/44 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 00:10"]

[/quote]

M47

[/quote]

[/quote]

=)

[/quote]

Olettaen, ettei lapset saa tietää, että isi on kusipää, joka ei välitä heistä oikeasti yhtään. Teille ei ole ydinperhe, teillä on kulissi ja mikään ei ole pahempaa lapsille. Pilaat heidän koko elämänsä. Eroa! Oikeasti, valehtelet itsellesi, jos luulet tekeväsi lapsillesi palveluksen. 

[/quote]

NIIN, kuka se oikeasti on sitten se kusipää??   Ainakin nyt tuosta yllä olevasta estyksesta poimisin siihen joukkoon , viimeisen kirjoittajan , sitten aiempien vaimot. Siinä olen samaa mieltä, että tuo ei ole ydinperhe, mutta muuten erimieltä.

Vierailija
19/44 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tuota joskus tullut mietittyä.

Jos vaimolla haluja ja himoja riittäisi, niin luulen, että tahti olisi 2-4 kertaa viikossa ja välillä olisi kiihkeämpiä rakasteluviikonloppuja/viikkoja. Ei ainakaan tämän miehen kunto ja kiihko kestäisi, jos olisi joka päivä ja useasti.

Haavemaailmassa yhtä tärkeä kuin määrä olisi vaihtelu ja ns. laatu; voisi olla aamulla ja illalla ja sitten muutaman päivän tauko tai nyt pimeiden trooppisten öiden aikana esimerkiksi ulkona omalla pihalla tai muuta vastaavaa, joka olisi pikkutuhmaa, mutta ei liian tuhmaa. 

Vierailija
20/44 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 00:10"]

[/quote]

M47

[/quote]

[/quote]

=)

[/quote]

[/quote]

niinpä, olen kuitenkin sitämieltä että lapset ei tätä kuviota näe - olkoonkin että eletään kulissiavioliitossa on se silti ydinperhe. Kuten sanoin, arki toimii saumattomasti ja hyvin. Olen vain rakennettu niin että tarvitsen rakkautta, välittämistä, tunteen olla haluttu, haluta - ja jos näitä elementtejä en kotona kertakaikkiaan saa, olen katsonut parhaaksi hakea ne tunteet jostain muualta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä