Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aikuisten naisten käyttäytyminen Facebookissa

Vierailija
11.06.2014 |

Tämä on elämäni ensimmäinen ketju AV:lla. Nyt on vaan pakko avautua tästä aikuisten naisten Facebook-käyttäytymisestä.

Musta on ihan ok tykkäillä muiden kuvista ja kommentoida toista vaikka kauniiksi, mutta tuntuu, että toisilla se menee ihan överiksi. Jokaiseen uuteen kuvaan pitää kirjoittaa ylitsepursuavia imarteluja ja mahdollisimman teinimäistä ällötyskieltä, kuten "oih niin rakkautta mun murunen/kaunokainen/malli me niin vallotetaan tää maailma<3<3" tai "rakastan<3<3 mun tyttö <3<3" jne.

Oma lukunsa ovat työkaverini, jotka eivät sentään ihan yllämainittuja lauseita kirjoittele, mutta joiden jutut ovat silti minusta ihan ristiriidassa heidän normaalin työkäytöksensä kanssa. Työkaverit kommentoivat aina kaikkiin yhden työntekijän lisäämiin kuviin noita sydämiä ja ihmeellistä lässytystä. Ymmärtäisin sen, jos olisivat vapaa-ajalla tai edes töissä jotenkin hyviä ystäviä, mutta kun tämä kuvia lisäävä henkilö on järjestelmällisesti haukkunut minulle nämä kaikki muut ihmiset! Olen kuunnellut töissä koko vuoden, kuinka ärsyttäviä ja kaksinaamaisia valehtelijoita nämä ihmiset ovat ja yrittänyt vähän toppuutellakin, että ovatkohan asiat nyt ihan noin rajusti. Nyt kuitenkin Facebook on pullollaan tämän naisen lisäämiä kuvia, joihin nämä haukkumansa ihmiset ovat kommentoineet sydämillä ja korulauseilla ja lisääjä on vastannut sydämillä, maailmaasyleilevillä kehuilla ja kaikenmaailman "Hanna/Rebecca/Milja <3" -vastauksilla. Minusta on hyvä olla kohtelias, ja kehuihin voisi vastata ihan vaan "kiitos :)" tai jotain. Jotenkin mua ihmetyttää ihan hirveästi tuollainen kaksinaamaisuus. En itsekään pidä muutamasta tyypistä töissä, mutta en kulje ympäriinsä jauhamassa heistä paskaa ja sitten lirkuttele heille Facebookissa. Näistä ihmisistä suurin osa ei edes ole mun Facebook-kavereita, vaan näen heidän kommenttinsa tämän yhden työkaverini päivitysten kautta.

Halusin purkaa mieltäni tänne palstalle ja kysellä, onko teillä muilla samantyyppisiä FB-kavereita? Mitkä ovat ällöttävimpiä kommentteja, joita ihmiset toisilleen kirjoittavat? Tähdennän vielä sen verran, että mun mielestä jokainen voi kirjoitella ihan mitä haluaa, mutta on tuntunut tosi oudolta katsoa tuota touhua FB:ssa ja töissä sitten kuunnella valitusta muiden ihmisten kaksinaamaisuudesta.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatteko naiset isoa munaa? Täältä löytyisi: http://goatse.info/

Vierailija
22/27 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 18:58"]

[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 18:51"]

Samaa olen minäkin ihmetellyt. Olen reilu 30v. ja olen myös saanut noita sydän viestejä. En vastaa muuta kuin kiitos. Ärsyttävää sekin joskus jos laittaa uuden kuvan tai tilapäivityksen, niin siihen kommentit tulevat useimmiten sellaisilta, joita en ole edes tavannut kymmeneen vuoteen ja kommenteista voisi luulla, että ollaan ihan parhaita ystäviä.

[/quote]

Minä yleensä poistan kommentit, jos olen vaihtanut profiilikuvan. Ällöttää ne ihana sinä ja voi sydän ja sexy yms. vaikka panisi itsestään kuinka seinästä revityn kuvan. 

[/quote]

Itsensä paneminen sen sijaan in ihq ajatus eikö <3<3<3<3<3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa tähän väliin mitä hyötyä on olla Facebookissa <3 ?

Vierailija
24/27 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 19:17"]

[/quote]

Saa vitusti pillua <3<3<3<3<3<3

Vierailija
25/27 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen aina miksi ihmiset kehuvat erästä tuttavaani kauniiksi vaikka on hyvin kolkon näköinen. En itsekään ole mikään maailman luokan kaunotar enkä odota ihmisten kehuvan minua. En ole kateellinen hänelle osoitetuista kehuista hiukan vaan ihmetyttää.

Vierailija
26/27 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 19:24"][quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 19:17"]

[/quote]

[/quote]

Tarkoitit varmaan taatusti? <3 <3 <3

Vierailija
27/27 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 19:32"]

[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 19:24"][quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 19:17"]

[/quote]

[/quote]

Tarkoitit varmaan taatusti? <3 <3 <3

[/quote]

No siis saa ihan pimpasti pimppaa <33<3<<3<3<33<333<<<3<3<3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi