Mies 29v miettii; seitsemän vuotta viimeisestä suudelmasta
On siinä aika monta suklaapatukkaa, levyä ja jokunen alkoholijuomakin mennyt. Vartalossa on edelleen melko lailla samat vahvuudet ja heikkoudet kehonkoostumuksineen, pieniä muutoksia huomioimatta. Käsivarsiin ja selkään on varmastikin tullut enemmän lihasta ja rintaan karvaa. Kasvojen perusmuoto on samankaltainen mutta hieman vähemmän viaton; ei enää täysin sileän näköinen juuri missään tilanteessa, vaikka parranajosta olisi tunti mutta hämärämmässä kuitenkin aika koskemattoman näköinen.
Kaikki yksinäisyyden aiheuttama stressi ja elintapatottumukset ovat varmasti vieneet sisäistä terveyttä lähemmäs loppua ja niinpä mm.veripaine on aika korkea ja puhe hieman hitaampaa ja kömpelömpää kuin ennen, vaikka myös lisääntynyt tietomäärä ja kielitaito voi sotkea vähän.
Kuuntelen tämän videon musiikkia.
Kommentit (34)
Eli olit 22 kun sait ensimmäisen suudelmasi? Aika nuorena, ei kannata valittaa! Minulla meni kyllä jokunen vuosi lisää.
[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 16:22"]
[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 16:14"]
[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 15:53"]
[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 15:51"]
Mulla 11 vuotta viimeisestä suudelmasta. t. nainen 39 v.
[/quote]Eli et siis halua suudella. Ei siitä suurta draamaa saa aikaiseksi, jos ei tee jotain mitä ei edes halua tehdä.
-Mies 29v-
[/quote]
Haluaisin, mutta en kenen tahansa kanssa toki. Sellaisen miehen jota rakastan. Sellaista ei ole löytynyt, yleensäkään miehet ei ole minusta kiinnostuneita paitsi korkeintaan 2 promillen humalassa.
[/quote]Humala rentouttaa ja humalaympäristössä on sallitumpaa lähestyä. Ei siis kannata halveksua känniläisiä.
Eikö tuo ole vähän vanhanaikaista, että suutelisi sellaista, jota rakastaa? Eivätkö naiset yleensä pakota miehen suutelemaan ja paljon enemmän ennen kuin päättävät mistään rakastumisista?
Sori mutta nämä jutut ei vielä oikein vakuuta. Rima ainakin tuntuu olevan korkealla.
-Mies 29v-
[/quote]
Pakottavat suutelemaan ja päättävät rakastumisista. :D Kuvaile omin sanoin mitä on rakastuminen.
Mun eskari-ikäinen tytär kertoi iloisesti et melkein pussasi poikaa mut sit se pääsi pakoon. Sanoin et ei noin saa tehä. Ei niitä saa päästää pakoon.
Kannattaa tosiaan panostaa siihen kahden promillen humalassa olevaan sakkiin, jos tuollaiset tunneside-jututkin lasket nirsoiluksi.
[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 16:06"]
Pillua kyllä saa, mutta naiset ei suutele enää.
[/quote]
Johtuu siitä, kun miehet ei hoida hampaitaan. Sen hoitamattomuuden huomaa ja haistaa kauas.
(Kaappihomo)Mies 29v, kerros mikä siinä on että näiden miesasialiikkeen miesten mielestä naisten on oltava kokemattomia neitsyitä, mutta jos nainen ei pane ketään niin se on hirveää pihtaamista ja valikointia? Mitä vittua?
Mies29 ei ole suudellut ketään aikoihin, koska ei halua suudella naisia, mutta ei myönnä itselleen olevansa homo. Ei voi auttaa.
Sullako ei ole sitten mitään kriteerejä? Ihanko kenenkä tahansa akan naamaa nuolisit halulla? En usko.
Mies29 ei ole suudellut ketään aikoihin koska mamut vie kaikki naiset.
[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 16:43"][quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 16:37"]
[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 16:22"][quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 16:14"]
[/quote]Eli et siis halua suudella. Ei siitä suurta draamaa saa aikaiseksi, jos ei tee jotain mitä ei edes halua tehdä.
-Mies 29v-
[/quote]
Haluaisin, mutta en kenen tahansa kanssa toki. Sellaisen miehen jota rakastan. Sellaista ei ole löytynyt, yleensäkään miehet ei ole minusta kiinnostuneita paitsi korkeintaan 2 promillen humalassa.
[/quote]Humala rentouttaa ja humalaympäristössä on sallitumpaa lähestyä. Ei siis kannata halveksua känniläisiä.
Eikö tuo ole vähän vanhanaikaista, että suutelisi sellaista, jota rakastaa? Eivätkö naiset yleensä pakota miehen suutelemaan ja paljon enemmän ennen kuin päättävät mistään rakastumisista?
Sori mutta nämä jutut ei vielä oikein vakuuta. Rima ainakin tuntuu olevan korkealla.
-Mies 29v-
[/quote]Täytyy täältä väliin huudella, että naurattaa toi miehen pakottaminen suutelemaan :D Ei ole koskaan ketään tarvinnut pakottaa. Ja itse olen suudellut vain ihastuneena tai rakastuneena eli yhden käden sormilla voi laskea.
[/quote]Se pakottaminen on sitä, että miehen pitää aavistaa milloin suudella tai muuten ei ole "kemiaa".
Ja mitä siitä että olet tehnyt niin? Sitten olet. Se vain kertoo siitä miten helppoa joillakin on kun voivat asettaa hupsuja kriteerejä.
-Mies 29v-
[/quote]Tarkoitin vain sitä, että meitä on muitakin naisia, jotka suutelevat vain niin että tunteita on mukana. Se ei ole edes mikään kriteeri, ei ole vain huvittanut suudella ilman tunteiden paloa ja vahvaa ihastumista :) Saati mitään muuta tehdä. Jos joku pystyy ilman tunnetta siihen niin ok, itse en pysty.
Tänään tapasin elämäni toisen suutelukumppanin ja nyt lähti kello taas uudelleen käyntiin...kahdeksan vuotta ei ehtinyt tulla täyteen.
-Mies 29v-
Mitä mitä, kerrohan toki missä tilanteessa pääsit suutelemaan?
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 18:41"]
Mitä mitä, kerrohan toki missä tilanteessa pääsit suutelemaan?
[/quote]Yökerhon lattialla tanssiessa. Oli hirveän kiihottavaa, mikä tuli suurena yllätyksenä. En ollut varma, voisinko ikinä kiihottua naisen toiminnasta.
-Mies 29v-
[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 16:37"]
[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 16:22"][quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 16:14"]
-Mies 29v-
[/quote]
-Mies 29v-
[/quote]Täytyy täältä väliin huudella, että naurattaa toi miehen pakottaminen suutelemaan :D Ei ole koskaan ketään tarvinnut pakottaa. Ja itse olen suudellut vain ihastuneena tai rakastuneena eli yhden käden sormilla voi laskea.
[/quote]Se pakottaminen on sitä, että miehen pitää aavistaa milloin suudella tai muuten ei ole "kemiaa".
Ja mitä siitä että olet tehnyt niin? Sitten olet. Se vain kertoo siitä miten helppoa joillakin on kun voivat asettaa hupsuja kriteerejä.
-Mies 29v-