20-vuotiaan ja 25-vuotiaan erottaa ulkonäöllisesti toisistaan heti.
Normaali 20-vuotias näyttää ihan lapselta verrattuna 25-vuotiaaseen. Jos 20-vuotias on muodokas ja naisellinen, hän näyttää ikäistään vanhemmalta.
Kommentit (11)
Totta kai erottaa, miksi ei erottaisi? Mä olen 20v ja varmasti nuoremman näköinen kuin suurin osa 25-vuotiaista. Mutta mitä se haittaa? En edes haluaisi näyttää itseäni vanhemmalta, mä viihdyn nuoressa ulkokuoressani ;) Pakko sanoa, että en ymmärtänyt aloittajan pointtia. Oletko katkera 25v, joka haaveilee olevansa vähän nuorempi vai mitä tää asia sun persettäs kutittaa?
Kyllä se nuoruuden pyöröyttömyys on vaan kiihottavaa.
Ai jaa. Mä olen 24-vuotias ja mua luullaan yleensä n. 15-17-vuotiaaksi, vaikka pukeudun ihan hillitysti ja naisellisesti, meikkaan kevyesti yms. eli ei ole mitään teinityyliäkään, olen vain niin lapsellisen näköinen piirteiltäni ja pieni ja siro. Ihmiset on erilaisia.
Olen 26 ja henkkarit kysytään edelleen lähes aina. Työkaverit yms. ovat luulleet 18-vuotiaaksi.
Laskeutukaamme 16-vuotiaan lepoon.
-Mies 29v-
Rypyistäkö sen erottaa? Mitä jos ei ole kuin 1iso ryppy isovarpaiden välissä?
Mun isoskisko näytti 16-20-vuotiaana ihan +25-vuotiaalta ja nyt 24-vuotiaana 15-16-vuotiaalta :D Mitäs siihen sanot?
Höps höps. Jos muodokas ja kropaltaan naisellinen 20-vuotias on tosi lapsenkasvoinen, voi vallan mainiosti näyttää melkein yläkouluikäiseltä. Vastaavasti pieni ja kapoinenkin 20-vuotias voi näyttää 25+ ikäiseltä, jos pukeutuu ja kantaa itsensä ns. aikuisesti ja on vahvapiirteinen.
Ihmiset ovat erilaisia. Jotkut 20- ja 25-vuotiaat erottaa toisistaan yhdellä silmäyksellä, toisia ei pidemmänkään syynin jälkeen.
Taas tää