Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Meidän perheessä on neljälle eri päivälle rokotusaikoja heinäkuussa. Vähän jo haittaa lomailua

Vierailija
19.06.2021 |

Teinit saa ekan rokotuksen, me vanhemmat jo toiset

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät rokotekriittiset halua poliota tai muita tauteja takaisin, tuo on aivan typerä vasta-argumentti. Ihan oikeasti on surullista, että ihmiset tajuavat virheensä vasta sitten kun läheltä alkaa porukalle tulla ties mitä oiretta. On ihan hullua tuulettaa pistoksen jälkeen, ettei tullut kuin punotusta ja käsi kipeytyi. Katsotaanpa tilanne 3kk-6kk päästä, toivottavasti teillä on edelleen hyvä tilanne.

Silloin korona on voinut jo tappaa denialistin.

Vierailija
22/50 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä sai itse valita rokotuspäivät, joten koordinointikyvystä on iloa.

Täällä toinen rokotuspäivä määrättiin jo huhtikuussa, ei siihen voinut vaikuttaa.

Meillä myös ja silti pystyin vaikuttamaan. Koko perheellä toiset rokotukset heinäkuussa samaan aikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi osaan laskea sen verran, että tiedän, milloin tulee 12 viikkoa täyteen ensimmäisestä rokotteesta. Näin pystyin ajoittamaan ensimmäisen rokotteeni niin, ettei toinen osu lomalle. Toki se vartin piipahdus terveyskeskuksessa ei minun lomaani olisi kaatanutkaan. 

Vierailija
24/50 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse otin ensimmäisen rokotuksen sitä silmälläpitäen, ettei toinen rokotus sotke lomasuunnitelmia eikä osu kesäloman aikaan. Olisin mieluummin lykännyt molemmat rokotukset vaikka syksyyn kuin antanut niiden sotkea kesäsuunnitelmat. Nyt kesällä koronatilanne on rauhallisempi, joten ei ehkä olisi ollut niin katastrofi odottaa.

Jos olisin sinä, ap, siirtäisin jotkut ajoista lomien jälkeen. Ärsyttävää, että nyt oletetaan ihmisten istuvan kaupunkikodeissaan kauniit kesälomaviikot, sen sijaan että olisivat matkalla tai nauttisivat olostaan mökillä. Ihan periatateestakin siirtäisin ja sanoisin vielä syyksi kesäloman - se olisi hyvä näpäytys niille tahoille, jotka haluavat rokotusten etenevän, mutta kielsivät mahdollisuuden ottaa rokotteen kesämökkipaikkakunnalla.

Vierailija
25/50 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse otin ensimmäisen rokotuksen sitä silmälläpitäen, ettei toinen rokotus sotke lomasuunnitelmia eikä osu kesäloman aikaan. Olisin mieluummin lykännyt molemmat rokotukset vaikka syksyyn kuin antanut niiden sotkea kesäsuunnitelmat. Nyt kesällä koronatilanne on rauhallisempi, joten ei ehkä olisi ollut niin katastrofi odottaa.

Jos olisin sinä, ap, siirtäisin jotkut ajoista lomien jälkeen. Ärsyttävää, että nyt oletetaan ihmisten istuvan kaupunkikodeissaan kauniit kesälomaviikot, sen sijaan että olisivat matkalla tai nauttisivat olostaan mökillä. Ihan periatateestakin siirtäisin ja sanoisin vielä syyksi kesäloman - se olisi hyvä näpäytys niille tahoille, jotka haluavat rokotusten etenevän, mutta kielsivät mahdollisuuden ottaa rokotteen kesämökkipaikkakunnalla.

Arvaapa kiinnostaako sitä ajanvaraajaa pätkääkään sinun "näpäytyksesi" :D

Vierailija
26/50 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai oikein näpäytys :D Ihan kuin jotain tk:n ajanvaraajaa kiinnostaisi otatko sinä rokotteesi nyt vai ensi vuonna. 

Vierailija
27/50 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi myös ajatella omilla aivoilla ja jättää rokotuksen ottamatta. Lampaat ne vaan valuu rokotuksille. Minä en ota rokotusta, en ole käyttänyt maskia koko korona-aikana. Lampaat seilaa vaippa naamalla. Maskeistahan ei ole mitään hyötyä, se on vain tukkimassa hengitystä ja oletteko varmoja siitä, mitä myrkkyjä hengitätte kun kuljette nää myrkkymaskit naamalla. Hallitushan itse totesi, että maskeista ei ole mitään hyötyä, nyt niistä sitten muka on hyötyä. No maskitoimittajat rikastuu, ei muuta.

Millä koulutuksella teet 'omilla aivoilla' - ajattelua. Ihan vaan pikkuisen enemmän uskon tutkittuun tietoon kuin hörhö"ajattelijoihin" .

Vierailija
28/50 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai oikein näpäytys :D Ihan kuin jotain tk:n ajanvaraajaa kiinnostaisi otatko sinä rokotteesi nyt vai ensi vuonna. 

Ei häntä kiinnostakaan. Vaan niitä tahoja, jotka ovat välillä ottaneetkin kantaa siihen, että ei saisi laittaa lomaa rokotuksen edelle, ja että pitäisi ottaa rokotukset ajallaan. Samat tahot estivät mahdollisuuden ottaa rokote mökkipaikkakunnalla. Luottivat ihmisten kuuliaisuuteen ja tunnollisuuteen - olisi hyvä, että heidän suunnitelmansa menisivät pieleen.

Vierailija
29/50 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se olisikaan ajanvaraajalle suunnattu.

Vierailija
30/50 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät rokotekriittiset halua poliota tai muita tauteja takaisin, tuo on aivan typerä vasta-argumentti. Ihan oikeasti on surullista, että ihmiset tajuavat virheensä vasta sitten kun läheltä alkaa porukalle tulla ties mitä oiretta. On ihan hullua tuulettaa pistoksen jälkeen, ettei tullut kuin punotusta ja käsi kipeytyi. Katsotaanpa tilanne 3kk-6kk päästä, toivottavasti teillä on edelleen hyvä tilanne.

Silloin korona on voinut jo tappaa denialistin.

Uskon, että olen terveenä, hoikkana nelikymppisenä aika hyvässä iskussa kohtaamaan koronan. Jos kuolen, sitten kuolen. Teillä se mahtaa olla aika kuumottavaa, sillä sitä litkua ei enää millään saada pois teidän elimistöstä. Haluan nähdä teidän somepostaukset ja poseeraukset sitten kun porukkaa alkaa laota kuin heinää. Kyllä. Alapeukutus ei sinua pelasta, hetkellisen lohdun voi toki tuoda lohduttomaan tilanteeseen.

Vierailija
31/50 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästäkää edes lapset noilta myrkkypiikeiltä🙏

Vierailija
32/50 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap siirtää teinien ekan rokotuksen syksyyn ja kas, enää on 2 lomat pilaavaa menoa.

Vierailija
33/50 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisihan. Nimittäin ajanvaraaja olisi ainut, joka sen "näpäytyksen" kuulisi. Ei häntä kiinnosta asiakkaiden lomat. Eikä hän niistä myöskään kerro kenellekään. Totea vain "Ok. Mikäs aika sitten sopisi?" tms. Ehtii unohtaa mainitun "näpäytyksen" jo seuraavan soiton aikana. 

Vierailija
34/50 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säästäkää edes lapset noilta myrkkypiikeiltä🙏

Minusta on pelottavaa, kun näin "uutisen" hömppäjulkkiksen vieneen 12-vuotiaan lapsensa rokotettavaksi. Yhdysvalloissa siis. 

Vierailija
35/50 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kriitikko, olisiko ok, jos jokainen saisi tehdä oman päätöksensä?

Sä et ota ja se on mulle ok, en sano siihen muuta kuin selvä homma. Mä otan ja en jaksaisi kuunnella kettuilua mun somepäivityksistä tai uhkakuvilla maalailua.

Tämä ketju koski heinäkuun rokotuspäiviä.

Vierailija
36/50 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle osui etukäteen sovituille työreissupäiville, joten haittaa työnantajaa, kun joudun reissulta palaamaan kotikuntaan. Kilometrikorvaukset päälle. :D

Vierailija
37/50 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisihan. Nimittäin ajanvaraaja olisi ainut, joka sen "näpäytyksen" kuulisi. Ei häntä kiinnosta asiakkaiden lomat. Eikä hän niistä myöskään kerro kenellekään. Totea vain "Ok. Mikäs aika sitten sopisi?" tms. Ehtii unohtaa mainitun "näpäytyksen" jo seuraavan soiton aikana. 

No, entä sitten? Haluaisin kuitenkin pitää lomani rokotusajoista riippumatta, joten minä saisin haluamani. Sen sijaan ne, jotka vetoavat siihen ettei rokotusaikoja siirretä huomaisivat, että aikoja on siirretty. Ja jos eivät huomaa, niin eipä se minua kauheasti kiinnosta - minua kiinnostaa omat lomasuunnitelmani.

Vierailija
38/50 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten haittaa?

Vierailija
39/50 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.cnbc.com/2021/04/15/pfizer-ceo-says-third-covid-vaccine-dos…

Koronarokotteet antavat 6-12 kk suojan vakavalta tautimuodolta, kolmas piikki otettava vuoden päästä.

Vierailija
40/50 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeellisia rokotteita vuoteen 2023 asti. Säästäkää lapset.