Hyvä rasva säärille, suosittele..
Suositte hyvää rasvaa/öljyä kuiville, hilseileville ja "suomuisille" säärille. Hinta myös suunnilleen ja mistä kyseistä tuotetta saa.
Kommentit (15)
Voi ja kookosöljy. Molempia saa marketista. Voi maksaa n.2 euroo. Kookosöljy löytyy öljyhyllystä, maksaa n. kympin purkki.
En suostu laittamaan voita sääriini, härskiintyy liian nopeasti helteellä...
Arbutin, saa kuiva ja hilseilevä iho kyytiä, ja minulla se vaalensi myös ihosairaudesta jääneitä jälkiä.
Myös Aqualan L on hyvä kuivalle iholle, mutta sitä saa lisäillä aika usein.
[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 14:31"]
En suostu laittamaan voita sääriini, härskiintyy liian nopeasti helteellä...
[/quote]
Suuhun se tietenkin laitetaan, niinkuin kookosöljykin :)
Tummeli, hajuton antiseptinen voide, joka imeytyy mukavasti ja hoitaa jopa lievät ihottumat. Edullistakin on, tuubi (125 ml) maksanee edelleen alle 5 euroa. Ison pänikän hintää en muista. Voi olla kyllä niin, ettei sitä hienostuneest pääkaupungista löydä, mutta pienemmistä kupungeista ja paikkakukknilta kyllä, sekä kaupasta että apteekista.
PS Aikanaan Tummelia käytettiin myös aurinkovoiteena ja hyvin kuulemma rusketus tarttui. Turistit kuskasivat sitä jopa Kanarian saarille ym. matkakohteisiin.
[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 15:06"]
Tummeli, hajuton antiseptinen voide, joka imeytyy mukavasti ja hoitaa jopa lievät ihottumat. Edullistakin on, tuubi (125 ml) maksanee edelleen alle 5 euroa. Ison pänikän hintää en muista. Voi olla kyllä niin, ettei sitä hienostuneest pääkaupungista löydä, mutta pienemmistä kupungeista ja paikkakukknilta kyllä, sekä kaupasta että apteekista.
PS Aikanaan Tummelia käytettiin myös aurinkovoiteena ja hyvin kuulemma rusketus tarttui. Turistit kuskasivat sitä jopa Kanarian saarille ym. matkakohteisiin.
[/quote]
Kiitos vinkistä, onneksi ei asuta pääkaupungissa:) ap
Hth on ainoa joka auttaa minun kuiviin sääriini
[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 18:27"]
[/quote]
Mitä on hth? Kysyy tyhmä
Shea butter eli karitevoi. Toimii kuin taika. Ite oon tilaillu netistä, mut ainakin Ruohonjuuressa myydään.
Body shopin butterit on myös hyviä. Erityisesti hamppu butteri. Tuosta shea butterista olenkin kuullut. Pitääkin hankkia sitä jostain.
Hamppuvoi vaan haisee aika pahalle!
[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 19:15"][quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 18:27"]
[/quote]
Mitä on hth? Kysyy tyhmä
[/quote]
http://www.cederroth.fi/fi/Tuotemerkit/Hygienia/Iho-hud/HTH/
Mä käytän apteekin Bepanthol-voidetta, tuntuu mukavan viileältä eikä jätä ihoa tahmaiseksi. Talvisin ja kesällä, jos jalat ovat tavallista kuivemmat esim. auringonoton vuoksi, käytän Body Shopin kookos body butteria, on kuulemma vartalovoista rasvaisin ja minusta myös parhaimman tuoksuinen.
aqulan l