Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Irtisanoutuminen ja lomapäivät

Vierailija
11.06.2014 |

Olen nyt lomalla ja kun palaan töihin, aion irtisanoutua. Maksaako työnantaja yleensä kertyneet uudet lomapäivät rahana (ts. ensi vuoden lomat) vai laittaako lomalle? Lomarahaa ei ilmeisesti makseta? Talvilomaa ei edellisen lomankertymiskauden töistä kertynyt. 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu työnatajasta... tiedät sitten kun irtisanoudut.

Vierailija
2/5 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin maksaa siis ansaitut lomapäivät ihan vuosilomalain mukaan, lomaraha riippuu työehtosopimuksestasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 lisää vielä että lain mukaan työnantaja voi määrätä vuosilomalle lomakautena 1 kk ilmoitusajalla tai viim 2 viikkoa. Nyt kertyvää lomaa ei  voida määrätä vielä pidettäväksi.

Vierailija
4/5 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 Jollekin voi olla tietenkin. Minä irtisanoudun ekaa kertaa eläissäni. :) Eli irtisanon työsuhteeni päättymään 22.8 ja olen silloin viimeistä päivää töissä. Kiva!

Vierailija
5/5 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea sitten vaan! Sen verran vuosilomalaista, että se on vähän niin kuin pakko maksaa ansaitut lomat pois, muuten voit perätä niitä vielä korkojen kera myöhemmin, et voi edes sopia työnantajasi kanssa, että niitä ei ole tarve maksaa, sellainen sopimus ei sinua sido millään tavalla. 

[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 12:05"]

3 Jollekin voi olla tietenkin. Minä irtisanoudun ekaa kertaa eläissäni. :) Eli irtisanon työsuhteeni päättymään 22.8 ja olen silloin viimeistä päivää töissä. Kiva!

[/quote]

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi