Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihana miesystävä, ulkonäkö, käyttäytyminen, talous jne. Kaikki toimii, PAITSI makkarihommat

Vierailija
19.06.2021 |

On aivan surkea, laukeaa minuutissa, ei osaa oikeastaan mitään. On ollut aiemmin naimisissa eli on vissiin harjoitellut. Miten ottaa asia puheeksi? Ollaan seurusteltu 6kk.

Kommentit (127)

Vierailija
21/127 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei osaa mitään, niin eikö ole siis tässä 6 kk:n aikana oppinutkaan? Oletko siis kertonut, mitä haluaisit, mikä sulla toimii, ja mitä toivot hänen tekevän? Itsehän kertoisin toiveistani viimeistään ensimmäisen seksikerran jälkeen, ja oletettavaa olisi, että kun on kerrottu ja ohjeistettu, pitäisi pikkuhiljaa oppia jotain. Jos ei 6 kuukauden aikana ole oppinut mitään, olisin kyllä itse luovuttanut jo parin kuukauden jälkeen...

Itselleni merkkaa seksin toimivuus enemmän kuin muut aloituksessa mainitut asiat, joten itselläni painotus olisi sitten siihen suuntaan. Eli ehkä sun ap pitää vaan päättää, painaako vaakakupissa enemmän hyvä seksi vai esim. talous.

Vierailija
22/127 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukee kolme kortsua päällekäin tai käyttää tuntoherkkyyttä alentavaa voidetta kyr,vä,ssä.

There, problem fixed!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/127 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro mistä pidät, mistä et pidä, opeta, näytä kädestä pitäen. Toista riittävän monta kertaa.

Kysy vastaavasti mistä hän pitää, ja siirtykää suorituspainotteisesta toiminnasta tantra tyyliin, jossa nautiskellaan nautintoja, eikä edellytetä että miehellä on kovana koko ajan.

Miehellä on selvästikin suorituspaineita jotka ovat tavallisia uuden kumppanin kanssa. Ne menevät ohi, kun osoitat miehelle että hän on hyvä ja haluttava, etkä odota se.sirobottia.

Jos sinun laukeamisesi on kiinni siitä kuinka kauan mies kestään, niin ehkä se oletkin SINÄ joka ei osaa oikeastaan mitään?

Vierailija
24/127 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se tietysti hankalaa jos mies kiihottuu sinusta niin että laukeaa melkein reisille. Mitä hänen pitäisi osata, miten voisit auttaa häntä oppimaan elämä on jatkuvaa oppimista ja sinun kannattaa huolestua vasta sitten jos mies ei enää kykene halua oppia tai itse oletat ettei sinun tarvitse opastaa oppia itse mitään. Noin yleisellä tasolla sanoisin miehelle että hänen olisi syytä jättää tuollainen  itsekäs emakko.

Onko nainen itsekäs, jos hänkin haluaisi nauttia yhteisestä seksistä?

Vierailija
25/127 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa miehistä on sängyssä surkeita. Naisen rooli on opettaa miestä

Naiset on aika huonoja opettaan, miten muna toimii...

Miksi kuvittelet, että kukaan nainen sellaista olisi opettamassakaan? 

Pidetään kädet kuule omalla puolella.

Vierailija
26/127 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykymaailmassa yleisempiä ovat miehet, jotka ovat vatkanneen munansa tunnottomaksi. Pidä tuosta miehestä kiinni!

Vierailija
27/127 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö voi ottaa toista kierrosta?

Voiko mies opetella itsehillintää?

Vierailija
28/127 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se tietysti hankalaa jos mies kiihottuu sinusta niin että laukeaa melkein reisille. Mitä hänen pitäisi osata, miten voisit auttaa häntä oppimaan elämä on jatkuvaa oppimista ja sinun kannattaa huolestua vasta sitten jos mies ei enää kykene halua oppia tai itse oletat ettei sinun tarvitse opastaa oppia itse mitään. Noin yleisellä tasolla sanoisin miehelle että hänen olisi syytä jättää tuollainen  itsekäs emakko.

Tietysti on. Seksi on itsekästä touhua. Molemmille.

Vierailija
29/127 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilkaa ottaa toinen mies mukaan.

Vierailija
30/127 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna se mulle ;D seksi miehen kanssa on yliarvostettua, omalla kädellä saa helpon tyydytyksen.

Lahnana ei saa kyllä kovinkaan usein, en ainakaan vaivaudu tuottamaan orgasmeja jos nainen ei tee mitään miellyttääkseen minua 😂😂 tosi moni ajattelee että se on miehen tehtävä tyydyttää nainen ja makaa vaan selällään. Hehhheh, säälittäviä ja samalla itseään esineellistäviä polosiahan nuo.

Vierailija
31/127 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettekö voi ottaa toista kierrosta?

Voiko mies opetella itsehillintää?

Nyt esiintyy ihan uudessa asiayhteydessä tämä itsehillintä...

Vierailija
32/127 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imisin uuteen nousuun ja hyppäisin päälle.

Istuisin naaman päälle. Ohjaisin ja käskyttäisin.

Entä jos otatte dildon avuksi, jolla mies voi tyydyttää sut jos ei enää itse nouse? Tai voit leikkiä sillä miehen katsellessa ja mieskin varmaan syttyy uudestaan?

Vierailija
33/127 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jss ansaitset parempaa.

Vierailija
34/127 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisestä miehestä on  kysymys? Nuoria kolleja voi opettaa oikein hyvin, mutta vanhaa koira ei enää temppuja opi, jollei itse halua. Onko miehelle tärkeää että sinäkin saat?

Vierailija
35/127 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykymaailmassa yleisempiä ovat miehet, jotka ovat vatkanneen munansa tunnottomaksi. Pidä tuosta miehestä kiinni!

Mikä sun äidinkieli?

Vierailija
36/127 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kuvittelet, että kukaan nainen sellaista olisi opettamassakaan? 

Pidetään kädet kuule omalla puolella.

Pidä sinä vaan rauhassa. Minun parisuhteessani seksin aikana ei todellakaan pidetä käsiä omalla puolella. 

Vierailija
37/127 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makkarihommien lisäksi teillä ei selvästi toimi myöskään keskusteluyhteys. Ei vaikuta kovin lupaavalta.

Vierailija
38/127 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muna nyt on maailman yksinkertaisin peli. Naisen värkkiä voi sen sijaan monimutkaisuudessaan verrata F1-autoon, tarttee vähintään jonkun tutkinnon että ymmärtää sen salat. Ja nämä salat voi opettaa vain nainen.

Just. Kaikki mitä f1 -kyskin pitää tietää, on että sillä kustaan.

Vierailija
39/127 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

laihduta ja kiristä toosaasi ja älä makaa kuin lahna

Luitko kommenttia ollenkaan? Ap sanoi, että laukeaa minuutissa. Yhtäkkiä luulisi, että kestäisi vähän kauemmin, jos ongelma olisi lahnailu ja epäkiihottava vartalo. 

Luinpa hyvinkin mutta sinä et ymmärtänyt,tarkoittaa sitä että rojut ränniin nopeasti kun läski etoo,siksi.

Juu, en ymmärtänyt, että sinä kiihotut etovasta vartalosta nopeammin kuin viehättävästä. No, makunsa kullakin. 

Eiks "jermy" kertonu ajattelevansa kuolleita koiria?

Vierailija
40/127 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Jos hän taas olettaa seksin olevan automaattisesti hyvää ilman, että hänen tarvitsee tehdä mitään tai kuvittelee joidenkin edellisten miesten kanssa toimineiden temppujen toimivan kaikkien muiden miestenkin kanssa niin naisella on selvästi vaikeuksia kommunikoinnissa ja puolivuotta ilman edistystä viittaisi kyllä naisessakin olevan vikaa