Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

2 liittoa takana, ei enää kiitos

Happy with my dog
19.06.2021 |

Pari pitkää liittoa takana ja lapsia 2,nyt riittää ukot. Otin koiran. On jo neljäs koira elämässäni. Olen tyytyväinen. Rotu on belkkarin ja huskyn sekoitus.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Munkin mielestä on oikeastaan mukavampaa ilman parisuhdetta. Saan elää juuri niin kuin haluan.

Rakastajan voisin ottaa, mutta rakastajankaan en haluaisi käyvän kuin kerran kuukaudessa yökylässä.

En jotenkaan osaa olla parisuhteessa jämäkkä, vaan alan elämään miehen tarpeiden ja aikataulujen mukaan. Seurauksena olen itse tyytymätön parisuhteeseen ja miehen mielestä tylsä kumppani. Siinä ei voita kumpikaan.

Sinä vaikutat oikeesti ihan fiksulta, kun et syytä kaikesta kumppania, vaan ymmärrät myös oman osasi vaikeuksiin. Kannattaa harkita myös etäsudetta.

Vierailija
22/36 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä että vihdoinkin ymmärsit ettet ole parisuhdemateriaalia.

Ottaisin tämän kohteliaisuutta! Parisuhde ja varsinkin avioliitto on pitkälti materiaalina olemista toiselle (synnyttäjä, siittäjä, rakastaja, maksaja, liikekumppani...).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut kerran arviossa. Pitkään. Ei onnistu enää. Nyt on ollut toimiva parisuhde myös pitkään ja on toiminut. Molemmilla sama tahto, ettei haluta muuttaa yhteen. Välimatkaakin on mukavasti. Suosittelen.

Vierailija
24/36 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen vielä suhteessa, mutta todellakin ennemmin luopuisin miehestä kuin lemmikeistäni. Yksinäinen olen tässä suhteessa, ero varmaan edessä. Tosin keskityn jo nyt omiin juttuihini ja mies omiinsa.

Saa katsoa myös sinne peiliin miksi on yksinäinen.

Varmasti, mutta eipä toista voi pakottaakaan, jos ei ole oikein enää yhteisiä mielenkiinnon kohteita ja mies ei halua fyysistä läheisyyttä. En halua olla aina se, joka tekee asioita toisen mieliksi, mutta en saa vastavuoroisuutta.

Vierailija
25/36 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde toimii, jos kumppanit ovat tavoiltaan samanlaisia. Luonteet on myös hyvä olla samankaltaisia. En usko tähän, että erilaiset luonteet täydentävät toisiaan. Itse eläisin mieluummin oman kaltaiseni kumppanin kanssa. Olen spontaani, seikkailunhaluinen, erilaisista asioista innostuva, seksuaalinen, pidän itsestäni huolta jne. Haluaisin mieheltä samaa. Kaksi liittoa takana, kummatkaan puolisot eivät olleet minulle niitä oikeita. En halua myöskään rahdata miestä perässäni kuin jotain kivirekeä, koska olen hyvin elämänmyönteinen, spontaani ja idearikas. Olisi kiva jos mies innostuisi asioista mistä minä innostun. En halua enää mitään keskinkertaista, sen täytyy olla sitten kymppi jos joskus miehen kanssa styylaan.

Vierailija
26/36 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen vielä suhteessa, mutta todellakin ennemmin luopuisin miehestä kuin lemmikeistäni. Yksinäinen olen tässä suhteessa, ero varmaan edessä. Tosin keskityn jo nyt omiin juttuihini ja mies omiinsa.

Varmasti, mutta eipä toista voi pakottaakaan, jos ei ole oikein enää yhteisiä mielenkiinnon kohteita ja mies ei halua fyysistä läheisyyttä. En halua olla aina se, joka tekee asioita toisen mieliksi, mutta en saa vastavuoroisuutta.

Ei voi pakottaa, mutta tuollaiselle käytökselle on syynsä. Sopii miettiä mistä tuo johtuu, sillä parisuhde on kahden kauppa. N

Vierailija
27/36 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koiran pitäminen vankeudessa on eläinrääkkäystä ja kuormittaa tarpeettomasti ilmastoa. Ei ihme että liitot kariutuu kun ajatellaan vain itsekkäästi niitä omia tarpeita

Koira on seura eläin ja onnellinen hyvässä hoidossa. Mistään vankeudesta ei ole kyse. Koirat eivät juuri pärjää ilman omistajaansa paitsi ehkä alkuperäiset rodut jonkun aikaa ja villiintyvät.

Koira on maailman paras ja uskollisin kumppani! Ihmisen tulee olla hyvä lemmikeilleen. 🧡

Ilmastosta en ole huolissani nyt ainakaan koiran takia ja hybridiautolla ajellaan mökille.

Vierailija
28/36 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei voi pakottaa, mutta tuollaiselle käytökselle on syynsä. Sopii miettiä mistä tuo johtuu, sillä parisuhde on kahden kauppa. N

On toki, nimenomaan kahden kauppa. Kaikki eivät vain ehkä sovi toisilleen. Yli 20 vuotta kuitenkin jo takana tässä liitossa ja parhaani olen yrittänyt. Mies vain ilmeisesti rakastaa työtään enemmän kuin minua.

Vierailija
29/36 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirallinen eronnut kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koiran pitäminen vankeudessa on eläinrääkkäystä ja kuormittaa tarpeettomasti ilmastoa. Ei ihme että liitot kariutuu kun ajatellaan vain itsekkäästi niitä omia tarpeita

Koira on seura eläin ja onnellinen hyvässä hoidossa. Mistään vankeudesta ei ole kyse. Koirat eivät juuri pärjää ilman omistajaansa paitsi ehkä alkuperäiset rodut jonkun aikaa ja villiintyvät.

Koira on maailman paras ja uskollisin kumppani! Ihmisen tulee olla hyvä lemmikeilleen. 🧡

Ilmastosta en ole huolissani nyt ainakaan koiran takia ja hybridiautolla ajellaan mökille.

Koira on vankeudessa ja se on opetettu siellä olemaan, siitä on kyse, eikä vakuuttelusi sitä muuksi muuta. Koiran paras ystävä on koira, eikä ihminen.

Vierailija
30/36 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koira on vankeudessa ja se on opetettu siellä olemaan, siitä on kyse, eikä vakuuttelusi sitä muuksi muuta. Koiran paras ystävä on koira, eikä ihminen.

Riippuu rodusta. Ja joo ymmärrän kyllä pointtisi ja lemmikkieläinten ongelmallisuusden. Itse en mitään häkkieläintä pystyisi ottamaan, mutta omien kissojen kanssa kyllä ollaan samaa laumaa ja ovat kiintyneitä minuun ja minä niihin.

Vierailija
31/36 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu rodusta. Ja joo ymmärrän kyllä pointtisi ja lemmikkieläinten ongelmallisuusden. Itse en mitään häkkieläintä pystyisi ottamaan, mutta omien kissojen kanssa kyllä ollaan samaa laumaa ja ovat kiintyneitä minuun ja minä niihin.

Ne on jalostettu sellaisiksi ja siitä on seurannut myös terveysongelmia mistä koirat kärsivät. Sairasta ja itsekästä. Kissatkin tykkäävät olla silti pihalla vapaana.

Vierailija
32/36 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne on jalostettu sellaisiksi ja siitä on seurannut myös terveysongelmia mistä koirat kärsivät. Sairasta ja itsekästä. Kissatkin tykkäävät olla silti pihalla vapaana.

Samaa mieltä jalostuksen ongelmista, mutta jotkut koirarodut kiintyvät voimakkaasti omistajaansa ja ovat fyysisesti kyllä ihan terveitä. En tosin ole mikään koira-asiantuntija. Ja meidän kissat saavat ulkoilla niin kuin haluavat, mutta omistajansa valvonnassa. Miten tämä keskustelu nyt tähän kääntyi... Ap:n kanssa samaa mieltä. Ei parisuhde ole mikään onnellisuuden tae. Mutta onnellisia ovat ne, jotka hyvän ja sopivan kumppanin löytävät.

Vierailija
33/36 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääliksi käy ap:n lapset. Ydinperhe on tutkitusti paras kasvuympäristö.

Vierailija
34/36 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koiran kanssa mökillä. Mahtava pentu, puoli v. Lapset isän luon. Onko outoa kun voin nyt niin hyvin. Jatkan väikkärin tekoa enkä tuhlaa aikaani suhteisiin.

Ap

Onnea väikkärin tekoon! Itse samassa tilanteessa, ihanaa kun on omaa aikaa ja voi keskittyä täysillä omiin mielenkiinnon kohteisiin. Ja aurinkokin paistaa nyt näin 🌼. Ei voi valittaa mistään!

Kiitos! 😎

Vierailija
35/36 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun pitää myös ymmärtää, että välillä se ei ole. Toinen voi vain haluta katkaista yhteyden ihan henkilökohtaisista syistään jotka ei liity mitenkään toiseen. Pikkasen nyt kypsymistä henkisesti ja ymmärrystä ettei voi hallita kenenkään toisen haluja ja mieltä omalla käytöksellään.

Vierailija
36/36 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oho mikä herkkä uniikki mimosa taas äänessä. Kai nyt jokainen normaali toteaa kahden epäonnistuneen liiton jälkeen että ei ehkä "oo mun juttu". Ja koirakin vielä siinä jaloissa, hoidatko edes ja lenkität.