Miehen lapsilla tyhmät nimet... :D
Joo älkää ottako tosissaan... Ärsyttää/huvittaa vaan kun joudun päiväkodista hakiessani huhuilemaan just tämmösiä Nico-Jerpettereitä ja Adela-Jadessoja... :D
Kommentit (157)
Millaisten miesten kanssa te oikein olette, jos niillä ollut niin totaali-WT-naisia jotka antaneet naurettavia ja tyhmiä nimiä lapsilleen?
Wt-meininkiä käyttää k-kirjaimen tilalla c-kirjainta. Yhdistän nämä heti kaupungin vuokra-asuntoihin. Laps parka! Kaikki jadessat, Aleksandrat, nicot ym.
[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 00:14"]
Arvatkaa, mikä on mun miehen 4v pojan nimi?
Mikäs muukaan kuin vanha kunnon Luca!
[/quote]
Jätä se sika!
Suomalaiset stripparinimet on näköjään lanseerattu lapsiparoille, huh huh. Luulin että stripparinimet olivat vain jenkkien asuntovaunupuistojen SE juttu.
[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 00:22"]
No oisko joku vitun untamo vellamo sit parempi vittu??!!!???!!!??
t. Jadessan äiti
[/quote]
Veikkaan että edellä mainitun Jadessan ekat sanat olivat vitun vittu??!
[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 00:29"]
No mun lapseni on Janna Jadele. Että kiitos taas ihan vitusti, te av-lehmät. Omat lapsenne ovat varmaan Reinoja ja Kerttuleita?!
[/quote]
Reino-tyylisen nimen kantajasta tulee kansanedustaja johon luotetaan ja uskotaan, mutta JadeleJennat sun muut päätyy kiehnäämään itseään alasti tangon ympärille nurkkabaariin, musiikin epätahdissa.
Mua nolottaa kun äiä on antanut kakaralleen nimeksi kyösti.. noloo
[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 00:51"]
Taas tällanen paska ketju av:lla... Ettekö for real ole omien lapsienne nimiin tyytyväisiä vai mistä taas kiikastaa? Tyttäreni on Saga-Selina ja poikani Robert ja ei ole kerta ensimmäinen kun av palstalla kuulen vittuiluja. En aliarvioi niitä teidän perus nimiäkään, kuten Aino tai Hilla tai vaikka Marja. Niin miksi pitää tunkea nokka aina vähän moderniimpaan nimeen? Jaelous?
[/quote]
Arvaus: Vaikka annoit niin jenkkityylisen nimen lapselle, niin silti taisit lintsata koulun englannintunnit....? Aika paha! :DDD
[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 12:31"]
Mua nolottaa kun äiä on antanut kakaralleen nimeksi kyösti.. noloo
[/quote]
Ei sentään Valto? :D
Jasmin Janette, se lausutaan Sasmin Sanette, opasti minua kerran eräs äiti. Ihhhhhhanaa...
[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 00:58"]
[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 00:54"]Kauheita äitipuolia, onneksi en ole eronnut.
T: Merin, Joelin ja Danielin äiti
Haukkukaa rakit!
[/quote]
Noihan on kivoja nimiä, Meri ja Joel erityisesti. Taidat itse olla tullut katumapäälle?!
[/quote]
Eivät nuo mitään WT-nimiä ole eli eivät kuulu Nico-Jadessa-sarjaan vaan ovat luonto-nimiä / vanhoja kauniita nimiä.
Keksi lapsille omat lempinimet, jolla lapsia kutsut.
Vaikka Irmeli ja Jorma... ei niiden tarvitse liittyä alkuperäisiin nimiin.
Sasmin Sanette. HAHAHAHAAA!!!!!!!!!!
minä taas olisin toivonut miehen exälle enemmän mielikuvitusta, t. äitipuoli joka huutelee Idaa & Sannia..
[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 01:37"]
No kyllä valitettavasti suomessa viel asutaan mut painutaan kyl niin nopee hiitee johonki toiseen maahan... Florida olis kyl jees, siel sentää hyväksytää ERINLAISUUS ja moderni elämän tyyli mikä on täällä palstalla ihan sick vaikeet joillekki ihmisil hyväksyy -.- Ei tällast muka niin sivistynyttä kansaa jaksa kuunnella ees... -.- Aina tullaa muiden elämäst valittaa vaikka me ketkä halutaan lapsille MODERNIT NIMET nii me ei sentää haukuta teit joiden lapset on tyylii Seppo ja Soili... Kateelliset jauhaa
[/quote]
Hah! Jos Floridassa antaisi lapselle nolon nimen, niin siellä tehtäisiin välittömästi lastensuojeluilmoitus joltain taholta ja tulisi huostaanotto alta aikayksikön, ja kiusaamissyytteet ja lapsen kunnianloukkaussyytteet päälle, ja isot korvaukset lapselle traumojen aiheuttamisesta!
i feel you pain ap. mieheni tytär on Jasmin, lihava & liian tiukoissa vaatteissa löntystävä esiteini jolla on täysin äitinsä käytöstavat: kiroillaan, huudetaan, joka päivä on karkkipäivä, kala (paitsi kalapuikot ) on yäk, kasvikset on yäk..
tyttö on saanut meikata & värjätä hiuksiaan 10-vuotiaasta, jos olisi oma tytär niin moinen peli ei kyllä vetelisi!!!! mies kävi aikoinaan töissä toisessa kaupungissa, joten ex hoiti suurimman osan lapsen kasvatuksesta. ja surullinen lopputulos näkyy sitten tässä ..
monesti tekee mieli kirjoittaa otsaan "tuo persvakoaan esittelevä punkero ei ole minun!!!!!!!!!!!"
[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 00:35"]
No mun kummityttö on Jemima :D Siis ämmällä... :D
[/quote]
Taitavat vanhemmat olla Ameriikan-herkkujen ystäviä. On muuten hyvää tuo Jemima-tädin siirappi lettujen (tai siis pancakes'ien) päällä.
Sain tästä ketjusta kyllä niin hervottomat naurut, ettei ole tosikaan.
Itse ajattelen, että ei nimi miestä/naista pahenna. Ei tässä ole tarkoitus pilkata pikku Nico-Jami-Jadessa-Janetteja, koska eivät he ole itselleen ko. nimiä valinneet. Eivätkä heidän nimensä eivät kerro heistä mitään vaan enemmänkin heidän vanhemmistaan.
[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 00:29"]
No mun lapseni on Janna Jadele. Että kiitos taas ihan vitusti, te av-lehmät. Omat lapsenne ovat varmaan Reinoja ja Kerttuleita?!
[/quote]
Piti tarkistaa vrk:n etunimihausta. Kyllä joku todellakin on antanut lapselleen nimeksi Jadele...
Voi surkeus, kuinka huonosti ihmiset voivat. Haukkua nyt tuolla tavalla kenenkään nimeä - muitakin ongelmia löytyisi ihan sieltä peilistä. Voi reppanoita, sääliksi käy... voi voi, hakekaa jo apua... :-(