Miehen lapsilla tyhmät nimet... :D
Joo älkää ottako tosissaan... Ärsyttää/huvittaa vaan kun joudun päiväkodista hakiessani huhuilemaan just tämmösiä Nico-Jerpettereitä ja Adela-Jadessoja... :D
Kommentit (157)
Aahahahahaa katsokaapa huviksenne montako Meleenaa tai Melenaa on Suomessa!
http://verkkopalvelu.vrk.fi/nimipalvelu/nimipalvelu_etunimihaku.asp?L=1
Ja katsokaapa sitten mikä meleena on....
[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 01:12"]
[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 00:58"][quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 00:54"]Kauheita äitipuolia, onneksi en ole eronnut.
T: Merin, Joelin ja Danielin äiti
Haukkukaa rakit!
[/quote]
Noihan on kivoja nimiä, Meri ja Joel erityisesti. Taidat itse olla tullut katumapäälle?!
[/quote]
No en todellakaan ole katunut. Yhdessä miehen kanssa valittu ja lapset on just sen näköisiä nimeltään mitä on.
Inhottaa vaan aikuisten ilkeys! Sitä Se on, nimenomaan ilkeyttä ja lapsellisuutta.
[/quote]
Eikun tämä on kiusaamista. Sitä samaa mitä lapsetkin tekee. Haukkuu toisten nimiä, keksii niistä omia typeriä juttuja. Ja sit mukamaste keskustellaan ja selitellään, että lapset kiusaa kun niillä ei ole empatia vielä kehittynyt. Paskat, jotkut ihmiset vain on pahoja, sielustaan mustia, alusta loppuun kitkeriä ja tunteettomia.
Ja mulla ei ole lapsia, ettepä pääse keksimään mulle mitään tekodefenssiä.
[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 22:42"]
[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 01:12"]
[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 00:58"][quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 00:54"]Kauheita äitipuolia, onneksi en ole eronnut.
T: Merin, Joelin ja Danielin äiti
Haukkukaa rakit!
[/quote]
Noihan on kivoja nimiä, Meri ja Joel erityisesti. Taidat itse olla tullut katumapäälle?!
[/quote]
No en todellakaan ole katunut. Yhdessä miehen kanssa valittu ja lapset on just sen näköisiä nimeltään mitä on.
Inhottaa vaan aikuisten ilkeys! Sitä Se on, nimenomaan ilkeyttä ja lapsellisuutta.
[/quote]
Eikun tämä on kiusaamista. Sitä samaa mitä lapsetkin tekee. Haukkuu toisten nimiä, keksii niistä omia typeriä juttuja. Ja sit mukamaste keskustellaan ja selitellään, että lapset kiusaa kun niillä ei ole empatia vielä kehittynyt. Paskat, jotkut ihmiset vain on pahoja, sielustaan mustia, alusta loppuun kitkeriä ja tunteettomia.
Ja mulla ei ole lapsia, ettepä pääse keksimään mulle mitään tekodefenssiä.
[/quote]
Juuri näin. Aikuiset kiusaa. Oletteko nyt ylpeitä itsestänne?
Niin, älkää vaan kiusarit haukkuko toisten lasten nimiä omien lastenne kuullen. Siirrätte vain oman tyhmyytenne lapsiin ja heistäkin tulee kiusaajia.
[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 01:20"][quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 01:12"][quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 01:09"][quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 00:55"][quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 00:51"]Taas tällanen paska ketju av:lla... Ettekö for real ole omien lapsienne nimiin tyytyväisiä vai mistä taas kiikastaa? Tyttäreni on Saga-Selina ja poikani Robert ja ei ole kerta ensimmäinen kun av palstalla kuulen vittuiluja. En aliarvioi niitä teidän perus nimiäkään, kuten Aino tai Hilla tai vaikka Marja. Niin miksi pitää tunkea nokka aina vähän moderniimpaan nimeen? Jaelous?
[/quote]
Jaelous varmaan. Kukapa ei haluaisi olla Robert Virtanen!
[/quote]
No muuten hyvä mut sukunimi ei kyl oo Virtanen.. ://
[/quote]
Juu ei varmasti sinne päinkään. Se on VARMASTI Smith.
[/quote]
No nyt tekis mieli pamauttaa naamaan oikeen huolel... Ei ole nen päätteinen eikä la päätteinen, jos et olisi suomalainen niin et pitäisi nimeä outona. -.- Esim. ulkomailla he tuskin pitävät nimeä outona ja se olis siellä saman arvonen kun Smith. No jos nyt oikeen kovastti haluut tietää niin sukunimi on: *****lo !!Understood?
[/quote]
Onko sulla menkat vai kiristääkö pipo? Mullakin on sukunimi jota on Suomessa 53 ihmisellä, enkä koe tarvetta keulia sillä tai kilahtaa sarkasmista... Vitun noloa.
Itselläsi on tyhmä nimi ja löysä vittu
Ei kai nyt ketään kiusata nimen takia?
En mä ainakaan muista sellaista omilta koulu vuosilta.
Mullakin on nimi joka ei ollut muotinimi vaan harvinaisempi edellisen sukupolven nimi, ei mua kiusattu.
Älkää ottako käytettyjä miehiä, niin ei tule tällaistakaan ongelmaa. Ottakaa nuori mies.
[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 16:24"]Ei kai nyt ketään kiusata nimen takia?
En mä ainakaan muista sellaista omilta koulu vuosilta.
Mullakin on nimi joka ei ollut muotinimi vaan harvinaisempi edellisen sukupolven nimi, ei mua kiusattu.
[/quote]
Kyllä kiusataan, sehän se yleisin kiusaamis muoto on. T. Ursula
[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 12:50"]i feel you pain ap. mieheni tytär on Jasmin, lihava & liian tiukoissa vaatteissa löntystävä esiteini jolla on täysin äitinsä käytöstavat: kiroillaan, huudetaan, joka päivä on karkkipäivä, kala (paitsi kalapuikot ) on yäk, kasvikset on yäk..
tyttö on saanut meikata & värjätä hiuksiaan 10-vuotiaasta, jos olisi oma tytär niin moinen peli ei kyllä vetelisi!!!! mies kävi aikoinaan töissä toisessa kaupungissa, joten ex hoiti suurimman osan lapsen kasvatuksesta. ja surullinen lopputulos näkyy sitten tässä ..
monesti tekee mieli kirjoittaa otsaan "tuo persvakoaan esittelevä punkero ei ole minun!!!!!!!!!!!"
[/quote]
Hyi miten rumasti puhut lapsesta. Ihan omaa miestäsi saat syyttää tytön tavoista ja pukeutumisesta, hän kun ei ole viitsinyt edes olla läsnä ja kasvattaa tyttöä. Syytä häntä.
[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 00:13"]
Olen ihan samaa mieltä kanssanne. Olisi lasten äidin pitänyt ajatella nimiä antaessaan asiaa myös miehensä tulevan tyttöystävän kannalta. Todella itsekästä toimintaa siltä exältä.
[/quote]
Mä harkitsin antavani lapsille nimiksi Jussi-Pekka ja Hanna-Maria, mutta sitten onneksi hoksasin, että koska mies vaistojaan seuraten kuitenkin vaihtaa nuorempaan, niin annetaan nimet, joita seuraava nainen häpeää. Lapsista tuli Canna Layla Jadecca ja Jimi Nico-Luca.
Kyllä kannatti, mikään ei voita sitä tunnetta, kun kuvittelen päiväkaljani äärellä lasten äitipuolen kiekumassa noita nimiä päikyn pihalla.
[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 17:48"]
[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 00:13"]
Olen ihan samaa mieltä kanssanne. Olisi lasten äidin pitänyt ajatella nimiä antaessaan asiaa myös miehensä tulevan tyttöystävän kannalta. Todella itsekästä toimintaa siltä exältä.
[/quote]
Mä harkitsin antavani lapsille nimiksi Jussi-Pekka ja Hanna-Maria, mutta sitten onneksi hoksasin, että koska mies vaistojaan seuraten kuitenkin vaihtaa nuorempaan, niin annetaan nimet, joita seuraava nainen häpeää. Lapsista tuli Canna Layla Jadecca ja Jimi Nico-Luca.
Kyllä kannatti, mikään ei voita sitä tunnetta, kun kuvittelen päiväkaljani äärellä lasten äitipuolen kiekumassa noita nimiä päikyn pihalla.
[/quote]
:D
Pidän erilaisesta nimestäni. Sitä kehutaan usein kauniiksi ja ylpeänä sen kannan. Terveisin vuosikymmeniä sitten kastettu Vellamo...toivottavasti Jadessa voi myös kantaa nimensä ylpeänä.
[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 12:50"]
i feel you pain ap. mieheni tytär on Jasmin, lihava & liian tiukoissa vaatteissa löntystävä esiteini jolla on täysin äitinsä käytöstavat: kiroillaan, huudetaan, joka päivä on karkkipäivä, kala (paitsi kalapuikot ) on yäk, kasvikset on yäk..
tyttö on saanut meikata & värjätä hiuksiaan 10-vuotiaasta, jos olisi oma tytär niin moinen peli ei kyllä vetelisi!!!! mies kävi aikoinaan töissä toisessa kaupungissa, joten ex hoiti suurimman osan lapsen kasvatuksesta. ja surullinen lopputulos näkyy sitten tässä ..
monesti tekee mieli kirjoittaa otsaan "tuo persvakoaan esittelevä punkero ei ole minun!!!!!!!!!!!"
[/quote]
Olet henkisesti häiriintynyt, kakaran tasolla oleva "aikuinen". Toivottavasti miehesi lapsiraukat eivät saa pahoja traumoja, kun isä on ottanut moisen narsistisen ja henkisesti epäkypsän äitipuolen lasten elämään.
Säälin syvästi miehesi lapsia, kun joutuvat olemaan tuollaisen "aikuisen" kanssa tekemisissä!
Mitäs olette ottaneet paskalla nimimaulla varustettuja miehiä :)
[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 13:37"]
[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 13:17"]
Jadessa on tosi kaunis nimi. En yhtään ymmärrä tätä palstan mielipidettä, että se olisi jotenkin väkisin väännetty tai WT. Ainut tuntemani Jadessa on varakkaan, akateemisen perheen tytär.
[/quote]
Ei mene läpi, koska akateeminen ja kielitaitoinen perhe olisi tutkinut nimen alkuperän lisäksi sen slangimerkitykset eri maissa.
[/quote]
Joopa joo. Varmaan suomalainen perhe tutkii kaikkien maailman satojen kielien merkitykset aikomilleen etunimille.
Niinhän se Nokia Oyj:kin tutki Lumia-nimen merkitykset kaikissa kielissä.... Eipä tutkinut edes sellaisessa maailmankielessä kuin espanjassa! LOL.
[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 13:43"]
[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 13:37"]
[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 13:17"]
Jadessa on tosi kaunis nimi. En yhtään ymmärrä tätä palstan mielipidettä, että se olisi jotenkin väkisin väännetty tai WT. Ainut tuntemani Jadessa on varakkaan, akateemisen perheen tytär.
[/quote]
Ei mene läpi, koska akateeminen ja kielitaitoinen perhe olisi tutkinut nimen alkuperän lisäksi sen slangimerkitykset eri maissa.
[/quote]
Kuule, ihan sama minulle mitä ajattelet. Mielipiteet ovat kuin persereiät -jokaisella on omansa.
[/quote]
Mutta toisilla on rumemmat ja haisevammat.