Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaalikeittodieetti

Vierailija
10.06.2014 |

Juu, viimeinen oljenkorsi ennen juhannusta :D Olisi kiva saada nesteet liikkeelle ja pöhötys pois. Mikään varsinainen laihdutuskeino tuo ei taida olla, mutta kysenkin nyt, onko joku kokeillut ja millaisilla tuloksilla? :) Jos nyt pari kiloa lähtis ettei vaatteet kiristäisi. Mitat siis 165/59.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt alkaa mun vastaukset meneen jo sellasen puolelle, että unten maat taitaa kutsua. Tulin jo kommentoimaan aihetta kaaKElikeittodieetti, vissiin kuvitellen, että mulla ois siihen paljonkin annettavaa.

Mutta minusta sinun mitat on tosi okei. Liikuntaa ja sopivasti vettä vaan ja suolan määrää kun tarkkailet niin eiköhän pöhötykset katoa. Ja alkoholi toki kans kantsii jättää sinne jussijuhliin, jos sellaisen perään kovasti olet.

Vierailija
2/3 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin joskus tosi kauan sitten ja sellaisella tuloksella etten pystynyt syömään kaaliruokia moneen vuoteen, olin oksentaa jo sen hajusta. Ai niin kaksi kiloa lähti viikossa ja tuli takaisin seuraavalla viikolla. Suosittelen mielummin vaikka sitä juttago-dieettiä vai mikä ihme se nyt olikaan, sillä pitäisi nesteet lähteä veke. Olet muuten ihan hyvissä mitoissa joten eiköhän kroppasi kelpaa juhannusmenoihin ihan hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 23:37"]

Nyt alkaa mun vastaukset meneen jo sellasen puolelle, että unten maat taitaa kutsua. Tulin jo kommentoimaan aihetta kaaKElikeittodieetti, vissiin kuvitellen, että mulla ois siihen paljonkin annettavaa.

Mutta minusta sinun mitat on tosi okei. Liikuntaa ja sopivasti vettä vaan ja suolan määrää kun tarkkailet niin eiköhän pöhötykset katoa. Ja alkoholi toki kans kantsii jättää sinne jussijuhliin, jos sellaisen perään kovasti olet.

[/quote]

Kiitos vastauksesta! Mitat varmaan joo okei, mutta kun kaikki vaatteet tuntuu mystisesti kutistuneen, niin ei ole hyvä olla. :( Ei viitsisi muutaman kilon takia alkaa pistää vaatekertaa uusiks :)

ap