Heräät ja on 90-luku. Mitä teet?
Minä menisin varmaan johonkin yökerhoon vetämään röökiä ja tanssimaan jalat irti!
Kommentit (459)
Jos olisi ysärin alkupuoli kävisin takaisin nukkumaan ja heräisin 10-11 välillä, jos loppupuoli niin olisin todennäköisesti kesätöissä tähän aikaan. Mikäli olisi vuosi 1999 niin pyytäisin yhtä kesätöissä tapaamaani poikaa treffeille, en antaisi tilaisuuden mennä ohi :)
Jos palaisin ysärille samanikäisenä kuin nyt olen, ostaisin tosiaan Nokiaa...urheiluvedonlyönnistä voittamillani rahoilla!
Laittaisin Haddawayn soimaan ja korkkaisin Linda-siiderin. Best decade!
Vierailija kirjoitti:
Jos olisi vuosi 1995 tällä päivämäärällä, sanoisin alttarilla "En todellakaan tahdo, koska tulet pilaamaan elämäni" ja säästyisin isolta kasalta p¨skaa.
Mä en edes saapuisi koko helvatan kirkkoon…
Kiljuisin ilosta, parhaat vuodet taas edessä ja mikä parasta, maailma on vielä normaali kymmenisen vuotta aaah aivot lepää eikä tarvitse katsoa kenenkään paljaita perseitäkään kauppajonossa, ihanaa vaatteita:)
Eläisin teini-ikäni hieman erilailla.
Ostaisin Nokian osakkeita, kun tietäisin koska myydä pois. :D
Etsisin helmiäiskahvaisen käsiaseeni ja ampuisin vihreän kuulan kallooni.
Jättäisin menemättä yhteen tiettyyn pa---duuniin pelkästään siksi että luulin tarvitsevani sitä ja rupeaisin toteuttamaan unelmaani ilman turhaa monen vuoden raatamista josta ei jäänyt mitään käteen. Laman aikana olisi muutenkin hyvä opiskella kun sisäänpääsy ei ollut ongelma. Ja ala lähti kiitolaukkaan just sopivasti kun olisi valmistunut.
Ilmastonmuutoksen myötä kuumentuvista maista alkaa vyöryä kansoja kohti pohjoismaita, joissa on siedettävämmät elinolosuhteet. Nyt kun ostat kiinalaista krääsää ja autoilet joka paikkaan, niin samalla lisäät riskiä sille, että Suomikin muuttuu
m u s l i m i maaksi tulevaisuudessa. Lapsenlapsesi saatetaan pakottaa verhoutumaan huiveihin kauttaaltaan.
Siksihän Elokapinakin herättää ihmisisissä niin valtavasti raivoa, koska kaikki haluaisivat vain ummistaa silmänsä uhkaavalta totuudelta.
Suunnittelisin matkaa turku-tukholma 24h risteilylle viking linelle. Miettisin millaisia kiiltäviä upeilla strasseilla koristeltuja iltapukuja ja tanssikenkiä pakkaisin mukaan nahkaiseen matkalaukkuuni. Mielessäni siintää ihanat drinkkilasit värikkäillä pimeässä hohtavilla coctail tikuilla. Danny ja Armi ovat viikonlopun super esiintyjät. Tutkisin upeaa, runsasta ja houkuttelevaa tax free kuvastoa ja mieleni tekisi ostaa Anais anais naisten hajuvettä ja river gauche deodoranttia, jota siskollanikin on hankittuna Teneriffan matkalta. Tietysti buffettiin menisin syömään rapuja.
Paskoisin vaippaan, tai korkeintaan söisin hiekkaa :D
Riippuu vähän, mikä vuosi - mutta hyppäisin ylös sängystä ja lähtisin riemuissani elämään lapsuuttani uudelleen. Kokisin uudelleen tapahtumat, jotka olen jo unohtanut, ja näkisin ihmisiä, joita ei enää elämässäni ole :D Ysäri oli ihanaa aikaa olla lapsi.
Näin jälkiviisaana peruisin ekat treffit silloisen tyttöystävän, ja myöhemmin vaimon josta tuli sen jälkeen ex-vaimo. Olisin säästynyt todella monilta murheilta ja suorastaan h.lvetin hulluista asioista.
Pyytäisin tyttöystävää pukeutumaan pyöräilyshortseihin ja sekstailisimme koko 90-luvun
Vihasin 90-lukua, mutta ehkä olisi puhdistavaa elää ne ajat uudelleen rohkeampana. Kertoisin vanhemmilleni, että minua kiusataan koulussa ja vaatisin, että siitä tehdään loppu. Lopettaisin pianonsoiton, jota vihasin. Vaatisin lisää vapautta enkä suostuisi koko ajan hoitamaan ja vahtimaan pikkusisaruksia.
Ostaisin kaupasta HK.n kinkku ananas ison pitsan ja sitten niitä sliceja joiden merkkiä en muista.
Veikkaan vajoavani psykoosiin (mm. lasten menetyksen takia) ja joku kärrää minut mielisairaalaan. Eikös silloin saanut vielä pysyäkin siellä pelkän avohoidon sijaan?
Olisinko tämän ikäinen vaiko sen ikäinen joka olin minä vuonna 90-luvulla sitten heräisinkään?
Jos tämän ikäinen kun tällä hetkellä olen, en ole varma mitä tekisin. Monen tekemä nokian ostaminen tuskin onnistuisi koska mistä saisin rahat? Ei eurot kävisi enään. Töitä tuskin voisi noin vain hankkia, luulisivat varmaan passiani väärennökseksi koska siinä on syntymävuosi mutta se ei täsmäisi sitten ollenkaan sen suhteen mitä olisin, koska minun pitäisi olla lapsi mutta olenkin aikuinen.
Jos taas sen ikäisenä kuin satuin olemaan minä vuonna sitten 90-luvulla heräisinkään, itkisin onnesta ja sen jälkeen menisin kysymään paria kaveria haluavatko tulla leikkimään.
Vetäisisin aamusavut (Punainen Marlboro) kahvin jälkeen liesituulettimen kuvun alla.
(Onneksi älysin lopettaa tupakoimisen 20 v sitten)