Heräät ja on 90-luku. Mitä teet?
Minä menisin varmaan johonkin yökerhoon vetämään röökiä ja tanssimaan jalat irti!
Kommentit (459)
Riippuu vuodesta, mutta oli sellainen vuosikymmen että monta kauaskantoista asiaa voisi tehdä toisin ja elämä menisi toisin.
Laittaisin lantiofarkut jalkaan. Nyt mennään vaan kotiäitikaavuissa.
Sijoittaisin kaikki rahat Appleen.
Kysyn mitä maksaa pääsylippu Pearl Jamin keikalle. Maksan mitä vaan.
Lähtisin reiveihin tai jos Kurt eläisi vielä, Nirvanan keikalle maksaisi mitä tahansa! Käyttäisin tiukkoja napapaitoja esitelleen vatsaani joka olisi litteä kuin lauta!
Jees! Lomaa siitä että olen nelikymppinen läski yh joka joutuu heti aamusta kuuntelemaan teiniprinsessan raivareita. Viikko ysärillä omassa nuoruudessa olisi hyvää hermolomaa. Kävisin kavereiden kanssa juomassa kaljaa rannalla mankka mukana, örveltäisin kotibileissä, suutelisin jokaista hyvän näköistä kundia, ostaisin halpaa tupakkaa.
1. Katsoisin montakoko "sibeliusta" on vielä jäljellä lompakossani.
2. Menisin lähimpään pubiin juomaan ja polttamaan.
Valitsen ysärin loppupuolta ja teinin elämää. Kymppipussi kaljaa, aski menthol tupakkaa ja rantaan kaljoittelemaan kavereiden kanssa! Tupakoinnissa vuorottelu, että jokainen rööki pitää itikoita loitolla ees jonkun verran :D joku isompi poika ajaa corollalla paikalle ja pyydetään offspringia soimaan. Ja apulantaa. Käydään revityissä onlyn bootcut farkuissa puskapissillä porukalla ja jutellaan typeristä teinileffoista.
Vierailija kirjoitti:
Lähtisin reiveihin tai jos Kurt eläisi vielä, Nirvanan keikalle maksaisi mitä tahansa! Käyttäisin tiukkoja napapaitoja esitelleen vatsaani joka olisi litteä kuin lauta!
Voin tulla seuraksi jos kelpaa. Hyvä musiikki istuu aina.
Kävisin Tiimarissa ostamassa hajupyyhekumeja ja Anttilan Top-Tenissä kuuntelemassa Top10-suosituinta CD-levyä. Anttilan kosmetiikkaosastolta ostaisin Anytimen meikkejä. Paitsi, jos olisi sunnuntai, silloin eivät kaupat olisi auki.
Vierailija kirjoitti:
Jos siis heräisin ja olisikin 19.6.1991, sitäpä ei sitten lähdettäisikään autolla mihinkään kun ikää onkin vain 16v... :P
Tuohon aikaan olin 15 v ja rippikoulussa. Juhannuspäivänä oli rippijuhlat, mikä päivämäärä lie ollut.
Kävisin Tiimarissa ampumassa kaikki siellä olevat ja Anttilan Top-Tenissä kuuntelemassa Top10-huonointa CD-levyä. Anttilan kosmetiikkaosastolla ampuisin itseni. Paitsi, jos olisi sunnuntai, silloin eivät kaupat olisi auki, joten ampuisin itseni heti
Itken noin 20 vuotta ja sitten jatkan taas elämääni onnellisena. En todellakaan kaipaa menneestä mitään.
No hö. Lähtisin paremman puutteessa Särkänniemeen.
Ostaisin Nokia osakkeita pullorahoilla.
Katson 10-kioskin mainoksen samalla kun radiossa soi nuorisomusiikkia jump jump jump rytmillä.
Hot tube timemachine leffasta.perustaisin googlen.
Kävisin ihmettelemässä tuttuja paikkoja, ehkä 90-luvun alku kiinnostaisi enemmän, kun olin silloin sen verran pieni, että kaikkea ei muista.
Ostaisin kaupasta sellaisia tuotteita, joita ei enää saa ym. En tiedä miten kauan tuo aikahyppy kestäisi, mutta mulla alkoi juuri viikon loma, sen aikaa vaikka voisi seikkailla siinä ajassa.