Heräät ja on 90-luku. Mitä teet?
Minä menisin varmaan johonkin yökerhoon vetämään röökiä ja tanssimaan jalat irti!
Kommentit (467)
Chättäisin Kiss FMn chätissä :D
Minulle kävi näin. Hankin suuren summan rahaa tietämykselläni ja estin pari tragediaa.
Etsisin itseni ja käskisin laihduttaa. Sen jälkeen kävisin katsomassa kaikki mahdolliset Kingston Wallin keikat sekä suuntaisin Britteihin jungle-bileisiin.
Heräisin ja olisikin 1990-luku... ihmettelisin miten todentuntuista ja ihmeellistä unta näin... ihmisillä oli semmoisia kädessä pidettäviä ruutuja joita ne nimitti älypuhelimiksi tai pelkiksi puhelimiksi, onpa hölmöä, kaikkihan tietää millainen puhelin on...
Löisin vetoa että Suomi voittaa lätkän MM-kisat -95.
Perustan googlen ja facebookin.
Menisin kotikaupunkini keskustaan fiilistelemään eri putiikkeja.Tiimariin haistelemaan hajukumeja :D, Anttilan levyosastolle katselemaan levyjä.
Katson kaikkia sen ajan suosittuja televisio-ohjelmia, kuten Megavisaa, Onnenpyörää, Kymppitonnia ja Hyviä herroja.
Ainakin vakuuttaisin Nokian kehittelemään kosketusnäyttöjä puhelimiinsa vaikka mikä olisi. Suomen taloudellinen tilanne olisi sillä korjattu vuosiksi eteenpäin.
Heräisinkö siis nykyisessä kodissani vai siellä, missä asuin 90-luvulla?
90-luvun alussa intoilen yritykseni kanssa toivoa täynnä, 90-luvun lopussa kamppailen konkurssia vastaan jo köysi mielessä.
Lähtisin töihin perjantaiaamuna klo 8 ja vapautuisin maanantaina klo 15. Olin apulaislääkärinä.
Olisin helvetin tyytyväinen vapaampaan maailmaan heräämisestä. Nykyään tästä haluaa vain eroon ja pois.
Menisin metsään, silloin niitä oli vielä jäljellä.
Olisi vuosi 1999 ja olisin taas 18. En muistaisi kaikkea nykyajasta mutta mystiset, unikuvamaiset välähdykset tulevasta veisivät minua eteenpäin. Hakisin tosissani siihen kouluun mitä salaa ajattelin mutta en sittenkään uskaltanut, etsisin tulevan puolisoni ja perustaisimme perheen aiemmin niin että saisimme useamman lapsen. Käyttäisin rahani vähän älykkäämmin :D
Menisin klo 6 omaan työtilaani, istuisin siellä työtä tehden kello kahteen, 20 tunnin työpäiviä tein monta vuotta. Syömässä kävin välillä mieheni tekemää ruokaa ja lapsia katsomassa. Sitä jaksoin niin kauan kunnes tuli totaalinen stoppi. Yrittäjän on pakko yrittää vaikka henki menisi.
Vuonna -90 hankkisin satelliitti lautasen ja katsoisin MTV kanavaa niin että silmät puhkeis.