Orgasmin saannin vaikeus
Olen jo nelikymppinen. Orgasmin saaminen on ollut aina tosi vaikeaa. Ekan orgasmini sain 22-vuotiaana yhdynnässä ja sen jälkeen olen saanut sen noin 5 kertaa myöskin yhdynnässä. Hyväilemällä en ole saanut miehen kanssa koskaan (kumppaneita on ollut 9). Masturboida aloin vasta päälle 25-vuotiaana. Toki olin kokeillut lukuisia kertoja aiemminkin mutta en saanut tuntumaan missään. Lopulta onnistuin saamaan itsekseni orgasmin mutta se on ollut aina tosi laimea. Lähinnä vain supistelua. Orgasmin saaminen yksinkin on tosi vaikeaa. Alkuun tuntuu kevytkin kosketus hyvälle ja ajattelen että nyt varmaan tulen nopeaa. Mutta sitten yhtäkkiä paikat vain turtuu, enkä tunne mitään. Lopulta saatan saada orgasmin kun käyttän kunnolla voimaa, mutta koko homma vie vähintään puoli tuntia ja ainakin puolet kerroista orgasmia ei tule yrityksistä huolimatta.
Onhan se paljolti niin, että lapsiperhearjen keskellä jos onnistut saamaan omaa aikaa ihan rauhassa niin sitä ei tee mieli käyttää siihen että saat laimea orgasmin ja vähintään puolella kerroista et edes sitä. Joten masturbointia olen harrastanut viime vuodet todella harvoin.
Ongelmia alkaa olla nykyisessä parisuhteessakin (10 vuotta kestänyt), kun minua ei oikein seksikään kiinnosta kun en saa siitä koskaan mitään. Miehen vuoksi olen ryhtynyt, mutta on alkanut ahdistaa sekin. Varsinkin kun mies valittaa että seksiä on liian vähän (2-6krt/kk) ja selkeästi nyrpistelee kun en saa. Olen tässä suhteessa saanut yhden kerran orgasmin.
En käytä hormonaalista ehkäisyä, enkä ole käyttänyt mitään suristimia, jotka voisi turruttaa.
En tiedä miksi tänne kirjoitan. Onko jollain ollut samanlaista ja onko tilanne muuttunut?
Kommentit (64)
Onpahan juttuja. Eikö ap tykkää miehen kosketuksesta ja läsnäolosta ollenkaan? Silloin on vaikea saada orgasmeja mitenkään. Siinä ei ole mitään ihmeellistä jos ei saa yhdynnässä, mutta vaikeaksi tekee miehelle, jos suuseksin antaminenkin on kielletty. Mitä jä jäljelle, pelkkä sormetus. Miehen kädet on kutakuinkin sidottu jo etukäteen. Mitkä on ap:n antamat neuvot miehelleen? Sitten ihmetellään, ettei tule orgasmeja. Sitä saa mitä tilaa.
Muutenkin ihmettelen näitä kommentteja, että miehet tekee sitä ja tätä, naiset jotain muuta. Luulisi parisuhteessa miehenkin tekevän niitä juttuja mitä nainen haluaa hänelle tehtävän ja miten nainen parhaiten nauttisi. Näin ainakin meillä tehty aina. Suuseksillä yleensä aloitettu ja jos vaimo halunnut orgasmin naimalla, niin sopivan ajan päästä naitu siinä asennnossa missä vaimo luullut silloin parhaiten tulevansa. Nuorempana tehokkain asento oli juuri CAT vaikkei siitä oltu kuulutkaan. Tyyny pyllyn alle, kalu pohjaan asti ja kirnuten orgasmeihin. Oli takuuvarma vuosikausia. Jossain vaiheessa pitkä parisuhdetta päällä makaaminen ja kirnuaminen oli tehokkaampi. Erään synnytyksen jälkeen oli ongelma, kun ei saanut jostain syystä nuolla ollenkaan, ainoastaan sormetus kävi. Mutta silloinkin vaimo halussi ja orgasmit tuli naimalla.
Kun välillä yhdyntäorgamit meni vaikeaksi, nuolin ja sormetin orgasmiin asti ennen naintia. Lopulta naimaorgasmit on loppuneet liki kokonaan, joten menty jo vuosia suuseksiorgamien kanssa ennen naimista. Kalun koolla ei ole tainnut olla juurikaan merkitystä, koska kalun koko tai kovuus ei ole muuttunut, mutta vaimon orgasmien saanti on.
Ylipäätään parisuhteessa jos naisen orgameja halutaan, niinkuin yleensä halutaan, niin molempien ja varsinkin miehen pitäisi tehdä kaikkea sitä mikä milloinkin orgasmin tuottaa. Mitä väliä sillä on miten nainen saa kunhan saa kuten itse haluaa. Mutta molempien mitää haluta samaa. Muuten parisuhteessa ei ole mitään järkeä.
Lisään vielä edelliseen, että miksette naiset naiset neuvo ja vaadi miehiänne toimimaan niin, että saatte nautintoa. Luuletteko, että minulla on ollut vaihtoehtoja. Olisin halunnut naida tai kokeilla muitakin asentoja ja vaikka naida pyllyyn. Vaimolta tullut aina nopeasti ehdotuksesta noottia, että mitä minä siitä saan, ei tunnu missään tai ei tunnut hyvältä. Monissa asennoissa menee liian syvälle tai sattuu muuten vaan osuen johonkin väärään kohtaan. Seksi on kahden kauppa, joten ei ole mitään järkeä yksipuolisesta nautinnosta. Siten olen joutunut käyttämään naimavoimaa vaimon asettamissa raameissa. Naimavoimaa siksi, että on tarpeen välillä myös naida voimallisemmin ja dominoivammin, koska tiedän vaimon siitä nauttivan. Niitä vähemmän toimivia, jotka ei tunnut pahalta, on käytetty sitten vaimon orgasmien jälkeen minun nautinnoksi. Yleisimmin, jos kuti ollut tiukassa.
Miehen pitää myös olla hereillä ja vaihtaa taktiikkaa, jos naisen orgasmi on tiukassa. Vaihtelu on tunnetusti tehokasta, jos nainen alkaa jännittämään orgasmin tulemista. Silloin kannattaa naisen kiinnostus kohdistaa välillä jonnekin ihan muualla ja tulla puuntakaa uudestaan klitan kimppuun . Jos pääsee sopivasti yllättämään, niin orgasmi lähtee liikkeelle ennen kuin nainen ehtii jänittämään. Silloin sitä ei estä enää mikään. Tyhmintä mitä mies voi tehdä, on kuvitella, että kalulla vaan jauhaa niin kauan, että nainen tulee. Toki naistekin on yksilöitä. Oma vaimo tullut aina ekan 5min aika ja siitä eteenpäin orgasmi karannut sitä kauemmas mitä kaemmin jatkettu. Siksi pitänyt panostaa riittävän kiiman saamiseen ennnen seksiä ja seksin aikana, ennen yhdyntää. Muutekin mitä paremmin naisen saa kiimaan ennen seksin aloitusta sen varmemmin nainen orgasmin saa. Jos taasen ei saa kiimaan, niin orgasmin voi kyllä unohtaa.
M62
Löysin vasta ketjun, liekö ap edes lukemassa enää.
Kylläpä hämmensi nämä kaksi ylläolevaa viestiä, varsinkin kun tuntui olevan nimenomaan vastaus ap:lle.
Erityisesti tämä: "Siinä ei ole mitään ihmeellistä jos ei saa yhdynnässä, mutta vaikeaksi tekee miehelle, jos suuseksin antaminenkin on kielletty. Mitä jä jäljelle, pelkkä sormetus. Miehen kädet on kutakuinkin sidottu jo etukäteen. Mitkä on ap:n antamat neuvot miehelleen? Sitten ihmetellään, ettei tule orgasmeja. Sitä saa mitä tilaa. "
Ap kertoi, ettei saa nautintoa suuseksistä ja että sitä tehdään joskus miehen mieliksi. Ongelma on siinä, että nainen ei saa orgasmia ja alkaa surkuttelu mitä miehelle jää jos ei saa tehdä orgasmin antaakseen naiselle sitä mistä tämä ei nauti. Ihan älytöntä! Jos ap ei pidä suuseksistä, niin silloin se ei ole keino tuottaa ap:lle nautintoa, vaikka mies tuntisi kätensä kuinka sidotuksi. Tässä on kyse siitä, että nainen tulisi saada nauttimaan seksistä, ei siitä miten monta keinoa miehelle jää.
Samoin oletetaan automaattisesti että ap ei ole neuvonut miestänsä. Ap on voinut yrittää neuvoa vaikka kuinka, mutta jos ei itsekään oikein osaa ns. painella oikeista napeista omaa kehoaan, niin kuinka sen voisi osata opettaa toiselle. Ihan hyvin voi olla myös se, että mies ei kuuntele naista, vaikka tämä kuinka opastaa. Että ihan turhaa on huudella sitä saa mitä tilaa huudahduksia. Syyllistetään orgasmin saamattomuudestaan naista. Sitähän ap:n mieskin tuntui tekevän, mikä vei entisestään haluja harrastaa seksiä ja on pahentanut ongelmaa varmasti entisestään.
Ap kertoi että ainoat kerrat, jolloin on saanut orgasmin miehen kanssa, on ollut nimenomaan yhdynnässä. Itse neuvoisin häntä keskittymään miehensä kanssa tähän. Jos orgasmia ei ole kumppanin kanssa koskaan saanut muulla tavoin, sormin, suulla tai miten nyt kukakin kumppaninsa kanssa tekee, niin voi paineetkin olla aivan liian isot jo valmiiksi. Neuvoisin yrittää yhdynnän aikana etsiä niitä oikeita asentoja, kulmia, nopeutta, hitautta yms. Jos sieltä löytyisi ne keinot saavuttaa orgasmi. Miehenkin pitäisi sitoutua tähän ja keskittää alkuun yhdyntä naisen nautinnon hakemiseen ja unohtaa hetkeksi oma tyydytys. Jos tämä tuottaa tulosta ja oikeat tekniikat löytyy, ehkä sen kautta mieli ja kroppa rentoutuu niin, että orgasmia voi yrittää hakea muullakin tavoin. Tosin pakkohan ei ole. Ei se ole mikään pakko, että orgasmi on saatava muuten kuin yhdynnässä. Aina jaksetaan toitottaa sitä, kuten ylläolevakin, että ei ole ihmeellistä jos ei saa yhdynnässä, mutta toisinpäin se ei tunnu toimivan.
Juu, jotkut harvat. Ja ihan tutkittua on. Mutta taas täällä mies tai miehet tehneet omia tutkimuksiaan, joiden mukaan jokaisen miehen jokainen nainen ulisee orgasmien kourissa, kun nämä heitä panevat, tai ovat kiitollisia jos vaikka saavat mällit naamaansa. Sekin aiheuttaa tosi kiihkeät tuntemukset!