Mistä löytää afrosuomalaisia naisia?
Onko jotain tapahtumia, klubeja tms. joita suosivat? M28
Kommentit (11)
Helsingissä viettävät kesäisin aikaa vissiin puistoissa ja onhan niitä rytmimusiikkiklubeja sun muita tietysti myös.
Vierailija kirjoitti:
Puhos, Lepuskin Sello, Itiksen Mäkki, Kampin kauppakeskus, Asematunneli. Siinä muutama
Noissa lähinnä kaapulaisia, ei nuubialaisia Jumalattaria.
Tinder yms. klubeilla ukot helposti koittaa cockblokata.
S-teffeillä suklaaunelmien ilmoja. Koukkuun jää.
Mulla on aina kaatunut uskontoon ja siihen, että juon alkoholia jonkun verran. Harmi. Mulle olisi ok muslimit, mutta muutenkin hankala deittailla ruskeita tyttöjä. Tulee heillekin yhteisöstä paineita kantisateistin kanssa hengailusta.
Vierailija kirjoitti:
Apinat ja niiden suosijat kuuluvat uuniin.
Älä kiukuttele ruma nainen. Suomalainen nainen ei ikinä pärjää aistillisille ja hedelmällisille leveäuumaisille Afrikan herkuille.
Vierailija kirjoitti:
Hyi! 🤮
Ai oot homo?
Vierailija kirjoitti:
Mulla on aina kaatunut uskontoon ja siihen, että juon alkoholia jonkun verran. Harmi. Mulle olisi ok muslimit, mutta muutenkin hankala deittailla ruskeita tyttöjä. Tulee heillekin yhteisöstä paineita kantisateistin kanssa hengailusta.
Suurin osa ruskeista tytöistä on kristittyjä, maallistuneita, ateisteja yms. Suomessa. Lähinnä s0malit musuja. Itsellä ollut suhde kongolaisen räystäspepun kanssa ja kristitty oli.
Puhos, Lepuskin Sello, Itiksen Mäkki, Kampin kauppakeskus, Asematunneli. Siinä muutama