Mitkä pikkuseikat voivat nostaa miehen tasoa?
Oletetaan ettei nyt puhuta rahasta tai ulkonäöstä.
Tanssitaito. Lavoilla on miehiä niin vähän, että saavat helposti sievän ja nuoren seuralaisen.
Kommentit (1086)
Että hän on sanansa mittainen. Eli jos sanot tekeväsi jotakin, tee se myös. Ja mieluiten viipymättä ja ilman, että nainen joutuu maanittelemaan, anelemaan tai muistuttamaan eli nalkuttamaan. Ei kukaan hyvä nainen halua olla nalkuttaja.
Paita housunkauluksen sisällä eikä päällä
Pitkä, vähintään parikymmentä vuotta jatkunut liitto. Mies osaa huoltaa parisuhdettaan siis, eikä ole haihattelija. Liitossa on lisäksi lapsia, jotka ovat fiksuja ja sivistyneitä. Nämä vain harvemmin ovat markkinoilla enää.
Tietää, mikä on esim. räikkä, torx tai lukkoprikka, ja osaa korjailla juttuja.
Osaa ajaa taitavasti autoa.
On käynyt armeijan.
Huolehtii hygieniastaan (suuhygienia ml.)
On reipas ja toimelias.
HYVÄ RYHTI!
Seksii seksii pannaan pääsi sekaseksii.
Keskustelutaito, iloisuus, energisyys, rehellisyys ja mielenterveys kunnossa, siinä on jo hyvä alku.
Eläinrakkaus. Se, että suojelee heikoimpiaan lapsia ja eläimiä. Silloin olen aseeton.
Huorrrraahhh huoorrrrraaaaahhhh huorrraah on päivän sana.
Vierailija kirjoitti:
Kätevä handy man
Multa luonaa hanjob.
Reilun miehen merkki on roikkuvat housunpersukset.
No tietty se et on vegaani ja ajaa sähköautolla! Ja kannattaa SDP:tä ja Mariiiiinia ja bilettääääää alkoholittomien juomien voimalla!!!
Pienikin mies näyttää heti huomattavasti pidemmältä kun nousee paksun lompakon päälle.
Mulla oli remppamies, joka tuli katsomaan paikkoja pienen koiran kanssa. Kertoi, kuinka koira oli sairastunut viikonloppuna ja piti lähteä kovalla kiireellä mökiltä kaupunkiin. Melkein rakastuin:)Teki myös hyvin remontin.
Vierailija kirjoitti:
Koiranäyttelyiden harrastus ja oheistoiminta.
Mulle tämä olis enemmänkin turn off, vaikka koirista kyllä pidänkin.
Flirttailu, itsevarmuus, pilke silmäkulmassa, hyvä keskustelemaan.
Aah tämä on mun ihastus, johon ihastuin näiden seikkojen takia. Ulkonäkö ei edes ollut sellainen, josta tavallisesti kiinnostun. Hän on myös minua 16 vuotta vanhempi.