Olen nuori ja lihava, tässä ruokani tältä päivältä.
Olen 21 -vuotias typy, jolla pituutta 167 cm ja painoa 90 kg, eli ylipainonen olen. En ole vielä koittanut laihduttaa, vaikka perhe painostaa, teen sen, jos se on tarpeellista. Kun täällä aina haukutaan lihavia, tässä mun ruokatottumuksia yheltä päivältä. :)
Aamu: Kellog's muroja ja täysmaitoa, 4 kuppia kahvia.
Aamun toinen kahvihetki n. klo. 11: 2 kuppia kahvia ja kaks viineriä.
11.30-14.00 Pientä napostelua esim. sipsiä, pullaa.
15.00 Kävin Hesessä
18.00 Grillattiin eli pari pihviä, perunoita, kastiketta, täytettyjä herrkusieniä, leipää, juustoja, sipsejä ja jälkkäriks mansikkarahkaa. Juotavana siideriä, olutta ja ihanaa valkkaria. Nyt aatelin ottaa jätskiä. :) kommentoikaa toki.
Kommentit (99)
180 kipaletta a` 500g voipakettia vejät perässäsi, niin on se aika hyvin.... Tulleepi yhteensä 90 kg.
Mites sattukaan. Ootko mun kaksoisolento vai miksi samat mitat? :D
Hyi helvetti ap.
Onnea valitsemallasi tiellä
No kun ap nyt aloitti kertomalla omat stoorinsa niin jatkan samaan malliin.
21 v 165 cm 121 kg
Aamupala jäätelöä mansikkahillolla ja kermavaahdolla, limsaa ja popcornia 0,3 dl
Välipala paahtoleipää marmeladilla, olut, oreo keksejä vähän karkkia
Lounas kermaperunoita ja lohta salaatilla jälkkäriksi omenapiirakkaa vaniljakastikkeella ja maitoa
Välipala limpparia ja vähän viinirypäleitä valkosuuklaalla
Illallinen metvursti tomaatti sämpylä, pastaa ja herkkusienikastiketta jälkkäriksi jälleen omenapiirasta vaniljakastikkeella ja viiniä
Iltapala puuroa mustikoilla ja puolukoilla ruisleivän ja maidon kanssa
Kuullostikp pahalta vai syöttekö tekin noin? Luin että 5 ateriaa päivässä pitää syyä mutta onko tuo liian vähän? Pitäskö syyä noitten völipalojen välissä esim jugurttia tai hedelmä tai välipalakeksi?
Ps. Tämä viesti oli vitsi :)
Huoh. Olin lukiossa saman kokoinen, mutta oma ruokavalioni oli tällainen:
- aamiainen: ruiseipää, margariinia, juustoa tai leikkelettä, kurkkua/tomaattia/salaattia, kahvia jossa hieman maitoa
- lounas: kouluruoka, runsaasti raastetta, pari palaa näkkäriä ja lasillinen maitoa
- päivällinen: kotiruokaa, eli suunnilleen sama kuin tuo lounaskin
- iltapala: pari voileipää ks. aamiainen, ehkä hedelmä.
Hedelmät olivat tuohon aikaan kalliita, eli niitä ei ollut varaa syödä kuin yksi päivässä.
Mutta pointti on siis se, että risoo tuo käsitys, että lihoakseen pitää mässyttää jotain herkkuja ja sipsejä ja hampurilaisia. Ihan kotiruoalla ja voileivillä minä ne läskit keräsit. Riittää, että niitä syö liikaa.
Jos sulla on noin paljon rahaa ylimääräiseen ruokaan, niin voisit esimerkiksi antaa siitä puolet mun vanhalle ja sairaalle äidille, jolla ei oikeasti ole varaa ruokaan, eikä mullakaan senenempää! Jos tekisit näin, niin laihtuisit takuulla ja omatuntosikin olisi puhtaampi! Mutta jos vaan jatkat ahmimista ajattelematta köyhiä, olet samanlainen itsekäs kuin helvetin moni muukin joka on omahyväinen hyvänonnen läskiporsas joka ei ajattele muita kuin itseään!
Se että miksi olet lihava ja takuulla rumakin läskiporsas, ei takuulla johdu fyysisistä ominaisuuksistasi, vaan siitä että olet itsekäs paska, joka ei välitä kuin itsestään! On suomessakin todella saatanan monia varmaan suurin osa koko väestöstä, jotka näkevät nälkää oikeasti! Ja sinä vaan mässytät surutta päivässä suurin piirtein aterian jolla köyhän pitäisi pärjätä yli viikko tai kuukausi! Eikö yhtään hävetä?! Auttaisit köyhiä ylenpalttisen ahmimisen sijaan! Moni köyhä toivois että itsellä olis asiat yhtä hyvin ku sulla, mutta ei välttämättä voi mitään omalle elämäntilanteelleen!
Kauheita määriä ruokaa syö osa, itse tottunut syömään kerran päivässä ja tiedän että pitäisi syödä enemmän. Olen 153/55, juuri sopiva vaikka suljin vähän.
N26
0.45kg läskiä sisältää 3500 kcal, kulutut päivittäin jotain 1400 kcal, jos et juuri liiku. Sinulla on ainakin päälle 30kg läskiä ruumiissa, selviäisit ilman ruokaa 70 päivää. En suosittele vesipaastoa, sillä iho alkaa roikkua. Leikkaus jättää arvet ja maksaa 4000-8000e. Syöt yli päivittäisen kulutuksen määrän eli jatkat lihoamista. Suosittelen, että joisit 1.4-2.2l vettä päivittäin ja lopettaisit muut juomat. Sekä vähentäisit päivittäistä kcal saanti määrää. Voit juoda kahvia, ei sisällä paljon kcal (huom. expressot ja Starbucksin kahvit niissä voi olla hyvinkin paljon kaloreita).
Aamusta vettä niin paljon kun janottaa, muuta ei tarvitse nauttia aamuisin. Lounaan ja illallisen voi jättää välistä, tai syödä vähä kalorisen aterian. Juo kun janottaa tai luulet, että nälättää. Yhdellä aterialla per päivä pärjää, eikä aterian tarvitse olla suuri.
Aamiainen on päivän tärkein ateria. Kannattaisi paistaa paketti pekonia vielä lisäksi. Limpparia kannattaa kanssa hörppiä pitkin päivää. Vaarallista jos elimistö kuivuu liikaa.
Tää on provo, alku meni hyvin mutta noi vastaukset...
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 21:18"]Huh mikä määrä kofeiinia! Muuten näyttää krapulapäivän mätöltä :) Juotko tarpeeksi vettä päivän aikana? Itse pystyisin syömään tuolla tavoin päivän tai kaksi ja sen jälkeen elimistö huutaisi jotain tuoretta ja paljon.
Haluaisitko itse olla hoikempi?
Oletko oppinut nykyiset ruokailutapasi kotoa?
Mitä mieltä olet itse omista ruokavalinnoistasi?
Jos sinulla olisi lapsi, syöttäisitkö hänelle tuollaista (pl. alkoholi ja kahvi)?
Tiedän, että syön epäterveellisesti, mutta en tykkää terveellisestä ruuasta. Ja pojat tykkää ku naisilla on kurveja. Kotona syötiin paljon superterveellistä ja äiti pakotti mut syömään sitä, ja nyt on tursunnu ulos korvista. :)
Ap
Provohan tämä on, mutta tuo kommentti nauratti. Missä liki satakiloisella, 160-senttisellä on kurveja? Hänhän on pallo, jossa saattaa olla jonkun verran rasvapoimuja.
Ja päästiinhän me äiteihin taas: on äidin syy, että aikuinen ihminen syö itsensä tärviölle. Yhtä hyvin "ap" olisi voinut jatkaa kotona oppimaansa, mutta maltillisemmin. Nyt hän sen sijaan syö roskaruokaa niin, että se tursuaa ulos korvista.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 21:43"]
[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 21:40"]
[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 21:38"]Pelottaako sua koskaan ettet saa ikinä miestä? Miehet pitää kurvikkaista naisista muttei läskeistä.
Ei pelota, uskon, et ihminen rakastuu ihmiseen ei ruumiiseen :)
Ap
Juu mutta oikeassa rakkaudessa on kyse monista eri asioista, ei vain siitä että rakastuu siihen luonteeseen ja sisimpään. Pitää myös viehättyä toisen ulkonäöstä ja tuntea halua. Vaikea sellaista on tuntea jos toinen on todella lihava.
Höpö höpö. Miten luulet että muut ylipainoiset ovat löytäneet kumppanin?
Sitäpaitsi ylipainpainoisia miehiä on paljon enemmän Suomessa kuin naisia, niinpä taitaa löytyä vähän isommillekin tytöille ottaja...
Minä painan 398kg. Olen siis lihava.
Jokapäiväinen ruokavalioni on sama:
9-10 syön aamiaisen johon kuuluu pieniä Mäkkäristä ostettuja sipulirenkaita, Suklaamuroja ja Päärynämehua. Ja seuraavaksi syön lounaan johon kuuluu Pizzaa ja Donitseja ja Mehua. Sitten on päivän Hese käynti ostan sieltä 5 kerrosateriaa Kokiksella, Ranskiksia, 7 minikanaateriaa Fantalla ja 9 pehmistä ja joskus 17 pehmistä. Seuraavaksi on pikkuista napostelua johon kuuluu 14 karkkipussi ja Donitseja ja Siideriä tai olutta. Sitten on iltapala siihen kuuluu 18 Jogurttia ja 4 Munkkia ja Kokista.
Miten jaksat juoda nii paljon kahvia hyi
Kuulostaa herkulliselta. Mä oon ehkä 64/160 ja söin tänään kanakeittoa ja leipää:) ja jätkiä kun jäi viikonlopulta...
T. N24
[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 21:27"][quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 21:18"]Huh mikä määrä kofeiinia! Muuten näyttää krapulapäivän mätöltä :) Juotko tarpeeksi vettä päivän aikana? Itse pystyisin syömään tuolla tavoin päivän tai kaksi ja sen jälkeen elimistö huutaisi jotain tuoretta ja paljon.
Haluaisitko itse olla hoikempi?
Oletko oppinut nykyiset ruokailutapasi kotoa?
Mitä mieltä olet itse omista ruokavalinnoistasi?
Jos sinulla olisi lapsi, syöttäisitkö hänelle tuollaista (pl. alkoholi ja kahvi)?
[/quote]
Tiedän, että syön epäterveellisesti, mutta en tykkää terveellisestä ruuasta. Ja pojat tykkää ku naisilla on kurveja. Kotona syötiin paljon superterveellistä ja äiti pakotti mut syömään sitä, ja nyt on tursunnu ulos korvista. :)
Ap
[/quote]
Niin säkin tursuat vaatteistas, tursake