Mitä teillä on päällä näin hellepäivänä?
Minulla on liikaa, mutta haluan suojautua auringolta.
Kommentit (236)
Mikrosortsit kamelinvarpaalla ja pikkupikkutoppi.
Nyt lähden lenkille puhelimeni kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Villasukat, pitkät housut, toppi.
Ihana ja aito yhdistelmä. <3
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen hellepäivä? +20 varjossa.
Etelässä rapiat 30 astetta ja täällä nyt sattuu olemaan suurin asukaskeskittymä koko maassa.
Alle polven mustat caprit (ei Trikoo), urheiluliivit ja valkoinen toppi.
Kaupassa kävin ja oli lisänä liehuva, ohut harvaneuloksinen puuvillaneule.
Jos olisin laiha, niin olisin lyhyissä farkkushortseissa, tällaisella tiukallatopilla.
BMI 38
Vierailija kirjoitti:
Vantaalla on 28 astetta.
Intian puuvilla pitkät housut ja haaroista rikki, yläosattomissa ja tuuletin pauhaa.
Vierailija kirjoitti:
Intian puuvilla pitkät housut ja haaroista rikki, yläosattomissa ja tuuletin pauhaa.
kotona koneen ääressä
Ulkona ollessa vaaleanharmaat farkkushortsit, valkoinen hihaton t-paita, lenkkarit lyhyillä valkoisilla sukilla ja sivulla pidettävä vyölaukku lompakkoa varten. Sisällä lyhyet mustat shortsit ja karvainen rintakehä paljaana. Lisäksi parvekkeen ovi on auki ja päällä on kaksi tuuletinta. Onneksi aurinko ei paista suoraan asuntooni enää aamupäivän klo 11 jälkeen.
Muuten kestän hyvin kuumuutta ja olen kesät talvet avopäin paitsi kovimmilla pakkasilla pipo päässä.
Pitkä hame, t-paita, huppari ja villasukat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vantaalla on 28 astetta.
No minua ei kiinnosta pätkääkään paljonko Vantaalla on. Suomessa on paljon muitakin paikkakuntia, jossa ei ole hellettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vantaalla on 28 astetta.
Pori +27.
Musta naruolkaiminen maksimekko joka on niin ohut, että pakko käyttää rintsikoita vaikka ei tosiaan huvittaisi.
Kukallinen halaatti. Täällä ei kuitenkaan ole hellettä vaan ihan viileä pilvipouta.
Mustat farkkusortsit, musta tuubitoppi ja ohut pitkä harmaa neuletakki. Niin ja mustat varvassandaalit. Istun torikahvilassa.
No kotona olen ja on musta lyhyt ja tiukka puuvillatoppi ja löysähköt ohuet farkkushortsit ilman pikkareita, hyvät ja vilpoiset on, ei ole hiki