Pettämisen merkit?
Pidän puhelinta usein mukana vessassa. Pidän puhelinta äänettömällä iltaisin ja öisin, ja toisinaan sammutan sen. Puhelimeni on salasanan takana. Olen viime aikoina panostanut ulkonäkööni.Olen aloittanut uuden harrastuksen, josta olen saanut uusia ystäviä. Käyn lenkillä ihmisten kanssa joita puolisoni ei ole koskaan tavannut, olen tutustunut näihin ihmisiin uuden työni kautta. Seksiä ei ole tehnyt viime aikoina mieli. Soittelin aikaisemmin puolisolleni työpäivän aikana mutta nykyisin minulla on muuta ajateltavaa. Olen tehnyt ylitöitä, koska olen mukana projektissa joka vie hieman aiottua enemmän aikaa.
En petä puolisoani, en ole koskaan pettänyt, rakastan häntä enemmän kuin ketään koskaan. Olen oma, erillinen ihminen ja elän elämäni parasta aikaa. Puolisoni ei ole missään vaiheessa edes ajatellut että minulla olisi suhde. Miksi sitten nämä nk. pettäjän merkit ovat ihmisille jokin ihme tae siitä että kun tarpeeksi moni näistä merkeistä täyttyy, niin puoliso pettää?
Jos totta puhutaan, niin olen panostanut ulkonäkööni koska haluan olla viehättävä puolisoni silmissä. Laihdutin koska vyötärönympärykseni alkoi laajeta tarpeettomasti. Kännykkää pidän äänettömällä koska haluan omistaa vapaa-aikani perheelleni, enkä olla koko ajan tavoitettavissa. Uusi harrastus on antanut energiaa, ja samanhenkisten ihmisten kanssa keskustelu piristää. Seksiä minun ei ole tehnyt mieli, koska työn puolesta stressaan vaikka siitä nautinkin. Iltaisin on vain auttamattoman väsynyt. Silti kuitenkin oikein lämmitettynä tiedän että seksi puolisoni kanssa on mitä parhainta.
Joka tapauksessa, kirjoitin tämän aloituksen sen vuoksi että kaikki te jotka olette aivan varmoja siitä että puolisonne pettää ja tulkitsette näitä merkkejä kuin piru raamattua, niin ajatelkaa asia loppuun saakka. Tällä hetkellä olisi todella surullista jos puolisoni epäilisi minua pettämisestä, nyt kun olen onnellisempi kuin koskaan. Elämä on balanssissa, on rakas puoliso, työ, kaverit, harrastus ja koti. Mikään ei voisi olla paremmin.
Kommentit (2)
No onnea vaan, toivottavasti puolisosikin elää elämänsä onnellisinta aikaa vaikka et tahdo viettää aikaa hänen kanssaan, jakaa asioitasi tai harrastaa seksiä.
Itselleni (ja veikkaisin että aika monelle muullekin?) tuollainen puoliso olisi kauhistus ja pettäminen olisi ongelmista pienin, mutta hyvä jos te viihdytte yhdessä noin.
Miksi muuten tahdon näyttää hyvälle, jos et anna puolisosi kuitenkaan nauttia seksistä kanssasi..?
Tämä tuli muuten mieleen kun silmiini sattui tuo aloitus missä puolison lompakosta oli löytynyt sim-kortti. Minulla on useita vanhoja sim-kortteja pitkin asuntoa. Jostain syystä niitä ei ole tullut heitettyä pois, koska niissä on edelleen tallella tärkeitä vanhoja viestejä. Ehkä joskus heitän ne pois. Ikävää jos joku tulkitsisi NEKIN pettämisen merkiksi.