Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko teidän mielestänne sopivaa, että sukulaiset menee sun työpaikalle ja esittelee itsensä sun kollegoille?

Vierailija
19.06.2021 |

Kyseessä ravintola ala. Tykkäisitkö sinä, että sukulainen hakee ystävää sun työpaikalta?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ainakaan mene tarjoamaan itseäni, jokainen työntekijä saa itse esitellä sukunsa, jos haluaa.

Ap

Vierailija
22/24 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo voisi olla outoa, jos työpaikkana on vaikka käräjäoikeus tai tutkimuslaboratorio.

Mutta haloo, sinun työpaikkasi on ravintola. Totta ihmeessä siellä voivat käydä myös sun sukulaisesi, ja vaikka mainita tarjoilijalle, että sukulaistyttökin on täällä hommissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ymmärrän ihan täysin mistä puhut/kirjoitat. Oma siskoni on tällainen, samoin äitini. Hirveä pakko mennä joka paikassa esittäytymään ja keräämään "ystäviä". Tuoda itseään esille joka tilanteessa. Noloa! Itse en voisi kuvitellakaan tekeväni mitään tuollaista toisen työpaikalla. Olin hetken aikaa samalla paikkakunnalla töissä missä äitini asuu ja siitä ihmisestä ei tahtonut päästä eroon kun työpaikalleni tuli käymään, puuttui asiakastapahtumiin, tunki vierelle ja osallistui keskusteluihin. No eihän siitä asiakkaat tykänneet, eivät halunneet omia asioitaan selittää hänen kuullen. Piti pyytää pysymään pois kun ei itse sitä tajunnut. 

Vierailija
24/24 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaisten Olisi kohteliasta kysyä, "saanko esitellä", ennen kuin menee lörpöttelemään kenenkään kollegalle.