Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

appi on alkoholisti

Vierailija
10.06.2014 |

Äijä aloittaa juomisen aamusta ja lopettaa sammuessaan. Vannoo että pystyisi lopettamaan milloin vaan mutta huijaa itseään. Viime viikonloppuna annoin luvan lastemme mennä anopin ja apen kanssa mökille kun anoppi lupasi että alkoholilla läträäminen jää vähemmälle siksi aikaa. Viikonlopun jälkeen hoksasin että anoppikin uskoo kaikki miehensä paskapuheet ja antaa huijata itseään.

Sunnuntaina menimme perässä mökille ja siellähän se taas oli änkyräkännissä ja uhosi vievänsä lapset järvelle kalaan...mieheni meinas vetää toista köniin niin paljon hermostui vastuuttomuudesta. Ei tarvitse enää meidän muksujen mennä mökille isovanhempien kanssa :( en luota heihin kumpaankaan enää pätkääkään!

Kiitos olen puhunut!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoida itse omat tenavasi. Anna appesi ryypätä.

Vierailija
2/5 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin appeni on alkoholisti, ja anoppi jätti hänet siksi. Isänpäivä tai lastemme synttärit, ikinä ei voi luottaa apen olevan selvänä ja saapuvan paikalle tai ottavan vieraita vastaan, ihan sama mitä on etukäteen sovittu. "Kiva" selittää lapsille mikä pappaa taas vaivaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitaisinkin vaan mokomat perkeleet kivenkovaa vinkuvat lapsia sinne...vaan  enää en anna.

ap

Vierailija
4/5 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin appi oli ja lopulta niin paha että valehtelematta läheisensä vaan odottivat että koska ryyppää itsensä hengiltä ja pois toisia kiusaamasta.

Vierailija
5/5 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 20:45"]

Hoida itse omat tenavasi. Anna appesi ryypätä.

[/quote]

Tuskin ap on tunkemassa lapsiaan hoitoon vaan ne pyydetään sinne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan