Luulin että mies vitsaili ettei tuoksu koskaan hielle, mutta totta se oli
En uskonut tuohon ja sitten hän oli kylässäni 3 kuukautta, ei käyttänyt edes dödöä ja hän ei koskaan tuoksanut pahalle. miten voi olla noin??
Kommentit (16)
N. 10 % ihmisiä puuttuu joku entsyymi joka aiheuttaa hien hajun. Itse kuulun myös noihin.
Kylässäsi? Oletko joku heimopäällikön tytär?
Vierailija kirjoitti:
Haistoitko miehen kiveksiä?
Oli ihanan juustoiset.🧀
Vierailija kirjoitti:
N. 10 % ihmisiä puuttuu joku entsyymi joka aiheuttaa hien hajun. Itse kuulun myös noihin.
Siitäkö se johtuu. Oma poika kuuluu noihin. Huvittavaa, koska pelasi jääkiekkoa ja muut haisi ihan hirveälle. En itsekään käytä deodoranttia, mutta tuoksun jos hermostun.
Särähtää aina korvaan/silmään miten jotkut käyttävät sanoja tuoksuu ja haisee. Mielestäni hiki ja pska haisee, kun taas kukat ja ruoka tuoksuu. Mutta voin olla väärässäkin.
Vierailija kirjoitti:
Kylässäsi? Oletko joku heimopäällikön tytär?
Kyllä, isäni on arvostettu päälikkö Haiseva Hanuri.
ap
Vierailija kirjoitti:
Särähtää aina korvaan/silmään miten jotkut käyttävät sanoja tuoksuu ja haisee. Mielestäni hiki ja pska haisee, kun taas kukat ja ruoka tuoksuu. Mutta voin olla väärässäkin.
Et ole väärässä. Vaimon tekemä ruoka ei haise.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole väärässä. Vaimon tekemä ruoka ei haise.
Persereijässä tuoksuu herkullinen kakka. Nam man!
Mun mies on samanlainen. Kerran haistelin kumisaappaita ja sukkia, kun hän oli päivän paiskonut töitä puita hakkaamassa. Ei ole kuulemma koskaan hiki haissut. Kun on itse vaihdevuosissa, niin käy vähän kateeksi.
Vierailija kirjoitti:
https://fi.m.wiktionary.org/wiki/tuoksua
Näin.
Minäkään en tuoksu hielle.
Katkuan niin, että silmiä kirvelee.
27v yhdessä eikä mies ole koskaan haissut hielle. Ei edes 4 taloraksan aikana kun tehtiin 8-10 tuntisia päiviä ruumiillista työtä.
Itse jos en laita deodoranttia 2. päivän iltana tuoksuu hyvin miedosti hielle. Yhdellä tyttäristä erittäin voimakas hikoilu mutta hajuton
Ei rasita itseään koskaan hikeen.