Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tiedän että tästä asiasta on jo jauhettu, mutta: miten helvetissä nuo ihmiset kasarilla oli noin vanhan näköisiä?

Vierailija
19.06.2021 |

Katsellaan Hittimittaria tv2:lta ja ihan hirveän vanhan näköisiä ihmisiä kyllä.

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin tämän jo hittimittari-ketjuun, mutta laitan tännekin.

Tämä on hassu ilmiö, edellisten sukupolvien nuoret näyttää aina omaan silmään tädeiltä ja sediltä. Ihan vasta tuli instagramissa vastan video vuoden 2003 high schoolilaisista ja videon lähettäjä ihmetteli miten he näyttivät niin vanhoilta. Olen itse vuoden 2003 lukiolainen, joten aika lienee jo ajanut minustakin ohi :D

Vierailija
2/64 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisit nähnyt luonnossa, näyttäisivät ikäisiltään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minäkin kirjoitin toisaalle, mutta laitetaan tähänkin. Eli aiemmin luulin, että kyse oli sen aikaisesta tyylistä, joka vanhentaa, mutta kyllä noiden ihmisten ihokin on paljon vanhemman näköistä, eli kyllä nuo oikeasti olivat 20 vuotta vanhemman näköisiä.

Vierailija
4/64 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin tyyli oli sellainen. Jotain jakkupukua ja ihan hirveä hiuspehko ja mummolasit, joiden alle piiloutui puoli naamaa. Nuoret ihmiset pukeutui kuin eläkeikäiset.

Vierailija
5/64 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella sukupolvella lienee tietty habitus, joka ei juuri muutu vaikka ikää tulee. Siksi nykyisten keski-ikäisten ja sitä vanhempien nuoruuskuvat ja videot ovat outoja, koska tunnistamme habituksen jonka yhdistämme ikääntyneisyyteen. Myös nykyiset teinit tulevat näyttämään vanhoilta tulevien teinien silmissä ja heidän tyylinsä näyttäytyy tätityylinä.

Vierailija
6/64 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samasta syystä monien isovanhemmat näyttävät nuoruuskuvissaan vanhoilta. Toisaalta joillakin on hyvät geenit, niin he ovat näyttäneet ikäiseltään riippumatta aikakaudesta.

Vierailija
7/64 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, kasarilla taas kun katsoi joyain 50-luvun ihmisten kuvia, niin ne vasta vanhoilta näyttivätkin. Tosin nytkin ihmettelen miten Hittimittarissa tosiaan näyttävät noin vanhoilta.

Vierailija
8/64 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin tyyli oli sellainen. Jotain jakkupukua ja ihan hirveä hiuspehko ja mummolasit, joiden alle piiloutui puoli naamaa. Nuoret ihmiset pukeutui kuin eläkeikäiset.

Tuossa oli juuri 41-vuotias nainen, joka oli täysi mummo. Samoin joku 38-vuotias mies, joka oli täysi patu. Olen itse 43 ja en mitenkään miellä itseäni tuollaiseksi.

Vierailija
9/64 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja minäkin kirjoitin toisaalle, mutta laitetaan tähänkin. Eli aiemmin luulin, että kyse oli sen aikaisesta tyylistä, joka vanhentaa, mutta kyllä noiden ihmisten ihokin on paljon vanhemman näköistä, eli kyllä nuo oikeasti olivat 20 vuotta vanhemman näköisiä.

Enemmän aurinkoa ja vähemmän c-vitamiinia?

Vierailija
10/64 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siihen aikaan ollut kameratkaan niin hyviä. Iho näyttää varmasti harmaammalta ja epätarkalta ja varjot korostuu. Minäkin veikkaan että irl olisivat näyttäneet nuoremmilta.

Vierailija
11/64 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enemmän aurinkoa ja vähemmän c-vitamiinia?

Varmaan näin, lisäksi yksipuolisempi ruokavalio ja ehkä raskaammat työt (vähemmän unta)?

Vierailija
12/64 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi noilla kaikilla bändeillä piti olla tuollainen savuava esiintymislava?

Vierailija
13/64 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei tää mikään Stranger Things ole :/

Vierailija
14/64 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta taas alueraati. Katsokaas ihan tarkasti noita tyyppejä: ehkä yksi viidestä näyttää ikäiseltään. Loput on kymmenen, kaksikymmentä vuotta vanhemman näköisiä. Ikäistään nuoremmalta ei näytä kukaan. 

Vierailija
15/64 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä. Mun äiti on näyttänyt nelikymppisenä 80-luvulla paljon nuoremmalta kuin minä nyt nelikymppisenä. Itse näytän oikeasti nelikymppiseltä, äiti näyttää joltain 25-30-vuotiaalta. Myös muidenkin kuin minun mielestä.

Vierailija
16/64 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osin tuo johtuu siitä, että ennen 25v ikäinen oli aikuinen, joka vastasi omasta elämästään. Kun ikää oli 38v, niin oltiin keski-ikäisiä, käytiin töissä, maksettiin itse laskut ilman vanhempien apua jne. Nyt on ihan normisettiä, että 25v ikäinen käyttäytyy kuin teini, sossu maksaa kaikki kulut ja voi haahuilla, että mitäköhän tekisi isona. Ei 80-luvulla todellakaan maksettu kaksiota toimeentulotuella elävälle perheettömälle!

Katsokaa kuvia 1900-luvun alusta, niissä 20v ikäiset näyttävät oikeasti aikuisilta, koska elivät aikuisen elämää.

Vierailija
17/64 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osin tuo johtuu siitä, että ennen 25v ikäinen oli aikuinen, joka vastasi omasta elämästään. Kun ikää oli 38v, niin oltiin keski-ikäisiä, käytiin töissä, maksettiin itse laskut ilman vanhempien apua jne. Nyt on ihan normisettiä, että 25v ikäinen käyttäytyy kuin teini, sossu maksaa kaikki kulut ja voi haahuilla, että mitäköhän tekisi isona. Ei 80-luvulla todellakaan maksettu kaksiota toimeentulotuella elävälle perheettömälle!

Katsokaa kuvia 1900-luvun alusta, niissä 20v ikäiset näyttävät oikeasti aikuisilta, koska elivät aikuisen elämää.

Mutta ei kai sen pitäisi ihon laatuun vaikuttaa? Nuohan ovat ihan ryppyisiä ja harmaita.

Vierailija
18/64 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene muualle jauhamaan siitä. Nyt ei ole kyse mistään sossun tuista vaan siitä, miksi nuo ihmiset ovat noin vanhuksen näköisiä. Sossun tuet tuskin ketään nuorentaa.

Vierailija
19/64 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta ei kai sen pitäisi ihon laatuun vaikuttaa? Nuohan ovat ihan ryppyisiä ja harmaita.

Moniko kuva instassa on naturelli eli ei 80-luvulla naamassa ollut 3 cm pakkelikerrosta eikä kamerassa suodatinta, joka poistaa ihon virheet.

Vierailija
20/64 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moniko kuva instassa on naturelli eli ei 80-luvulla naamassa ollut 3 cm pakkelikerrosta eikä kamerassa suodatinta, joka poistaa ihon virheet.

No minusta voi ottaa kuvan tuon aikaisilla kameroilla ja väitän, että näytän nuoremmalta kuin sen aikainen ikätoverini. Tämä on fakta.