Raskaana ehkä?
Itsellä alkoi menkat 10 pv liian aikaisin eli 18.5.-23.5. Oletettu aika oli 27.5.-1.6. ja yleensä menkkani ovat aikas säännölliset. 6päivää aina kerrallaan alussa hieman runsaanpaa vuotoa. Menkkakivut myös kestivät pidempään tällä kertaa. Ovulaationi oli joskus 3.-5.6 luulisin eli viikko sitten. Ja nännien arkuus alkoi silloin. Pientä huonovointisuutta on ollut, kerran olen oksentanut suuhunikin yht'äkkiä. Alavatsassa on ollut pientä kipua hetken ovulaation jälkeen. Rinnat eivät ole olleet kipeät, mutta nännit kyllä. En yritä tulla raskaaksi, mutta emme kyllä käytä kondomia enkä minä pillereitä. Luotamme siihen että poikaystäväni reagoi oikealla hetkellä.Olen myös lukenut muidenkin kokemuksia ja ottanut asioita selville. Onko mahdollisuus että olisin raskaana ja mitä tarkoittaa jos testi näyttää negatiivista mutta haaleana? (Olen tehnyt testin ekan kerran n. 1,5-2kk sitten) kokemuksia löytyykö?:)
Kommentit (6)
Nega on täysin puhdas tikku, haalea viiva on positiivinen.
Ei toki ole mahdollista tulla raskaaksi jos harrastaa seksiä ilman ehkäisyä.
[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 20:39"]Anteeks jos oon yhmä mutta miten testi voi näyttää negatiivista haaleana??
[/quote] yhmä..nii siis tyhmä
Ootko sä aloittaja ihan pimeä? Jos ei halua raskaaksi ni silloin se kuuluu ehkäistä etukäteen? Abortti ei oo ehkäsykeino.
Tiedän tyhmää käyttää ehkäisynä tuota. Mutta nyt ei paljoa lohduta vihaiset vastaukset... Jos nyt olen raskaana, pahasti riidoissa jätkäni kanssa, karkaamassa. Lähdössä tänä yönä. Ainiin. Siis anteeksi olen 16. Eli teidän mielestä taas tyhmä teini. Tietäsippä taustani....
Anteeks jos oon yhmä mutta miten testi voi näyttää negatiivista haaleana??