Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Välimerelle omatoimisesti matkustajat

Vierailija
10.06.2014 |

Otatteko lennot kuitenkin matkatoimistolta, kuten Kreikan saarille?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä ainakaan. Ollaan lennetty kreikkaan reittilenoilla, jolloin joutuu kyllä vaihtamaan konella saksassa. Halvimmillaan saa menopaluun parilla sadalla, eikä tarvi olla äkkilähtö.

Vierailija
2/8 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä vuonna pari viikkoa Rivieralla edessä eikä tosiaankaan olla koskaan maksettu matkatoimistoille siitä, että varaavat meille lentoliput, jotka osaamme aivan hyvin ja huomattavasti halvemmalla varata itsekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan. Ihan supersaverin sivulta katson halvimmat lennot vaikka Nizzaan, Marseilleen, Milanoon, Roomaan, Ateenaan, Bariin tai Barcelonaan - mihin nyt sitten olen menossa.

Vierailija
4/8 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks ihmeessä pitäis ottaa? Sieltä ottaa mistä halvimmalla saa niillä spekseillä mitkä itselle tärkeitä. Itse maksan mielummin enemmän suorasta lennosta esimerkiksi, mutta siinä joku toinen voisi säästää.

Vierailija
5/8 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netistä varaamme aina, ihan itte.

Vierailija
6/8 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skyscannerista löytyy kaikki lennot... Sieltä kannattaa katsoa. :)

Vierailija
7/8 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kiitos. Tarkoitin näitä Finnmatkojen ym pelkkiä lentoja kohteeseen. Ainakin jotkut niistä vaikuttavat edullisilta.

Vierailija
8/8 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa vertailla lentohintoja eri paikoista (esim. vertaa.fi, edellä mainittu skyscanner ja mm. matkatoimistojen sivut). Sillähän se edullisuus selviää. Matkatoimistojen sivuilta saattaa löytyä ainakin halpoja äkkilähtölentoja, kun joku on joutunut perumaan matkansa viime metreillä.

Itse olen aina varannut lennot itse netistä ja maksan mieluusti muutaman kympin enemmän suorista lennoista. Kerran varasimme valmismatkan, eli koko paketin, mutta emmekös sitten joutuneet perumaan reissun lapsen sairastumisen takia. Huomasin, että matkatoimiston sivuille ilmestyivät pian perumisemme jälkeen pelkät lennot hyvin edullisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan