Kyllästynyt miesten tekemiin aloitteisiin
Alkaa jo vähitellen ärsyttämään, kun miehet eivät osaa tehdä oikeanlaisia aloitteita. Joko tullaan heti ensitreffeillä liian liki, halutaan halailla, kysellään liian yksityisiä asioita elämästä (missäpäin asut, missä käyt töissä), millaisia haaveita,tai sitten jotain lakonisia robottimaisia aloituksia (mitä kuuluu, miten menee). Plaah.
Nyt olen jo siinä pisteessä, että en halua enää _yhtään_ tällaista kokemusta. Mielestäni paras ratkaisu olisikin niin, että vain naiset tekisivät jatkossa aloitteita. Tällöin ei tarvitsisi pelätä ahdistusta ja saisi ohjat omiin käsiin.
Kommentit (50)
Sitten varmaan pahoittaisit mielesi vääränlaisista reaktioista aloitteisiisi. 😆
Etkö osaa ohjata keskustelua siihen suuntaan, mihin sen mielestäsi kuuluisi mennä? Olisko niin, että myös sinulla olisi kehittymisen paikka?
Nojuu, vähän samaa mieltä.. Minulla viimeisin huono kokemus eiliseltä, kun joku yritti terassilla tehdä lähempää tuttavuutta, vaikka en ollut kiinnostunut..
Olenkin nyt itse tehnyt aloitteita, mutta se on vaan niin pirun hankalaa ;D pitää ottaa rohkaisua...muttabä ehdottomasti parempi näin kun saa itse valkata sopivan tyypin....
Naisen ensimmäinen kysymys treffisivuilla: mitä teet työksesi?
Anteeksi, mutta mulle tulee teistä mieleen Kummeeiden Satu ja Tuija.
Niinhän sitä tutustutaan että kerrotaan jotain itsestä ja halutaan kuulla toisesta. Normi settiä mitä teet mikä koulutus, missä päin asut jne
Vierailija kirjoitti:
Nojuu, vähän samaa mieltä.. Minulla viimeisin huono kokemus eiliseltä, kun joku yritti terassilla tehdä lähempää tuttavuutta, vaikka en ollut kiinnostunut..
Olenkin nyt itse tehnyt aloitteita, mutta se on vaan niin pirun hankalaa ;D pitää ottaa rohkaisua...muttabä ehdottomasti parempi näin kun saa itse valkata sopivan tyypin....
Vaikuttaa kyllä pahalle ongelmalle. Muistelisin että olen aina pystynyt valkkaamaan mihin aloitteisiin vastaan/lähden mukaan. Tosin siitä on jo hirveän pitkä kun olen lähtenyt mukaan yhteenkään.
Vierailija kirjoitti:
Tuohan on asiallinen kysymys.
Ap älä huoli, tuohon suuntaan ollaan varmasti menossa. Itse en ole tehnyt aloituksia enää muutamaan vuoteen. En mielestäni ole törppö, mutta naiset eivät ole minusta olleet kiinnostuneita muutamien treffien jälkeen. Tosin kerran olen ollut pitkässä parisuhteessa, mutta siinä se.
Toivon, että vielä joskus löydän sen oikean. 😊
Vierailija kirjoitti:
Niin aika normaali kysymys kun ihmiset tustuvat toisiinsa.
Vierailija kirjoitti:
Ennen kysyttiin hehtaarit ja lypsävät. No sama asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miksi tuollaista pitää heti ensitreffeillä kysyä? Kyllä töistä kerkeää jutella myöhemminkin. Minua kiinnostaa enemmän millainen kumppani on luonteeltaan ja arvoiltaan. Miksi miehet ei kysele näistä piirteistä?
-AP
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa opetella sanomaan ei kiitos silloin kun ei kiinnosta.
Olen opetellut ja sanonut takaisin. Nyt mittani on täysi. -AP
Mä tykkään AP käydä lavatansseissa, kun niissä on naisten haku. Saa valita mieluisan. Tosin miehiä sais olla enemmän...
Vierailija kirjoitti:
Varmaan myös miehen 🙂 On kyllä minustakin turn off. Tulee kuva, et hakee vaan palkkapussia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miksi tuollaista pitää heti ensitreffeillä kysyä? Kyllä töistä kerkeää jutella myöhemminkin. Minua kiinnostaa enemmän millainen kumppani on luonteeltaan ja arvoiltaan. Miksi miehet ei kysele näistä piirteistä?
-AP
Voin jutella niistä samalla kun imet kulliani.
Itseäni ärsyttää enemmän se rasismi mitä ukkomiehet kokevat parisuhdemarkkinoilla. Sinkkuus parinmuodostuksessa on yliarvostettua!
M43
Rasisismi parisuhdemarkkinoilla? Mitä tarkoitat?
Tuo AP:n malli olisi kyllä ja voisi vähentää näitä ikäviä ilmiöitä. Ehkä vaan vähän vaikea toteuttaa käytännössä?
Kannattaa opetella sanomaan ei kiitos silloin kun ei kiinnosta.